Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) De flipcase ideaal en die kan ook aardig wat hebben mocht ik m toch nog een keer laten vallen )...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De flipcase ideaal en die kan ook aardig wat hebben mocht ik m toch nog een keer laten vallen )
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hiphone, Hiphone Directory, buy Cheap wholesale Hiphone and more on SinaDeal.com.
Knopjes zijn goed bereikbaar en hij heeft het vallen op de tegelvloer goed doorstaan. Screensaver die erbij komt is lekker glad en krast niet zo snel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze ziet er echt strak uit, ik wil deze ook ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 juni 2011 om 02:38 ---------- Citaat:
en zie dat deze wel echt iets is voor mij ! |
|
|||
|
|||
De Logic3 Lederen Hoes en Screen Protector voor iPod Touch 4G, uiteraard met een iPod.
|
|
|||
|
|||
Op zich wel een mooi hoesje... maar het blijft jammer ... het gehele design van die prachtige iPhone naar de gallemiezen !!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die SGP neo hoezen zijn een ramp, die randen knappen na 2 maand, waar de dock connector in gaat. Heb er 2 gehad, de 1e 2 maand, de 2e 2 dagen (dat was een kloon)....
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik een hoesje van Gild Design volledig uit metaal gemaakt. Super handig en stevig.
http://www.spread-grani.com/img/gilddesign1.jpg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat betreft het design...tjsa, er zit iets omheen, echter wanneer er een 'kale' iPhone naast de mijne ligt zie ik van afstand weinig verschil. Ik ben wel aan het kijken voor een nieuwe van SGP...de siliconen case begint met name aan de achterkant wat te lubberen. Op zich logisch wanneer de iPhone intensief gebruikt wordt. |
|
||||
|
||||
Roze leren flipcase met magneetje boven op,screenprotector alleen aan de voorkant.
|
|
|||
|
|||
Gisteren de SGP neo hybrid besteld in satin zilver kleur. Ben echt benieuwd naar de case. Had eerst een otterbox defender, maar daar had ik na een week toch geen fijne ervaringen mee. Viel toch tegen. Hoop dat deze beter bevalt!-
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb uiteraard gelijk mijn iphone eerst goed schoongemaakt en ontvet. In het doosje zaten zelfs twee screenprotectors, één voor de voorzijde en één voor de achterzijde. De screenprotectors waren super makkelijk om zonder belletjes te plakken. Ze zitten er aan de voorzijde en achterzijde echt smetteloos op! Daarna de case zelf eromheen gedaan. Dit was ook een appeltje eitje. Case sluit aan om de iphone als een goed zittende handschoen. Super design! Knoppen e.d werken ook allemaal zonder problemen. Kortom: Tot nu toe een dikke 10. Moet uiteraard nog zien hoe de case zich over een bepaalde tijd houd. Maar dat zit denk ik wel goed... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoop dat iemand me hier gaat vertellen dat dit met de SGP Hybrid case echt niet gaat gebeuren..? Laatst gewijzigd door PrittStift; 24-07-11 om 12:56. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verwacht echt niet dat mijn iphone hierdoor beschadigt word. Wat je wel eens in de zoveel tijd moet doen is even de case verwijderen en de case/IPhone schoonmaken. Er komen natuurlijk altijd vuil en stof achter de case. Komt er dan een keer per ongeluk zand bij dan heb je uiteraard wel kans op een beschadiging. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Welke kleur heb jij trouwens genomen en kun je daar ook een foto van plaatsen? MVG |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb deze: http://www.ipodhoes.nl/sgp-neo-hybrid-bumper-case-voor-iphone-satin-silver-p-1937.html?osCsid=e009428f5ce8239a75b715afa8c66043 Staat ook op de vorige pagina van dit topic. Heb nu al veel positieve reacties gehad! Laat jou reactie straks ook ff weten..?! |
|
|||
|
|||
Ik heb een Piel Frama hoesje besteld aangezien ik geen fan ben van complete cases om mijn telefoon. Mocht ik bijvoorbeeld toch een Apple bumper kopen, past het geheel dan nog in een hoesje?
|
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag deze binnen gekregen:
|
|
|||
|
|||
Sena Ultraslim Pouch Black Apple iPhone 4 - Smartphoneshop.be
Ik heb deze gekocht voor de iphone 4. Past perfect en zit er volledig rond (geen bumper), ben er zeer tevreden mee |
|
|||
|
|||
|
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 22 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 22 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|