Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Ik heb vandaag bij iCentre een zwart Senahoesje gekocht. Dezelfde als de witte hierboven. Hij was geloof ik wel 27 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
HAhaHAha... en ik dacht dat je een jongen was ... Idd een kwalitatief goed hoesje en nog erg mooi ook. Ik heb hem in het zwart en bevalt me erg goed. Ennuh, nee ik bewaar hem niet in een handtasje, want ik ben wel van het mannelijk geslacht |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ha, ha, zelfs MacT(oma).
Maar door de Bodyguardz krijg ik hem haast niet uit de hoes. Gaat dat echt beter? Blijft die bescherming er wel op? Wie heeft daar ervaring mee? |
|
|||
|
|||
Geen idee wat bodyguards is, maar bij mijn Sena Ultraslim gaat het al wat soepeler nadat ik hem een paar keer gebruikt heb.
|
|
||||
|
||||
Dat is zo'n plastic laagje op de onder en bovenzijde plus de zijkant. Dus is hij wat dikker. Ik kreeg hem er gisteravond met zeeeeeeer veel moeite uit.
|
|
|||
|
|||
heeft iemand deze toevallig? hard graft | hard graft Phone Fold Wallet
de stijl spreekt me enorm aan, maar vraag me af hoe dik dit je iphone maakt. |
|
||||
|
||||
Ik heb het al 5 werkdagen gehad maar mijn Applehoes in nog niet binnen. Het zou binnen 5 werkdagen zijn. Ach.....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb vandaag voor mijn dochter de switch easy nude besteld (komt morgen al binnen) voor haar 3GS,
heb er zelf nooit aan gewild, dus ben heel benieuwd hoe deze haar gaat bevallen. Vandaag ook mijn sena sarach ultraslim wit/rood binnengekregen, wat een lekker soepel leer is dat, geweldige hoes. Laatst gewijzigd door Sultan; 29-10-10 om 20:32. |
|
||||
|
||||
Vorige week dinsdag kreeg ik bericht dat de Speck fitted case binnen 5 dagen afgeleverd zou worden. Dat is dus woensdag, donderdag, vrijdag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, dus al 7 werkdagen en nog niets binnen.
|
|
||||
|
||||
De Griffin Reveal Etch heb ik nu binnen. Een erg mooie case, die het design redelijk intact laat. Goede bescherming rondom, maar waar de dock connector zit blijft er een te smal stukje rubber over waardoor dat los aanvoelt. Verder ben ik er erg blij mee. En gratis, dus dat is alltijd goed!
|
||||
|
||||
en toen werd het vrijdag en maandag, dat is 9 dagen en nog niet binnen!!!1
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En het scherm, heb je dat ook beschermd?
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik ga deze bestellen!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag ditHard Case Skin Back Cover for iPhone 3G (Black) - Chinese-Gadgets.nl hoesje binnengekregen. Kost €1,39 en er verandert niets aan het mooie apple-design. Toppertje dus!
|
|
|||
|
|||
Al een paar weken een zwarte Sena Ultraslim in gebruik.
In het begin gaat de iphone 4 er niet zo vlot uit, maar na een tijdje loopt dit aangenamer. Mooi hoesje trouwens. |
|
|||
|
|||
Gewoon effe bellen naar apple (tenminste als je het via case program besteld heb) Ik heb de eerste hoesje/case ook niet binnen gekregen. Naar 1 belletje werd het 2 dagen erna geleverd.
|
|
||||
|
||||
en toen werd het vrijdag en maandag en dinsdag, dus al 10 dagen en nog niets. Is dat via zo'n duur 0900 nummer?
Ik heb het inderdaad via Apple caseprogramma aangevraagd. Vandaag wat eurodubbeltjes uitgegeven aan de gratis case en gebeld. Het blijkt dat het huisnummer bij Apple niet ingevoerd was. Nu gaat het per koerier geleverd worden en dat zal 19 november zijn. Mag wat kosten zo'n case Laatst gewijzigd door Macbookto; 03-11-10 om 16:07. |
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met Para Blaze for iPhone 4?
Heel stijlvol in ieder geval Para Blaze for iPhone 4 - AP13-010 by more De Letique Collection is ook nog mooi vind ik Letique Collection for iPhone 4 - AP13-004 by more |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|