//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Donskinny ik gebruik deze : Valenta Leather Pocket 14 - PDAshop.nl erg makkelijk om bij een oproep je iphone 4 eruit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1241  
Oud 03-09-10, 21:25
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donskinny Bekijk bericht
ik gebruik deze : Valenta Leather Pocket 14 - PDAshop.nl
erg makkelijk om bij een oproep je iphone 4 eruit te halen dmv het trekbandje, geen gehannes met je vingers of case op zijn kop houden en iphone eruit schudden wat ik al eens bij andere cases gezien heb..... trouwens gekocht bij de plaatselijke phonehouse voor 11,95 geen geld voor een echt lederen case die aan de binnenzijde lekker zacht aanvoelt voor mijn iphoneke, zit nog te twijfelen of ik een bodyguardz shield erbij zal nemen, lees wat negatieve reacties hier : wazige display e.d.

Pure afzetterij !!!! Heb dezelfde case bij de t-mobile shop gekocht voor 12,99 euro...
Overigens... omdat er geen gaatjes onderin zitten, heb ik hem al wel weggegeven.

Laatst gewijzigd door PrittStift; 03-09-10 om 21:27.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1242  
Oud 04-09-10, 18:05
chc chc is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 21
Standaard

Voor degene die bij Senacases.com iets willen bestellen, hier een coupon code voor 20% korting: PCWIPNK11
Ik heb zelf net de iPhone 4 Sarach UltraSlim Black/Grey maar besteld
  #1243  
Oud 04-09-10, 20:37
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard

Heb inmiddels een Incipio, mooi stukje voor om mijn iPhone! Screenprotector is alleen mislukt, bol van de luchtbellen... Is er eigenlijk een winkel die dat ook voor je wilt doen? Leverde hier behoorlijk wat frustraties op en ben zelf voorstander van een screenprotector (Bodyguardz, Invisble Shield eventueel nog kopen?)...

Nu vroeg ik mij af: Ik mag ook nog een gratis iPhone-case bestellen. Twijfel tussen een Belkin en Incase Snap Case. Zitten daar screenprotectors bij geleverd eigenlijk?
  #1244  
Oud 04-09-10, 20:55
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Die krijg je bij een Nokia van Nokia erbij. Ik zoek een nieuwe voor mijn werk Nokia, er is koffie over gegaan volgens mij niet los te verkrijgen....


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijnvl90 Bekijk bericht
Hallo,

Ik zoek eigenlijk een case voor mijn iphone 4, die een vriend van mij ook heeft voor zijn nokia.
Waarbij je je telefoon van de zijkant er in doet, maar ik kan hem nergens vinden.

Foto:


Ik heb hem nog nergens kunnen vinden, misschien weet iemand waar ik hem kan vinden?

Alvast bedankt!!
  #1245  
Oud 04-09-10, 21:00
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chc Bekijk bericht
Voor degene die bij Senacases.com iets willen bestellen, hier een coupon code voor 20% korting: PCWIPNK11
Ik heb zelf net de iPhone 4 Sarach UltraSlim Black/Grey maar besteld

Ik heb deze al een paar dagen thuis echt een super case!! Goede kwaliteit en echt z'n geld waard....
  #1246  
Oud 05-09-10, 00:47
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Ik vind de kwaliteit van Sena wat tegenvallen, nu ik wat vergelijkingsmateriaal heb. Hard Graft is duidelijk #1 voor mij. Kost wat, maar daar krijg je ook wat voor.
__________________
2008: iPod Touch 16GB, 2009: iPhone 3GS 32GB, 2011: iPhone 4S 32GB
  #1247  
Oud 07-09-10, 13:13
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddog Bekijk bericht
Ik heb deze al een paar dagen thuis echt een super case!! Goede kwaliteit en echt z'n geld waard....
Dat is mooi zeg! Dan kun je mij zeker vertellen of dat er onderin gaatjes zitten, zodat het geluid van uw beltoon goed is te horen !?

Vind dat wel belangrijk voordat ik hem bestel, ben benieuwd.
  #1248  
Oud 07-09-10, 13:28
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

De Apple bumpercase (zwart) via het iPhone Case Program en de Griffin Reveal case.
  #1249  
Oud 07-09-10, 19:22
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Dat is mooi zeg! Dan kun je mij zeker vertellen of dat er onderin gaatjes zitten, zodat het geluid van uw beltoon goed is te horen !?

Vind dat wel belangrijk voordat ik hem bestel, ben benieuwd.
Jip dat kan ik....

In de Sarach zitten onderin gaatjes ter hoogte van de speakers dus prima in orde...

Gr
  #1250  
Oud 07-09-10, 21:16
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BfromB Bekijk bericht
De Apple bumpercase (zwart) via het iPhone Case Program en de Griffin Reveal case.
Is de Griffin reveal case bedoel je ook gratis via het apple program ? Ik zie wel de griffin reveal etch staan bij de gratis cases ? Hetzelfde type maar dan met carbon look aan de achterkant ?

Wat zou de beste optie zijn wat betreft de gratis cases via het apple program ?

Laatst gewijzigd door Lowermate; 07-09-10 om 21:20.
  #1251  
Oud 07-09-10, 22:14
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddog Bekijk bericht
Ik heb deze al een paar dagen thuis echt een super case!! Goede kwaliteit en echt z'n geld waard....
Wat is het voordeel van deze tov de 'gewone' Sena Ultraslim?
  #1252  
Oud 07-09-10, 22:54
Maddog Maddog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Wat is het voordeel van deze tov de 'gewone' Sena Ultraslim?
Eigenlijk niets is precies dezelfde pouch alleen heeft de sarach een gebogen stikselnaad over de voorzijde wat hem een wat sportiever uiterlijk geeft. Hij is niet zo "zakelijk' als de gewone...
  #1253  
Oud 08-09-10, 07:47
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Is de Griffin reveal case bedoel je ook gratis via het apple program ? Ik zie wel de griffin reveal etch staan bij de gratis cases ? Hetzelfde type maar dan met carbon look aan de achterkant ?

Wat zou de beste optie zijn wat betreft de gratis cases via het apple program ?
Neen, je kan maar een gratis case krijgen. Ik heb de Griffin Reveal (zonder Edge) besteld via iPhones-case.nl, hierbij is de achterzijde doorzichtig..
  #1254  
Oud 08-09-10, 19:05
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BfromB Bekijk bericht
De Apple bumpercase (zwart) via het iPhone Case Program en de Griffin Reveal case.
Vorige week donderdag (2 sep) Apple Bumper Case besteld, vandaag gearriveerd.
  #1255  
Oud 08-09-10, 23:27
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Had tot gisteren een bumpercase van Apple. Op zich niets mis mee, maar na een tijdje gaat een case me toch eigenlijk altijd irriteren. Zeker omdat de iPhone 4 erg mooi is en de bumper hem ondanks dat het alleen de rand is toch wat lomp maakt.
Gisteren de Zagg Invisible shield fulltime body gekocht. Achterkant en zijkanten aangebracht en ziet er prima uit! Kan m nu gewoon neerleggen zonder dat er krassen opkomen en zelfs de zijkanten zorgen ervoor dat er bij de "deatgrip", waar ik toch al nagenoeg geen last van had, er maximaal 1 streepje af gaat. Dus ook dat werkt bij mij.
Voorkant laat ik zonder screenprotector, omdat het toch minder glad is en dat juist zo lekker werkt. Ik vind het iig een aanrader!
  #1256  
Oud 09-09-10, 00:28
belmaniak belmaniak is offline
• iOS 4.3.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar belmaniak
Standaard Griffin reveal etch

GRIFFIN REVEAL ETCH via het case program, eergisteren besteld, zou 4 weken duren, ik ben benieuwd.. Trouwens voor de geïnteresseerden, ik verkoop nog een Sena UltraSlim Pouch in zwarte kleur voor maar 10 €, in perfecte staat..

Afhalen in Wilrijk, of verzending + 7 € in België.

mario.mewis@pandora.be
  #1257  
Oud 10-09-10, 15:42
Parakeet Parakeet is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 28
Standaard

Ik gebruik nog altijd de Infinity cases. Heb nu een harde case, zie Infinity Supplies iPhone 4 Rode Clear Crystal Case Cover
Deze zijn wat gevoelig voor krassen, maar het belangrijkste is dat mijn iPhone er van gevrijwaard blijft! En ik blijft het design van de iPhone 4 gewoon zien, omdat de skin transparant is.

Verder gebruik ik voor de voorkant een screen protector, alhoewel het scherm een oppervlak niet kan raken als je hem ondersteboven neerlegt, door het kleine opstaande randje van de case.

Bij mijn iPhone 3GS had ik altijd een Infinity silicone case, die zijn wat groter, maar voor de bescherming zijn ze prima!
  #1258  
Oud 14-09-10, 15:46
vasco vasco is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Nederland, Limburg
Berichten: 106
Standaard

Heeft iemand van jullie ervaring met dit soort cases?
Kun je de flap van de voorkant tegen de achterkant op houden met bellen?
Zodat hij niet irritant langs je hoofd hangt met bellen zoals op de foto
Etui en cuir Tradition pour Apple iPhone 4 | Noreve - Haute Couture for Mobile Devices

Deze vind ik ook erg mooi, maar vind het een beetje raar dat de zijkanten open zijn..
Dan is haalt toch een groot stuk bescherming weg?
SGP Valencia Leather Pouch Swarovski White for Apple iPhone 4

Of een suggestie voor een vergelijkbaar hoesje?

Laatst gewijzigd door vasco; 14-09-10 om 15:47. Reden: toevoeging
  #1259  
Oud 14-09-10, 16:27
jajaohnee jajaohnee is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: den haag
Berichten: 54
Standaard

@ Vasco: Ik heb twee hoesjes met voorkantflap: - Noreve - Haute Couture. Hardcase om de achterkant en zijkant, met uitsparingen voor de volumetoetsen en de speakers aan de onderkant. En verder is de bovenkant (vanaf aan/uit knop tot hoofdtelefooningang) ook bloot. De flap ter bescherming van de voorkant zit aan de onderkant van het hoesje vastgemaakt. Maar de verbinding is flexibel, je kunt de flap helemaal tegen de achterkant van je telefoon aanduwen. Hij is van mooi zwart leer, met een lelijk metaalachtig rondje (zal wel het embleem van noreve zijn) dat er helaas niet af kan. En verder heb je nog een mogelijkheid voor bevestiging van een bijgeleverde clip voor je broekriem. Maar die heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb in de verbinding tussen voorflap en achterkant een klein gaatje gemaakt waar ik een polskoordje doorheen heb gestoken. Bevalt mij er goed. Het dichtklappen gebeurt met behulp van een lipje en ik benieuwd hoelang dit lipje zijn stevigheid behoud. Al met al ben ik tevreden met deze case. - Verder heb ik ook de volgende case met voorflap: http://www.krusell.se/product/3989 Orbit Flex voor iPhone 4. Deze heeft een makkelijk afneembare voorflap, wat erg handig is! Echter de riemclip ging bij mij meteen kapot, terwijl ik hem voorzichtig behandelde. En verder is de uitsparing voor de camera niet goed. Je bleef, als je een foto of een filmpje maakte, een stukje case aan de rechterbovenkant zien. Geen aanrader dus.
  #1260  
Oud 14-09-10, 16:30
vasco vasco is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Nederland, Limburg
Berichten: 106
Standaard

Dankjewel voor je duidelijke reactie.
Ik wilde een bruine of witte bestellen, van de 2e soort leer, niet dat gladde leer.
Zo op de foto lijkt daar geen metaalachtig randje rond te zitten.
Vraag mij alleen of hoe lang wit leer, mooi wit blijft..
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 10:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 15:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 20:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 14:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:58.