Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week woensdag ook een sena ultra slim gekocht via senacases.com, maar sindsdien heb ik er niks meer van gehoord. Vreemd toch als ik zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vorige week woensdag ook een sena ultra slim gekocht via senacases.com, maar sindsdien heb ik er niks meer van gehoord. Vreemd toch als ik zie dat de meeste mensen hem binnen drie dagen hadden...
Ik kreeg enkel een mail die zei dat ik een mail zou kijgen als de case verstuurd zou worden, maar dat is ondertussen ook nog niet gebeurd want nog steeds geen mail ontvangen. Iemand hetzelfde probleem ginder?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja daar heb ik natuurlijk ook aan gedacht, maar waarom zetten ze geen voorraadstatus bij hun artikels...
|
|
|||
|
|||
Maar als je inlogt bij SENA kan je status van je bestelling toch zien en anders een mailtje sturen krijg je erg snel een mail terug heb ik ook gedaan....
|
|
|||
|
|||
Ik zie niets staan. Als ik inlog krijg ik een "submit order"-scherm. Zowat de laatste stap voordat je je bestelling bevestigd. Dus geen status van mijn bestelling. Het lijkt er op dat ik de laatste keer mijn bestelling niet afgerond heb of zo Ik ga straks eens even kijken of er een bedrag van mijn creditcard afgegaan is.
|
|
|||
|
|||
Ik heb via Ebay een mooi (nieuw) leder hoesje gekocht voor de Iphone4.
Na betaling (€ 15,99 + € 2,50 voor verzending naar België) had ik het in twee dagen in mijn bezit. Ik heb gezien dat zijn producten ook kunnen teruggevonden worden op de volgende site : www.m-web.be Laatst gewijzigd door Spreeuwke; 15-09-10 om 15:07. Reden: verkeerde link naar website |
|
|||
|
|||
SGP skin guard carbon black
Hoi,
Weet iemand een NL store webwinkel waar SGP skin guard carbon black te koop is? Iemand ervaring mee? Ben een tijdje op zoek maar kom alleen maar USA sites tegen.... Wil niet vanuit USA bestellen omdat er meestal creditcard of paypal account gevraagd wordt en daarnaast is de levertijd enorm lang. Mvg, Faruk
|
|||
|
|||
Hoi, Ik gebruik dit moment cases van kittube voor m'n iphone 4 wat je hier ziet zijn de Metallico (wood en aqua) en de Disk series. Greetz (((BEAR))) Laatst gewijzigd door (((BEAR))); 15-09-10 om 13:11. |
|
|||
|
|||
hoeveel verzend koste komen dr bij om dit naar nederland te stuuren ?
|
|
|||
|
|||
Hoi Nicky,
je hebt 3 opties, heb ze even van de site gekopieerd. ikzelf heb voor Air Courier gekozen omdat dat het snelst gaat. Had het besteld op 10 September en gisteren kwam DHL het al afleveren. HongKong Post Registered Airmail Best way for < 2KG, usually it will take 5-12 workdays to ship the goods to your destination. € 5.18 Shipping to Netherlands 0.06 kg Air Courier Express Usually it will take 3-7 workdays to ship the goods to your destination. € 22.29 Shipping to Netherlands 0.06 kg Air Courier Standard Usually it will take 4-9 workdays to ship the goods to your destination. € 17.54 Shipping to Netherlands 0.06 kg Greetz (((BEAR))) |
|
|||
|
|||
oke bedankt
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand ervaring met deze case?
Brando Bamboo Case Apple iPhone 4 - PDAshop.nl Of heeft iemand ervaring met bestellen bij iWood zonder creditcard?
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou echt effe een mailtje maken... Heb ik ook gedaan kreeg snel antwoord en een paar dagen later had ik de pouch in huis dat was een SENA Sarach ultra slim echt een super pouch!! |
|
|||
|
|||
Welk hoesje kan ik het beste nemen als ik een 'crasher' ben?
Maar ik wil ook niet dat mijn iPhone volledig onzichtbaar is want ik vind het ontwerp van de 4 echt geweldig mooi. Heb nu tijdelijk een heel lelijk hoesje er omheen maar wil voor het oog iets fraais....tips? |
|
|||
|
|||
Ik heb gisterenavond een mailtje gestuurd. Ik heb tot op heden nog niks terug gehad. Het bedrag is alleszins van mijn creditcard af, dus de bestelling is wel doorgekomen, maar is niet te zien als ik inlog op mijn account. Vanavond gewoon opnieuw mailen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Idd effe af wachten en anders nog eens mailen.... |
|
|||
|
|||
Beyzacase van leer! Misschien nog een screenprotector erbij... Iemand nog tips? Eentje die niet het beeld vervaagt of verkleurt?
|
|
||||
|
||||
Ik heb zojuist deze flipcase besteld:
Apple iPhone 4 Aluminium Lined Leather Case – iPhone Leather Case – Proporta Leather Case - Proporta Ben benieuwd hoelang ik er op moet wachten en of het iets is. |
|
|||
|
|||
Mijn gratis bumper heb ik nog niet ontvangen helaas, wel heb ik een bodyguardz kit gekocht, die versie zonder vloeistof op bodyguardz.nl
Ik ben benieuwd of het mij in 1 keer lukt om aan te brengen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
We hebben het toch over deze ? Valenta Leather Pocket 14 - PDAshop.nl Mijn oudste zoon heeft hem en als hij het geluid van de iphone 4 voluit heeft staan dat kan ie de telefoon duidelijk genoeg horen. Kan je me vertellen waarom de gaatjes dan zo belangrijk zijn ? Verder, als je zou moeten kiezen tussen Zagg invisible shield of Bodyguardz invsible shield. Welke zou je dan moeten nemen ? Ik vind het voordeel van de bodyguardz dat ze er van de protectors er twee exemplaren bij doen. Verder schijnt het je scherm minder stroef te maken dan de bodyguardz. Is de bodyguardz ook in normale telecomwinkels te koop of moet je hem echt online kopen ? Laatst gewijzigd door Lowermate; 16-09-10 om 23:38. |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|