Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Ziet er sjiek uit hoor, al zou ik het zelf niet willen hebben. Maarre hoe hoy je zoiets nou aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je drukt met je vinger door de docklader opening je iPhone zo omhoog uit de case. Ach en t ziet er beter uit dan bv mensen met een Bling bling swarovski case om hun iPhone
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb de GRIFFIN REVEAL ETCH IPHONE 4 besteld. Ben zeer benieuwd!
|
|||
|
|||
raar maar waar kon ik net nog gewoon een case selecteren en bestellen via de app. Heb mijn toestel vandaag gekregen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb de orderbevestiging gekregen prijstotaal 0'00 euro staat er. Verwachte levering 20 oktober. Dus niks betalen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Enig idee hoe ik erachter kom of die spray inderdaad de originele beschermende anti vet/beschermende laag aantast ? Ik vraag me alleen af waarom Apple een protector niet aanraad ? |
|
||||
|
||||
Omdat ze willen laten zien dat hun scherm niet krast. Geen bescherming nodig. Nou, de fora spreken wel andere taal. Nou, dan haal je de sreensaver er af en doe je het er toch niet meer op! Wij hebben een setje gekocht en nu ook op het schermpje van de fotocamera gedaan. Daar zaten al wat krasjes op. Het ziet er nu gelikt uit.
|
|
|||
|
|||
Wat vinden jullie van deze lederen case van Mareware ?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
een aanrader voor iedereen die van het mooie iphone design houd, zon sleeve. je houd zo het mooie design en je hebt geen kans op krassen zoals je dat bij de bumpers wel eens leest. ja die is heel erg mooi, ik houd wel van dat leer. maar is het een sleeve of echt een case waar je hem niet uit hoort te halen?? Laatst gewijzigd door OrangeY; 04-10-10 om 22:00. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb mijn vorige iphones altijd in een lederen sleeve gehad en nooit een krasje opgelopen, ik ga er namelijk erg zuinig mee om, dus ik snap je keuze uiteraard. De Mareware is gewoon een lederen sleeve, als je het bandje voorop los haalt, trek je eraan en komt je iphone voorzichtig omhoog.. echt ideaal !!! Ik heb sinds vandaag de bruine is echt echt super mooi !! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jaaaa absoluut !!! Echt heel mooi, volledig mee eens. Heb lopen dubben die te nemen, maar voor hetgeen je hebt, toch wel wat duur. Samen met de bezorgkosten toch iets TE eigenlijk ! Ennuh, ik dacht eigenlijk dat ie iets te groot is om hem in mijn broekzak te dragen.. |
|
|||
|
|||
wil iemand samendoen met zo'n bodyguardzding?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik ga er iig goed over nadenken want ik loop nu ook te rotzooien met en een iphone hoes en een portemonnee in mn zakken. misschien niet deze iphone portemonee maar een ander?? |
|
|||
|
|||
Hallo,
http://www.elementcase.com/stockliquid.html Ik gebruik een case die eigenlijk bedoeld is voor de iPhone 3/GS.Hij is alleen aangepast aan de achterzijde bij de camera/flitser,verder past ie perfect. zie video: groetjes,Marco Laatst gewijzigd door karpermad; 04-10-10 om 22:57. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb even gekeken, de portemonnee is wel iets groter en een stuk dikker dan de Mareware case. En dan zitten er nog geen pasjes of geld in... In de Mareware case kun je aan de achterzijde wel evt. 1 of max 2 pasjes kwijt. Persoonlijk vind ik dat erg handig. Ik bedoel als ik mijn bankpasje en rijbewijspasje bij me heb, (samen met de iphone natuurlijk ) heb ik eigenlijk alles bij de hand. Verder heb ik nog geen andere iphone-portemonnee mogen ontdekken die echt mooi is. Maar goed, er zullen er met de tijd best nog wel meer komen. En tot die tijd... heb ik een hele mooie alvast Laatst gewijzigd door PrittStift; 04-10-10 om 23:10. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
1 voor mezelf en 1 vor mijn baas, en hij vindt het niks, zodoende is 1 van de 2 te koop Maar omdat ik deze foto's al had heb ik die maar gebruikt, wil je liever foto's zien van die 2de dan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
HAhaHAha!! Grappig ! Die bazen moeten ook altijd moeilijk doen hè !? Het is op zich een mooie flipfloptassie, dus succes met de verkoop! |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|