//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Ziet er sjiek uit hoor, al zou ik het zelf niet willen hebben. Maarre hoe hoy je zoiets nou aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1361  
Oud 02-10-10, 02:41
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Ziet er sjiek uit hoor, al zou ik het zelf niet willen hebben.
Maarre hoe hoy je zoiets nou aan je hoofd als je belt?? Dat moet er toch niet uitzien? Alsof je met een portemonnee aan je hoofd zit joh!
Je drukt met je vinger door de docklader opening je iPhone zo omhoog uit de case. Ach en t ziet er beter uit dan bv mensen met een Bling bling swarovski case om hun iPhone
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1362  
Oud 02-10-10, 16:01
Juan-Paolo's schermafbeelding
Juan-Paolo Juan-Paolo is offline
• iOS 13.0
• 12.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 94
Standaard

Ik heb de GRIFFIN REVEAL ETCH IPHONE 4 besteld. Ben zeer benieuwd!
__________________
Sunshine, almost always.......
  #1363  
Oud 03-10-10, 00:21
js1986 js1986 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

raar maar waar kon ik net nog gewoon een case selecteren en bestellen via de app. Heb mijn toestel vandaag gekregen.
  #1364  
Oud 03-10-10, 00:49
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door js1986 Bekijk bericht
raar maar waar kon ik net nog gewoon een case selecteren en bestellen via de app. Heb mijn toestel vandaag gekregen.
Ze weten natuurlijk waar de rekening naar toe moet...
  #1365  
Oud 03-10-10, 09:09
js1986 js1986 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Heb de orderbevestiging gekregen prijstotaal 0'00 euro staat er. Verwachte levering 20 oktober. Dus niks betalen.
  #1366  
Oud 03-10-10, 12:49
Twinky Twinky is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vasco Bekijk bericht
Kwam deze site toevallig tegen, erg mooi en je kunt ze precies maken zoals je zelf wilt.
Dacht dat ik het mooiste hoesje had gevonden, maar deze zijn nog 10x mooier!
Ben verliefd..

Shinnorie Customized iPhone Cases | iPhone Pouches
Jemig, die zijn sexy ik ben ook verliefd. En besloten! zeker nu er niks meer gratis komt.
  #1367  
Oud 03-10-10, 13:42
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Tja, wat wil je? Het is kiezen uit twee opties: geen bescherming en krassen op den duur of een laagje eraf (wat nog maar de vraag is) en een bescherming voor je display, zodat je geen krassen hebt. Nou dan weet ik het wel. En als de bescherming bij mij losraakt, komt er gelijk weer nieuwe op. Ideaal
Ok. Maar is de bodyguardz spray wel of niet slecht voor je scherm.
Enig idee hoe ik erachter kom of die spray inderdaad de originele beschermende anti vet/beschermende laag aantast ?

Ik vraag me alleen af waarom Apple een protector niet aanraad ?
  #1368  
Oud 04-10-10, 19:18
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Omdat ze willen laten zien dat hun scherm niet krast. Geen bescherming nodig. Nou, de fora spreken wel andere taal. Nou, dan haal je de sreensaver er af en doe je het er toch niet meer op! Wij hebben een setje gekocht en nu ook op het schermpje van de fotocamera gedaan. Daar zaten al wat krasjes op. Het ziet er nu gelikt uit.
  #1369  
Oud 04-10-10, 21:18
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard



Wat vinden jullie van deze lederen case van Mareware ??
  #1370  
Oud 04-10-10, 21:57
OrangeY OrangeY is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jappe Bekijk bericht
Ik heb nu een week de InvisibleSHIELD op de voor- en achterkant zitten ben alles behalve tevreden. De shield is toch erg goed zichtbaar, niet door micro bubbels, maar door een soort licht relief op de shield.

Hebben meer mensen hier last van? Het zou best normaal kunnen zijn, aangezien de shield ook voor bescherming moet zorgen. Zou dit bij de bodyguard (dry apply) ook zo zijn?

Ik ben eigenlijk meer op zoek naar een soort flinterdunne film voor over de voor- en achterkant. Het nadeel is dat je dan wel minder bescherming hebt.

Iemand trouwens ervaring met GelaSkins | iPad Skins, iPhone Skins, iPod Skins, Laptop Skins, Gaming Skins, Custom Skins, Giclee Prints and more... ? Het haalt wel het hele apple design weg, maar het is wel een originele skin.
ja ik vind de shield ook iets te opvallend(ik heb de bodyguard), al doet hij zijn werk wel erg goed. ik heb hem namelijk alleen op de achterkant en zijkant, want het scherm komt niet zo snel met iets in aanraking omdat hij naast het gebruik toch in mijn sleeve zit, ik denk ook dat ik de achterkant over een tijdje los haal. ik ga zo zuinig met mijn iphone om dat ik niet zo bang ben voor krasjes, iig niet door het in mijn zakken dragen aangezien hij dan toch in mijn sleeve zit. of op mijn sleeve als hij op tafel licht

een aanrader voor iedereen die van het mooie iphone design houd, zon sleeve. je houd zo het mooie design en je hebt geen kans op krassen zoals je dat bij de bumpers wel eens leest.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht


Wat vinden jullie van deze lederen case van Mareware ??
ja die is heel erg mooi, ik houd wel van dat leer. maar is het een sleeve of echt een case waar je hem niet uit hoort te halen??

Laatst gewijzigd door OrangeY; 04-10-10 om 22:00.
  #1371  
Oud 04-10-10, 22:08
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OrangeY Bekijk bericht
ja ik vind de shield ook iets te opvallend(ik heb de bodyguard), al doet hij zijn werk wel erg goed. ik heb hem namelijk alleen op de achterkant en zijkant, want het scherm komt niet zo snel met iets in aanraking omdat hij naast het gebruik toch in mijn sleeve zit, ik denk ook dat ik de achterkant over een tijdje los haal. ik ga zo zuinig met mijn iphone om dat ik niet zo bang ben voor krasjes, iig niet door het in mijn zakken dragen aangezien hij dan toch in mijn sleeve zit. of op mijn sleeve als hij op tafel licht

een aanrader voor iedereen die van het mooie iphone design houd, zon sleeve. je houd zo het mooie design en je hebt geen kans op krassen zoals je dat bij de bumpers wel eens leest.



ja die is heel erg mooi, ik houd wel van dat leer. maar is het een sleeve of echt een case waar je hem niet uit hoort te halen??
Volledig met je eens. Zo'n bodyshield heb ik ook eens gehad, maar vond het niks, de meesten laten op een gegeven moment weer los en ik vind het ook niet mooi om te zien.
Heb mijn vorige iphones altijd in een lederen sleeve gehad en nooit een krasje opgelopen, ik ga er namelijk erg zuinig mee om, dus ik snap je keuze uiteraard.

De Mareware is gewoon een lederen sleeve, als je het bandje voorop los haalt, trek je eraan en komt je iphone voorzichtig omhoog.. echt ideaal !!!
Ik heb sinds vandaag de bruine is echt echt super mooi !!
  #1372  
Oud 04-10-10, 22:17
OrangeY OrangeY is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Volledig met je eens. Zo'n bodyshield heb ik ook eens gehad, maar vond het niks, de meesten laten op een gegeven moment weer los en ik vind het ook niet mooi om te zien.
Heb mijn vorige iphones altijd in een lederen sleeve gehad en nooit een krasje opgelopen, ik ga er namelijk erg zuinig mee om, dus ik snap je keuze uiteraard.

De Mareware is gewoon een lederen sleeve, als je het bandje voorop los haalt, trek je eraan en komt je iphone voorzichtig omhoog.. echt ideaal !!!
Ik heb sinds vandaag de bruine is echt echt super mooi !!
ja dat vond ik ook, die bruine heeft echt een mooie style. ik vond net ook deze hard graft | Phone Fold Wallet | PHONE CASES op internet. die vind je dan waarschijnlijk ook helemaal te gek.
  #1373  
Oud 04-10-10, 22:36
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OrangeY Bekijk bericht
ja dat vond ik ook, die bruine heeft echt een mooie style. ik vond net ook deze hard graft | Phone Fold Wallet | PHONE CASES op internet. die vind je dan waarschijnlijk ook helemaal te gek.

Jaaaa absoluut !!! Echt heel mooi, volledig mee eens. Heb lopen dubben die te nemen, maar voor hetgeen je hebt, toch wel wat duur. Samen met de bezorgkosten toch iets TE eigenlijk !

Ennuh, ik dacht eigenlijk dat ie iets te groot is om hem in mijn broekzak te dragen..
  #1374  
Oud 04-10-10, 22:39
Twinky Twinky is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

wil iemand samendoen met zo'n bodyguardzding?
  #1375  
Oud 04-10-10, 22:44
OrangeY OrangeY is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Jaaaa absoluut !!! Echt heel mooi, volledig mee eens. Heb lopen dubben die te nemen, maar voor hetgeen je hebt, toch wel wat duur. Samen met de bezorgkosten toch iets TE eigenlijk !

Ennuh, ik dacht eigenlijk dat ie iets te groot is om hem in mijn broekzak te dragen..
mja daar moest ik ook aan denken ja. maar ik denk dat het wel meevalt, naast je iphone zitten er alleen pasjes en wat briefgeld in neem ik aan, dat zal niet heel veel dikker worden dan de hoes die je hebt nu al is.

ik ga er iig goed over nadenken want ik loop nu ook te rotzooien met en een iphone hoes en een portemonnee in mn zakken. misschien niet deze iphone portemonee maar een ander??
  #1376  
Oud 04-10-10, 22:53
karpermad karpermad is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Hallo,

http://www.elementcase.com/stockliquid.html

Ik gebruik een case die eigenlijk bedoeld is voor de iPhone 3/GS.Hij is alleen aangepast aan de achterzijde bij de camera/flitser,verder past ie perfect.

zie video:


groetjes,Marco

Laatst gewijzigd door karpermad; 04-10-10 om 22:57.
  #1377  
Oud 04-10-10, 22:55
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OrangeY Bekijk bericht
mja daar moest ik ook aan denken ja. maar ik denk dat het wel meevalt, naast je iphone zitten er alleen pasjes en wat briefgeld in neem ik aan, dat zal niet heel veel dikker worden dan de hoes die je hebt nu al is.

ik ga er iig goed over nadenken want ik loop nu ook te rotzooien met en een iphone hoes en een portemonnee in mn zakken. misschien niet deze iphone portemonee maar een ander??

Heb even gekeken, de portemonnee is wel iets groter en een stuk dikker dan de Mareware case. En dan zitten er nog geen pasjes of geld in...
In de Mareware case kun je aan de achterzijde wel evt. 1 of max 2 pasjes kwijt. Persoonlijk vind ik dat erg handig. Ik bedoel als ik mijn bankpasje en rijbewijspasje bij me heb, (samen met de iphone natuurlijk ) heb ik eigenlijk alles bij de hand.

Verder heb ik nog geen andere iphone-portemonnee mogen ontdekken die echt mooi is. Maar goed, er zullen er met de tijd best nog wel meer komen.
En tot die tijd... heb ik een hele mooie alvast

Laatst gewijzigd door PrittStift; 04-10-10 om 23:10.
  #1378  
Oud 04-10-10, 23:15
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sultan Bekijk bericht
Gelukt, dit is mijn nieuwe flipcase van Sena

Bijlage 9254

Bijlage 9255

Bijlage 9256

Bijlage 9257
HE?? En nu al verkopen zag ik? Dus hij bevalt niet!?
  #1379  
Oud 04-10-10, 23:20
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
HE?? En nu al verkopen zag ik? Dus hij bevalt niet!?
Jawel, hij bevalt me goed, maar zoals erbij staat had ik er 2 besteld,
1 voor mezelf en 1 vor mijn baas, en hij vindt het niks,
zodoende is 1 van de 2 te koop

Maar omdat ik deze foto's al had heb ik die maar gebruikt, wil je liever foto's zien van die 2de dan?
  #1380  
Oud 04-10-10, 23:29
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sultan Bekijk bericht
Jawel, hij bevalt me goed, maar zoals erbij staat had ik er 2 besteld,
1 voor mezelf en 1 vor mijn baas, en hij vindt het niks,
zodoende is 1 van de 2 te koop

Maar omdat ik deze foto's al had heb ik die maar gebruikt, wil je liever foto's zien van die 2de dan?

HAhaHAha!! Grappig ! Die bazen moeten ook altijd moeilijk doen hè !?

Het is op zich een mooie flipfloptassie, dus succes met de verkoop!
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 11:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 16:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 21:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 15:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.