Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een mophie pack plus battery hoes. Stevig, wat dikker met een batterij bij van 2000mah. Ik heb hem gekocht op de site van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?
Ik heb een mophie pack plus battery hoes. Stevig, wat dikker met een batterij bij van 2000mah. Ik heb hem gekocht op de site van pda-shop. hij was wel wat prijzig maar ben er voor de rest zeer tevreden van. alle knoppen zijn goed bereikbaar en het geluid wordt bij deze naar voor geleid, wat komt op een zuiverder en luider geluid.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat is de gemiddelde prijs voor een accessoires, zoals een case, wat er normaal wordt uitgegeven? De verschillen zijn namelijk best groot qua prijs
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 maart 2012 om 07:05 ---------- Ik heb zelf namelijk een case van struisvogelleer gekocht, van het merk Uunique. Kwalitatief beter materiaal, maar wel duur (bijna €40,-). Als iPhone gebruiker betaal je vaak meer om je kostbare iPhone te beschermen, toch? |
|
|||
|
|||
Ik heb deze 3 weken geleden in NY gekocht: SNEAKER SPY WEBSTORE — BAPE X UNCOMMON IPHONE 4GS CAMO CASE
Uncommon van BAPE Exclusive.. |
|
||||
|
||||
Case Mate Barely There... aangekocht met T-mobilepunten... gratis dus...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij de knoppen aan de kant van het scherm is cover gebroken. Ik denk dat lijmen niet gaat lukken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Persoonlijk hecht ik veel waarde aan mijn iPhone en ben zelf ook bereid om meer uit te geven aan accessoires (gemiddeld €40,-), zoals een Melkco leather case. Hoe zien jullie dat?
|
|
|||
|
|||
Cellularline - ELEGANCE ID for iPhone 4S/4
Bij de mediamarkt weg voor 22€ |
|
|||
|
|||
ik gebruik de griffin survivor een betere bescherming kan je niet krijgen
|
|
||||
|
||||
Wow, dat is inderdaad bescherming ! haha
Lijkt wel een militair apparaat zo Ik ben nooit in de bossen of ruw terrein te vinden dus voor mij is een laagje carbon genoeg haha.
|
|||
|
|||
ja ik ben veel buiten met mijn iphone dus ik vind dit welde pasende bescherming
|
|
|||
|
|||
Welk is het beste case?
hallo allemaal,
Woensdag heb ik eindelijk mijn iPhone 4S. Ik zou deze graag beschermen, zeker in het begin. Nu vraag ik me af welke case ik het beste neem. - SwitchEasy Vulcan voor iPhone 4/4S (zwart of eerder transparant??) - Of SwitchEasy NUDE voor iPhone 4/4S (zwart) Iemand ervaringen en wat zijn juist de verschillen? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Kijk ook eens naar de Incipio feather case/ Case-Mate barely there.
Als je toch tussen Vulcan en Nude wilt kiezen. Wat vind je fijner, rubber of hard plastic? De Nude heeft welleens de neiging om kapot te gaan, de case is immers maar 1mm dik. Voor grip kun je wellicht beter de vulcan nemen. |
|
|||
|
|||
Ok bedankt! Denk dat ik voor Vulcan ga =D
|
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar een goede protector voor de achterkant van mijn iPhone. Wat raden jullie aan? Eventueel een goede/dunne case kan ook.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zal even kijken. Wellicht dat ik gewoon een leren hoesje koop voor in mijn zak, die van Sena. Zonder case ligt zo'n iPhone een stuk fijner in de hand. (typen gaat ook fijner en nauwkeuriger)
|
|
||||
|
||||
Is een hele fijne case. Kost je anders €19,95. Maar die is hij wel waard. Sluit perfect aan.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|