Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mooi leer is niet lelijk Met de Piel Frama iMagnum Leather Case Black is je Apple iPhone 4 goed voorbereid tegen een stootje. Vanwege de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mooi leer is niet lelijk Met de Piel Frama iMagnum Leather Case Black is je Apple iPhone 4 goed voorbereid tegen een stootje. Vanwege de sterke magneetsluiting kunnen ook zandkorreltjes geen toegang vinden tot de case, waardoor je iPhone 4 zonder krassen door het leven gaat. De beschermhoes is gemaakt van kwalitatief hoogwaardig leer en is op een stijlvol en hoog niveau afgewerkt. Je iPhone 4 zal zich dus als een vis in het water voelen in deze op maat gemaakte beschermhoes. Perfecte case, ben er heel tevreden over. iphone hoeft voor geen enkele handeling uit de hous, alles is goed bereikbaar en zelfs de speakertjes worden niet bedekt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoe is op de SGP bumper de toegang tot de hoofdtelefoon uitgang?
kun je daar een foto'tje van plaatsen? Waar heb je deze trouwens besteld, via de SGP website of via de nederlandse dealer? |
|
|||
|
|||
Hoi,
Hier gekocht, binnen 2 dagen in huis, hier staan ook referenties mat antwoorden betrekkend tot jou vragen. Piel Frama iMagnum Leather Case Black Apple iPhone 4 - PDAshop.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de case via de SGP store op Ebay besteld, wel de lage $ prijs, maar niet de hoge verzendkosten van de SGP site: eBay verkoper: sgpstore1: Consumentenelektronica objecten op eBay.nl |
|
|||
|
|||
Heb hem ook besteld. De satin bumper met een carbon back protector. Gewoon bij deze NL site besteld.
Zoekresultaten : iPodhoes.nl |
|
|||
|
|||
Ik ben erg tevreden over de looks en ook over de pasvorm en de algehele handling van deze SGP Neo Hybrid EX.
Wel vind ik het geheel (met name voordat deze om de iPhone zit) erg cheap en licht aanvoelen. Ook voelt deze erg fragiel bij het plaatsen. Het is zeker geen case voor mensen die een wat lompere motoriek hebben of heel vaak van case wisselen. Het is met name een goede keuze voor mensen die de originele looks van de iPhone zo veel mogelijk willen behouden en de case langere tijd laten zitten. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kun je duidelijk zien dat ze nog wel een uitsparing ervoor hebben gemaakt. Ik wacht nu op mijn iPhone 4, daarna gelijk die case bestellen.
|
|||
|
|||
Iemand deze al geprobeerd?
2-Delige Hard Case met Riemclip voor iPhone 4 | iPhone2Day.nl Bestelling geplaatst, ben benieuwd naar dit spul.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht. www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen. Laatst gewijzigd door vuurvreter; 20-01-11 om 23:29. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu een metalen achterkantje. Ziet echt super vet uit. Heb er nog een aantal liggen. Mocht iemand interesse hebben en foto's willen stuur maar een PM
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds 1 week de Vapor element 007 versie2 , met de originele carbon achterkant. Geen signaal verlies |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik bij aankoop meteen deze aangeschaft in transprant design: SwitchEasy Nude |
|
|||
|
|||
Houdt er wel rekening mee dat deze de voorkant niet beschermt zoals een bumper.
|
|
||||
|
||||
Daar heb je natuurlijk screen protectors voor!
|
|||
|
|||
Dat klopt. Dit helpt echter alleen tegen krassen, niet tegen een klein stootje als je m op de zijkant van de voorkant per ongeluk laat vallen of iets te hard neerlegt waardoor het glas zou kunnen breken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar...ik heb ook een screenprotector en als extra zit de iPhone altijd in een "sok" |
|
|||
|
|||
Ik heb die metalen achterkantjes in zilver en zwart. Heb net mijn belkin grip vue eroverheen geplaatst, past prima. Ook getest met de Apple bumper, dat ziet pas echt vet uit!!
|
|
||||
|
||||
Hierbij laat ik jullie allemaal mijn hoesje zien (zelgemaakte foto's, vandaar minder kwaliteit)!
|
|
|||
|
|||
@ Maaike, ik heb dat hoesje nu ongeveer 1 maand en het zit helemaal vol van de krassen. Ik zal wel later een fotootje maken. Het is geen aanrader zal ik maar zeggen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Late reactie, maar net terug van een gezellig avondje...dus meteen even reageren hier. Het valt me inderdaad nu al op dat er vrij snel krasjes komen op de cover van o.a. mijn ringen en het wegleggen op tafel. Tevens komt er wat stof tussen de iPhone en de cover, niet veel, maar wel storend. Deze cover is wel een tijdelijke cover tot ik echt een heel degelijke gevonden heb. Kun jij me misschien vertellen hoe ik mijn iPhone zonder problemen uit deze cover krijg? Hij zit er wel strak ingeklemd namelijk. Thanks voor je reactie, een extra trigger snel wat nieuws te bestellen als o.a. de SGP Neo van hierboven |
|
|||
|
|||
Nu nog even met plaatje |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|