Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog ff wat foto's. Goede beschermende case alleen is het wel ff 'pielen' om de iP4 er ff snel uit te halen. De iP4 erin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nog ff wat foto's. Goede beschermende case alleen is het wel ff 'pielen' om de iP4 er ff snel uit te halen. De iP4 erin stoppen gaat zeer snel. Heeft me al een leuke 'kras' op de achterkant bespaard.
Gear4 Icebox Edge Case (voorkant) Gear4 Icebox Edge Case (achterkant) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik twijfel alleen nog tussen de zwarte en de bruine. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb alvast zo'n incase snap besteld en ga deze eerst uitproberen. Als ik er niet tevreden mee ben ga ik misschien nog overwegen om zo'n classic case aan te schaffen maar ik vind zo'n case eigenlijk niet echt nodig. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een case is misschien wel het beste, maar ik vind dat het mooie design van de iPhone4 aantasten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je ook achter een kortingscode gezocht? Ze staan overal op internet, en je krijgt gratis verzending of enkele % korting |
|
|||
|
|||
Mocht je de code vinden... laat me even weten? (ik ga ook zoeken)
|
|
|||
|
|||
Ik heb een code gevonden.: PCWIPNK11
Je moet volgens mij nog wel 19% btw betalen. (kom je nog steeds onder de €30,- uit) |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4 komt volgende week pas, maar heb net wel alvast een case besteld. Ik heb alleen de linker (beborsteld staal idee) gekocht, dus alleen een backcover en geen displaymirror. Ben benieuwd naar de kwaliteit
Als ik hem heb post ik wel even mijn ervaringen. |
|
|||
|
|||
Iphone met een hoesje is gewoon lelijk.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb de vapor besteld in rood,zwart.
momenteel enkel in preorder dus tis nog afwachten. |
|
|||
|
|||
Ik heb een leren hoesje van besteld; Pre-order in USA. Kreeg daardoor korting. Hoesje is van rood leer. Ik had ook zo'n hoesje voor de 3G. Die was van zwart leer, krokodil-design. 2 jaar geleden bij store van Iphoneclub gekocht. Zo'n goede kwaliteit, bleef mooi.
Verder Bodyguardz full body screenprotector dry apply besteld in USA. Tot ik alles ontvangen heb, gebruik ik IPhone 4 alleen thuis en ligt ie verder in zijn doosje :-D Het hoesje is de Sena elega pouche |
|
|||
|
|||
Ooh jammer dat ik dat van de korting nu pas lees, heb via Sena USA de Sena Elega Pouche in het rood besteld, wel 10 procent korting ivm pre order
|
|
|||
|
|||
dat zijn inderdaad mooie hoesjes die leren!!
ware het niet dat als ie valt er wel omheen moet zitten.. anders hebben mensen zoals ik er niks aan... |
|
|||
|
|||
Goede keus, ik heb dezelfde bodyguardz besteld en de Sena Elega Pouche in het rood
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar veel plezier ermee mja die case is eigenlijk gewoon een tijdelijke oplossing om mijn iphone een beetje te beschermen. ik heb het eigenlijk zelfs niet eens nodig. trouwens ook geen last van de deathgrip |
|
|||
|
|||
na je post hier te hebben gezien is dit ook zeker de sleeve waar ik voor ga. Ik haal er ook meteen de macbook sleeve. echt mooi spul hebben ze daar.
|
|
|||
|
|||
Sena wordt in Turkije geproduceerd. Zag het daar in de winkels voor 5 lira. Hier kost het 30 euro zelfde leren hoesje. Had geen 3gs meer anders zou ik er wel eentje gekocht hebben.
|
||||
|
||||
Volgens mij worden Nike Puma Adidas etc. ook in Turkije gemaakt. Ook veel goedkoper dan in Nederland
Heb gister deze opgepikt bij BelCompany in afwachting van mijn gratis Apple bumper: http://www.case-mate.com/iPhone-4-Ca...elli-Cases.asp Case sluit goed aan en ziet er netjes uit. Had alleen de ruitjes op de achterkant niet gezien maar hier kijk ik toch niet de hele dag tegenaan. Je krijgt er ook een front shield bij om op je display te plakken. Case was 20 Eurie. Laatst gewijzigd door Nowa; 20-08-10 om 09:18. |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|