Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben aan het kijken voor de i-luv flip case. Is een van de dunste flip cases die ik tot nu toe gezien heb. Voorlopig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik ben aan het kijken voor de i-luv flip case. Is een van de dunste flip cases die ik tot nu toe gezien heb.
Voorlopig bodyguarz protectie, maar merk dat er heel wat stof etc in de speakers en headphone jack komen als hij onbeschermd in je broekzak zit. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iemand een foto van zijn iphone 4 met deze case?
Logic3 Silicone Grip Case Black Apple iPhone 4 - PDAshop.nl of ervaringen met deze case? jammer dat hier weinig ''real life'' foto's worden gepost van de iphone 4 MET case |
|
|||
|
|||
Dit is echt de perfecte case voor de iphone 4!! Super dun!!!!!!!!! en mooiii
SwitchEasy nude for iphone 4, SwitchEasy hoesjes, SwitchEasy nude,... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nu de variant voor mijn Iphone 4 en wat een DRAMA! De plastic feel en look spat er vanaf, heeft scherpe kantjes (aan de onderkant) en het ziet er gewoon NIET uit voor Iphone 4! Compleet de plank misgeslagen! |
|
|||
|
|||
Wat vervelend voor jou zeg!! Hebben nog meer mensen last van de Switcheasy nude for iphone 4?? Ik heb gelukkig nog niet aangeschaft
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier heb ik nou zo'n hekel aan; praten over een product alsof het geweldig is dan wel slecht terwijl je het product nooit in je handen hebt gehad! Irritant volk! Zelf heb ik maar 'n gratis case van Apple besteld en de Full Protection van Zagg. Beiden nog niet binnen dus kan jullie helaas er niks over vertellen ! |
|
|||
|
|||
Ik heb voor de iphone 3G ook de Nude en die is super!! En de Nude voor de iphone 4 heb ik ook gezien en in mijn handen gehad van een goede vriend. Het zag er ook super uit!! Dus als ik de iphone 4 binnen heb, ga ik toch voor de Switcheasy nude!!! Ik ga heus niks zeggen als ik het nog niks heb gevoeld en gezien !!!
|
|
|||
|
|||
als ik mijn iphone heb ga ik gewoon voor de gratis belkin shield micra case.
|
|
|||
|
|||
ik heb deze besteld, gewoon een doorzichtige:
UltraSlim Clear Case voor iPhone 4 (4G) Doorzichtig - iPhoneBuddy.nl - Uw vriend in iPhone accessoires Ook gelijk even een Haicom autohouder voor de iPhone 4 besteld! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan je een foto maken van die case als je hem hebt? Ik denk dat ik zoiets ook wil hebben |
|
||||
|
||||
Op dit moment gebruik ik de Sena Corsa Case, maar die begint slijtage te vertonen. Nu was m'n oog gevallen op de hard graft Heritage Phone case. Wel wat duur, maar ik kon het niet laten 'm te bestellen.
|
|||
|
|||
Gisteren een 'Barely There' case besteld van Case-Mate.
Naam doet inderdaad eer aan, want je ziet hem bijna niet en beschermd toch goed. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij zal er dus veel in en uit gaan..... Of kan ik dan beter een lederen mapje of iets dergelijks kopen voor op het werk?? Mvg, Randy |
|
|||
|
|||
Geen goede case om iedere dag om je iPhone er iedere dag in en uit te halen. Hij is zo dun, dat het net is alsof hij om je iPhone hoort. Heb hem echt gekocht voor het 'death grip' probleem, en ik eigenlijk geen case rond me iPhone wil hebben.
ps. Net een mail gehad van Apple, dat mijn Belkin case onderweg is |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
oja ik had op de achterkant ook een invissibleshield.. die bleef plakken aan de nudeskin..waarschijnlijk dat het daarom zo moeilijk was deze los te krijgen, maartoch de kwaliteit is merkbaar laag en de invissibleshield is niet meer te gebruiken. op naar de volgende case.. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem zelf uit de Belcompany winkel, daar kostte hij €20,00.
Maar hij is ook te bestellen op Form fitting cases, holsters, covers, skins and accessories for Apple iPhone 4, iPhone 3G/3GS, BlackBerry, HTC Phone, Google Phones, iPad, and iPod in premium quality at Case-mate. |
|
|||
|
|||
Citaat:
"full-face iPhone 4 screen protection kit included" is dit ook het geval als je hem bij BC haalt? |
|
|||
|
|||
Hey mensen,
Is er ook een sleeve met zeg maar een hardere voor en achterkant?? Dat zou perfect zijn voor op het werk want dan heb je het gemak van een sleeve en toch iets van harde bescherming aan de voor en achterkant. Als je naar de sleeves van Fabrix kijkt zijn ze handig en mooi maar qwa bescherming zijn ze volgens mij alleen een beetje gewatteerd. Ik zoek er eentje voor de Iphone 4. Gr Randy |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|