Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan dank voor de tip! yw!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Desmay case
Zoals vele ben ik ook op zoek naar een compacte bescherming voor m´n iPhone 4s
Heeft er iemand ervaring met deze; the slight te vinden via deze website;Desmay - Site Heeft er iemand ervaring dat deze is te gebruiken op een docking station zonder de bescherming te verwijderen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Erg jammer, maar wel een supermooie case die van Desmay. |
|
|||
|
|||
Een heel simpel doorzichtige plastic case gekocht in China voor nog geen 50 cent is wat mij betreft het beste. iPhone in dock zetten is geen probleem door de geringe dikte van de case.
|
|
|||
|
|||
iwood
hallo allemaal
ik ben van plan een iwood te gaan kopen voor mijn iphone 4 heeft iemand daar ervaring mee ? ook nog een vraag erover weet iemand ook of een iwood ook bescherming geeft aan je iphone ? ik gebruik nu nog de griffin survivor maar vind deze niet mooi meer en met een met een bild in schreen shild is het beeldscherm ook niet mooi meer om naar te kijken dan nick |
|
||||
|
||||
ik heb het hoesje van Melkco en dat bevalt me echt super.
|
|
|||
|
|||
Gisteren de bookbook binengekregen, staat heel stijlvol moet ik zeggen
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik momenteel de ZAGG Full Body Protector (Voor-, achter- en zijkanten) in combinatie met de zwarte Apple Bumper. Ben er erg tevreden over aangezien er nog een groot deel van de iPhone zichtbaar blijft en tegelijkertijd degelijk beschermd.
Heb ook nog een tijdje een BookBook gehad, mooie case, maar ik wilde niet riskeren om mijn portomonee en dus gelijkertijd mijn telefoon kwijt te raken en andersom. |
|
|||
|
|||
Heb vorige week mijn Noreve Châtaigne - Couture cover in gebruik mogen nemen voor mijn iPhone 5. Een lust voor het oog!!!
|
|
|||
|
|||
Een simpele Ozaki cover van 0.3 mm dik.
Je merkt het amper dat er iets op is |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik een leren hoesje van Fitbag. Voelt fijn aan en altijd een schoon scherm. Levertijd was wel een beetje traag. 2 weken, vanuit Duitsland.
|
|
|||
|
|||
Hout iPhone Hoesjes (Cases), Hout iPhone 5, 4 & 3 Hoesjes (Cases)
En die hoesjes? Zien er leuk maar toch luxe uit! Hard graft vind ik ook mooi. |
|
||||
|
||||
Bugatti Watch lederen sleeve. Erg mooi ding mag ik zeggen.
Laatst gewijzigd door MicroWave; 13-11-13 om 17:37. Reden: Typo |
|
|||
|
|||
Bruin lederen Apple hoes en BookBook... BookBook wint!
|
|
|||
|
|||
Ik heb voor €8 een backcover gekocht met 2350mAh accu ingebouwd. Hij is even breed als de telefoon, is 3/4 zo dik als de 4s en aan de onderkant steekt hij ca 8mm uit. Men kan hem opladen met de originele kabel opladen, dat is een voordeel.
Pics: https://www.dropbox.com/sc/c0m575z2hbjfk0b/T74eq5GkrP |
|
|||
|
|||
Mensen ervaringen met de Tech21 Impact Trio Case voor iPhone?
|
|
|||
|
|||
Geen ervaring mee
Laatst gewijzigd door MaPan; 06-09-14 om 00:53. |
|
|||
|
|||
SPAM wordt niet op prijs gesteld.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht. www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen. Laatst gewijzigd door vuurvreter; 06-09-14 om 18:24. |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|