Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Ook best een mooie idd !! Heb hem ook gepast bij de AppleStore in Utrecht, maar vond het meer een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kortingscodes Beyzacases.com
Citaat:
Voor iedereen die een case van Beyzacases.com wil kopen, kijk even op volgende site voor kortingscodes Beyza Cases Coupon Codes - all coupons, discounts and promo codes for beyzacases.com Ik heb hierdoor 20% korting gekregen. Momenteel zijn de 3 G(s) cases standard afgeprijsd met 30% (weet niet of de coupon code dan ook nog werkt) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bedankt. Ik heb nu al de invisibleshield full body protection besteld (incl. zijkanten) zit nu nog te twijfelen of ik de bumper case ook koop. Ik wil hem namelijk niet de hele tijd er opnieuw omdoen. Wat zal jij doen?
|
|
||||
|
||||
Ik zou mijn case van het apple case programma 6 oktober ontvangen maar ik heb nog steeds niks gehad =(
|
|||
|
|||
Riemcase voor iPhone4 + bumper?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen het kleine knopje op de voorzijde (logo?) had er van mij af gemogen dan zou hij perfect zijn. |
|
||||
|
||||
Inderdaad ook erg mooi. Hoe bevalt het tijdens het bellen?
Heeft dat knopje geen functie? Het lijkt wel een drukknoopje. |
|
|||
|
|||
macbookto , dat is om hem aan je riem vast te maken
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iPhone 4 in een soort Apple bumper die ook de achterkant beschermt, in de kleur ROZE. Er zit ook een screenprotector op maar die gaat er heel gauw af. Ik dacht dat het wel handig is, als je een screenprotector hebt dat degene naast je in de trein niet mee kan lezen met je mails. Hij bedient erg slecht vooral rechtsonder en je ziet niet meer dat het een retina-scherm is.
Als 2e hoesje 'zakelijk' een soort blackberry hoesje waar de iPhone in schuift en je kan vastmaken met klittenband en ook aan je riem kan bevestigen. Ik wacht nog op mijn Apple bumper, ik heb een zwarte bestelt.
|
|||
|
|||
heb een 3gs met een invisibleshield, werkt perfect! geen krassen en je ziet toch je mooie iphone, niet die domme bumper
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De de iPhone past natuurlijk alleen in de case zonder bumper. |
|
||||
|
||||
Topics samengevoegd
|
|
|||
|
|||
De Sena UltraSlim Pouch voor de iPhone 4 is er nu ook en is een erg populaire en kwalitatieve lederen case.
Is dat ook terecht? Gaarne jullie ervaringen !!! MVG Laatst gewijzigd door PrittStift; 18-10-10 om 20:13. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Verder wel goede bescherming. Wat ik een plus vindt is dat de koptelefoon ingang en Dock connector ook afgesloten zijn. Vuil kan er volgens mij nauwelijks tot niet achter komen. Ik heb ook wel wat gelezen over vuil wat tussen de iPhone en de case kwam en zo krassen veroorzaakte. Maar goed ik heb er ook een bodyguard om zitten dus daar ben ik niet heel bang voor. Persoonlijk vindt ik de vulcan voor iPhone 4 ook mooi, maar die is nog niet te bestellen. Wel al te zien op de website van ilounge. Laatst gewijzigd door debroei; 19-10-10 om 00:11. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet niet of je al iets naar je zin hebt gevonden, maar kijk eens op deze link. Vaja - Leather Products Laatst gewijzigd door PrittStift; 19-10-10 om 09:05. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
paul frank ;x
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik een zwarte lederen hoesje, in tegenstelling van kapjes maakt deze geen krasjes op je behuizing etc. Link: http://iphonehuis.nl/ Laatst gewijzigd door iPhone3GSuser; 19-10-10 om 20:51. Reden: foto toegevoegd |
|
||||
|
||||
Ik heb bij Sena gelijk maar 2 cases besteld, zien er weer erg mooi uit:
Ik gebruik nu de ARGYLE (rechter) Case, momenteel nog vrij lastig om m'n iPhone 4 in te krijgen, maar over een paar dagen moet dat beter gaan. Ik had voor de zekerheid ook een UltraSlim (linker) Case besteld mocht de ARGYLE case niet bevallen. Voor mijn 3GS gebruikte ik ook een Sena UltraSlim Case en die beviel erg goed.
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|