//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb het forum wat doorgespit en zoveel mensen, zoveel wensen! Lastig om een goede keuze te maken... er zijn zoveel opties! Ik wil graag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #741  
Oud 28-09-09, 20:35
griep griep is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Hallo,
Heb het forum wat doorgespit en zoveel mensen, zoveel wensen! Lastig om een goede keuze te maken... er zijn zoveel opties!

Ik wil graag mijn Iphone (die ik overigens nog niet heb) gewoon in mijn broekzak kunnen doen. Hoorde ook van iemand die helemaal geen hoesje of screenprotector had en 'm gewoon in z'n broekzak had met ook sleutels erin... Kan me bijna niet voorstellen dat dat goed gaat, maar heeft er iemand ervaring??
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #742  
Oud 28-09-09, 21:18
baart's schermafbeelding
baart baart is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 52
Standaard

Ik gebruik DX-hoesjes. Goedkoop, en gewoon goed.
DealExtreme: Cases & Protectors (Page 1)
  #743  
Oud 28-09-09, 21:45
LanWolf LanWolf is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smarter Bekijk bericht
Foto's:



En de rest van mijn iPhone Cases:

Welk hoesje is die opengeklapte zwart rode ? en ben ook wel benieuwd naar die glimmende donkergroene ? er rechts naast aan de bovenkant
  #744  
Oud 29-09-09, 12:55
Frickie Frickie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

is er iemand bekent met deze case (van de apple store)

Incase Slider Case voor iPhone 3GS - Apple Store (Nederland)

Ziet eruit alsof ie perfect past! moet ook wel natuurlijk..van Apple zelf..

iemand?..

Laatst gewijzigd door Frickie; 29-09-09 om 19:48.
  #745  
Oud 02-10-09, 17:44
Osiso Osiso is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Kollumerzwaag
Berichten: 23
Standaard

Heb nu een paar dagen de Griffin Reveal-case in gebruik. Bevalt prima en ziet er ook goed uit.

Heb er alleen één probleempje mee: Ik krijg onverklaarbare grijze 'vlekken' op de achterkant van mijn iPhone. Zodra ik de case aanbreng, krijg ik op één bepaalde plek een klein grijs stipje. Door druk te zetten op de case verandert dit vlekje van vorm. Door op lager gelegen delen van de achterkant te drukken, ontstaan daar soms ook diezelfde grijze 'vlekken'. Case is helemaal schoon, iPhone is schoon. Wat is 't?

Vocht is uitgesloten, omdat ik zowel de case, als de iPhone goed heb droog/schoon gemaakt. Het lijkt mij dat het komt door het contact tussen de case en de iPhone, maar dan nog... Bijgevoegd een aantal foto's om het geheel wat duidelijker te maken.



  #746  
Oud 03-10-09, 17:52
Frickie Frickie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

hm.. das idd raar!! en dat is alleen als je je case er omheen hebt?

maarre..hoe kan je achterkant nog vrij zijn met die case?..
  #747  
Oud 04-10-09, 01:17
Osiso Osiso is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Kollumerzwaag
Berichten: 23
Standaard

Alleen als ik de case er omheen heb, inderdaad. De Griffin Reveal heeft een doorzichtige, plastic achterkant. Vandaar dat 't dus lijkt alsof de achterkant nog vrij is.
  #748  
Oud 04-10-09, 09:25
Frickie Frickie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

oke! netjes want dat zie (op de foto's iig) niet. is het niet zo dat t plastic vastplakt op je achterkant? is dat altijd op dezelfde plaats?
  #749  
Oud 04-10-09, 10:45
nicotine nicotine is offline
• iOS 3.0.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Oilsjt (Aalst ver der boiten)
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar nicotine
Standaard

Ik gebruik een lederen case. Eentje dat langs boven open is en met een een lederen stukje erover met klitteband afsluit, zodat je iphone er niet uit kan glijden. De binnenkant is zachte stof die geen krassen kan maken op je iphone. in het begin zit hij wat geknepen, maar na een maand komt hij er vlotjes uit. leder moet zich aanpassen aan je iphone. Hij zit meestal los in mijn zak tussen het kleingeld. Er is geen mogelijkheid om het kleine geld tussen het scherm en de case te laten komen! Dus geen krassen. (Voor noch achterkant.) Onderaan een opening om te opladen en bovenaan de mogelijkheid op je oortjes aan te sluiten met een verzachtende zijkant voor het volume te regelen.
Het is niet te dik en als je gsm afgaat, haal je er hem gewoon snel uit en is het eens zo fijn om je iphone in zijn orginele staat in je hand te hebben.
Ik heb een harde plastieken case gehad, die ik na drie dagen heb afgevoerd... Ook een plastieken schermbeschermer gekocht en het is niet mooi....
Dit is voor mij (tot nu toe) de enige goede bescherming van je iphone.
Zelfs een val van je toestel zal gebroken worden door het lederen jasje erom heen.
En zo een duur toestel staat echt niet meis in een lederen outfit... Straalt klasse uit!

Kostprijs? 25€ in de Apple-store.

Natuurlijk is het iedereen niet eens met mij, dat is een kwestie van goesting, niet?
  #750  
Oud 04-10-09, 12:23
Den.koennie Den.koennie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

@osiso Is dit niet een luchtbelletje ofzo?
  #751  
Oud 04-10-09, 12:35
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ik heb gisteren de Incipio Ultra Light Feather Slim besteld, de witte.
Deze cases zijn super dus en je blijft je chromen rand zien...Als het goed is merk je dus amper dat er een case omheen zet. Hij schijnt ook nog gewoon in je autohouder te passen met de case eromheen..Dat is wel handig want misschien dat die houder juist voor krasjes zorgt... Ik heb puur een case om de achterkant te beschermen zodat die niet vol met krassen komt. Had eerst geen case maar merk nu toch dat er krasjes op de achterkant komen, heb daarvoor nu Displex besteld, kijken of dat echt zo goed werkt en of ik daar de krasjes mee weg krijg.

Had op me zwarte 3G altijd de Invisible Shield op de achterkant zitten, zonder de zijkantjes, die had ik eraf gehaald, bleef perfect zitten en je zag er nagenoeg niets van. Op een witte iphone zie je deze helaas heel goed zitten, dus die had ik er gelijk na dag 1 alweer afgehaald.

Blijf een case altijd beetje zonde vinden om om je iphone heen te doen. De iphone is een mooi toestel, jammer dat het van "verkeerd" materiaal is gemaakt en dus zo krasgevoelig en haarscheurgevoelig is waardoor je eigenlijk niet zonder case je iphone kunt gebruiken.

Nou ik ga dus vd week goed poetsen met me Displex
  #752  
Oud 04-10-09, 17:31
colink0 colink0 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik ga gewoon een lading cases/screenprotectors/hoesjes bij focalprice.com kopen
  #753  
Oud 04-10-09, 19:27
Osiso Osiso is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Kollumerzwaag
Berichten: 23
Standaard

@Frickie Ja, is een mooi hoesje, inderdaad. iPhone wordt er haast niet dikker van en toch goed beschermd. Erger me alleen aan dat vlekje. 't Is inderdaad altijd op deze plek, maar als ik wat druk uitoefen op de case verandert het vlekje van vorm en kunnen er op andere plekken ook vlekjes ontstaan. Vastplakken lijkt me uitgesloten omdat ik beide goed heb schoongemaakt.

@Den.koennie Lijkt het wel op, inderdaad. Toch een beetje raar, though. Grijze kleurtje... Blijf 't vreemd vinden. Stuur binnenkort even een mailtje naar Griffin, denk ik.
  #754  
Oud 04-10-09, 20:22
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Ik heb de HybridShell case van Philips voor de iPhone:



Transparante case, met op de achterzijde 'silicone accenten' aangebracht, zodat deze niet gemakkelijk over een glad oppervlak glijdt.
  #755  
Oud 04-10-09, 20:24
colink0 colink0 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard

Wat kost die Philips? ziet er wel damn nice uit
  #756  
Oud 04-10-09, 21:32
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colink0 Bekijk bericht
Wat kost die Philips? ziet er wel damn nice uit
Ik heb hem bij de Saturn (Mediamarkt) voor 25 euro gehaald. Dus dat valt opzich nog wel mee..
  #757  
Oud 04-10-09, 21:35
colink0 colink0 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Ik heb hem bij de Saturn (Mediamarkt) voor 25 euro gehaald. Dus dat valt opzich nog wel mee..
Ik denk toch dat ik het eerst op focalprice.com en dealextreme.com cases houd
  #758  
Oud 04-10-09, 21:39
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colink0 Bekijk bericht
Ik denk toch dat ik het eerst op focalprice.com en dealextreme.com cases houd
Haha een stuk goedkoper inderdaad, maar daar krijg je mijns inziens minder mooie cases voor terug
  #759  
Oud 04-10-09, 21:54
colink0 colink0 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Haha een stuk goedkoper inderdaad, maar daar krijg je mijns inziens minder mooie cases voor terug
Klopt, al zijn sommige niet verkeerd, al zeg ik het zelf
  #760  
Oud 05-10-09, 16:11
Frickie Frickie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

ik ga voor de Incase slider case


Laatst gewijzigd door Frickie; 05-10-09 om 16:13.
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 11:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 16:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 21:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 15:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.