Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of de iPhone 4 mer de switcheasy nude in de Muvit docking station past ? Deze docking station is vandaag bij de mediamarkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet iemand of de iPhone 4 mer de switcheasy nude in de Muvit docking station past ?
Deze docking station is vandaag bij de mediamarkt in de aanbieding. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Weet iemand waar de (blauwe) Speck iPod Touch 4 Pixel Skin - Hoesje te bestellen is en op voorraad? Bij Bol.com (3-4 weken levertijd) is mijn ipod nog erg lang onbeschermd...
Hartelijk dank voor de tip!! bol.com | Speck iPod Touch 4 Pixel Skin - Hoesje - Cyan, Speck | Elektronica |
|
|||
|
|||
ik ben reeds al enkele dagen aan het twijfele welke iphone vier case ik me zou aanschaffen maar na een beetje rondsnuffelen op het internet ben ik er uit: de bumper case van iphone, ik dacht dat deze niet zoo beschermend is maar een video op youtube heeft me overtuigd: iPhone 4 Drop Test: Apple Bumper Case - YouTube
hierbij laat iemand zijn iphone bewust valllen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 december 2011 om 13:12 ---------- vanop heup hoogte en oor hoogte met als gevolg dat zijn iphone geen enkele schram heeft xo |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan jouw helaas niet verder helpen hierin. Het Ferrari hoesje welke ik heb is een sleeve waar je de iphone in schuift. Zit perfect. |
|
|||
|
|||
weet iemand waar ik een hoesje voor de iphone 3gs kan kopen met ingebouwde stand erin, zodat je je iphone horizontaal kan neerzetten?
|
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar een niet al te duur hoesje voor de iPhone 4S die lijkt op de Apple bumper case, maar ook bescherming biedt voor de achterkant.
Suggesties? Laatst gewijzigd door King1987; 18-12-11 om 22:38. |
|
|||
|
|||
Citaat:
was iets van 23 € |
|
|||
|
|||
Case gezocht
Vorig jaar heb ik deze cover aangeschaft en die bevalt me prima.
Echter nu is hij aan het kapot gaan en zoek ik weer een nieuwe. Maar ik kan hem niet vinden in Nederland en heb geen creditkaart o.i.d. Iemand enig idee waar deze nog te koop is?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net een hoesje van Cellular-Line aangeschaft:
Cleaning Sleeve Dit hoesje is erg zacht en maakt je display schoon elke keer als je 'm uit het hoesje haalt. Soort ingebouwd microvezel-doekje. Kent iemand dit hoesje ook al toevallig? Zo'n flip of book-achtig vast hoesje vind ik niks. Vind ik lastig met bellen zelf. Toch wil ik 't toestel als ik m meeneem goed beschermen dus kwam ik uit op een 'simpele' sleeve. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nadat ik contact had gezocht met iphone2day, kreeg ik de mededeling dat zij hem niet meer verkochten. Gisterern kreeg ik weer een berichtje van hun dat zij toch weer een aantal hebben ingekocht. Dus vandaag besteld en hopelijk morgen in huis. Hulde voor iphone2day, dit vindt ik super service en wilde aan jullie laten weten. |
|
|||
|
|||
ik heb de volgende :
Luxury ALUMINUM CLEAVE METAL BUMPER CASE iphone 4 4Shttp://www.ebay.nl/itm/ws/eBayISAPI....E:L:oC:NL:1123 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens is je website niet conform de wetgeving. Laatst gewijzigd door Merlijn3; 24-02-12 om 04:04. |
|
|||
|
|||
Net een nieuw rood Beyzacase Multiflip hoesje gekregen voor mij iPhone 4S.
Je kan je camera nu wel vergeten, alle foto's hebben een zware zweem van rood en deugen voor geen meter. Leer is te dik bij gat voor camera. Hoesje gaat terug naar leverancier. Hebben anderen ook ervaring hiermee? |
|
|||
|
|||
Nee, maar dat zie je wel al op de productafbeeldingen dat het gat bij de camera vrij klein is en het leer zeer dik.
|
|
|||
|
|||
Autohouder voor iPhone 4s met bumper
Ik ben op zoek naar een autohouder die geschikt is voor een iPhone 4s met beschermhoesje. Ik heb nl geen zin om iedere keer als ik de autohouder wil gebruiken het hoesje van de iPhone moet verwijderen.
Wie heeft een tip? Bijvoorbeeld een houder die verstelbaar is? Ik neem aan dat ik niet de enige ben die hierna op zoek is. |
|
||||
|
||||
Kijk eens bij Brodit. Ik gebruik zelf ook een Brodit houder voor mijn iPhone met een case er omheen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
[/URL] Mijn laatste aanwinst Element Case Vapor Pro Black Ops (fake) |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|