Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door basboy12 Ik vind hem nie mooi maar wel supercool Hij bestaat ook in het zwart Maar roze is mijn lievelings kleur!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
die is zekers cool!
waar heb je die gekocht? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag mijn Sena Argyle binnen gekregen.
Ik ben er helemaal blij mee! Deze heb ik gecombineerd met de SwitchEasy Pure+ Protect screen en achterkant beschermfolie. Zeer makkelijk aan te brengen as usual.... |
|
||||
|
||||
heb dit hoesje de more diamand collectie
hier een foto
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hoesje iPhone 4
Ik heb nu al een tijdje de Vapor 4 van element case in het zwart, bevalt me erg goed en beschermt mijn toestel goed tegen valschade. Lees veel over bereik problemen, maar heb daar totaal geen last van, bel nu met Vodafone. Het de case destijds bij Hoesjes en screenprotectors - GoedkopeHoesjes.nl gekocht. De volgende dag in huis dus is aan te raden als je nog een hoesje zoekt . Heeft er iemand ervaring met de Vapor Pro?
|
|
|||
|
|||
Heb hem trouwens zonder carbon-sticker, want die vond ik toch niet zo heel erg mooi. De originele achterkant van de iPhone is veel mooier
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik switch tussen 2 hoesjes.. Ik ben helemaal verliefd geworden op Casecrown!
Uploaded with ImageShack.us Chameleon case. Uploaded with ImageShack.us Pink case. De roze casing is stevig en sluit goed maar voelt heel erg zacht. De Chameleon case is een harde case, die ook goed aansluit op m'n iPhone. (Deze wordt geleverd met een screen protector) Edit: Casecrown heeft overigens ontzettend veel verschillende kleuren en ook verschil in materiaal. Niet alleen voor iPhone 4 maar ook 3G(S) etc. Laatst gewijzigd door Myrtheisawesome; 24-05-11 om 10:40. |
|
|||
|
|||
Ik een simpele roze hardcase gekocht bij PDA-onderdelen.nl Ben ook van plan een bling bling skin te halen.
PDA-onderdelen.nl - SeeThrough iPhone 4 Case RozePDA-onderdelen.nl - Bling White Stone iPhone 4 Case Weet iemand misschien of het mogelijk is de achterkant van je iphone in een andere kleur te krijgen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar vind je vást wat je zoekt!
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb sinds een aantal dagen de vapor pro spectra en moet zeggen hij bevalt beter dan de eerste iets minderzwaar. En ziet er nog mooier uit. Ok hij kost 129$ maar meer dan waard al een aantal keer laten vallen.
|
|||
|
|||
Sinds vandaag de Incase slider case voor de iphone 4.
Wat een heerlijk ding is dat! Een echte aanrader! |
|
|||
|
|||
Zeker mooi hoesje, waar aangeschaft? Kosten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hij heeft zelf een achterkant eropgedraaid. En dat is de originele apple bumper maar dan een doorzichtige versie.
|
|||
|
|||
De achterkant is inderdaad zo'n cover. Maar het gaat mij om de case die eromheen zit... Want hoort die zwarte rand die je ziet, bij de doorzichtige zijkant en doorzichtige achterkant? Dat vindt ik namelijk erg mooi, en er zit geen lelijk merk teken op wat bij vele cases wel het geval is.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik een zwarte siliconen case met witte strepen op de achterkant.
Simple but effective. |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|