Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij gebrek aan een 'hoesje' gebruik ik een babysokje van mn dochter! Zo'n badstoffen ding. Super! Lekker strechy en badstofzachte lusjes aan de binnenkant die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij gebrek aan een 'hoesje' gebruik ik een babysokje van mn dochter!
Zo'n badstoffen ding. Super! Lekker strechy en badstofzachte lusjes aan de binnenkant die elke keer meteen de vet vlekken er weer afpoetst omdat ie zo goed strak erom zit! Dus eigenlijk niets anders nodig! Ben nog wel op zoek naar een koord voor om mn nek. En een beschermfolie voor voor en achter lijkt me toch wel handig. (lees me hier nu in... maar mijn hemel wat een opties...) Laatst gewijzigd door iCal; 21-07-09 om 16:53. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik de Bodyguard. Transparante folie voor de complete achterzijde en het scherm.
In een doos zitten 2 complete sets, en de benodigdheden om het te plakken. Zo is de iphone voor krassen en vuil beschermd en je ziet en nagenoeg niets van. Het kost wel even tijd om het er goed op te krijgen, maar dan heb je ook wat. Is natuurlijk geen bescherming als je hem laat vallen, maar het voorkomt krassen enzo. Ik vind het een toppertje! |
|
|||
|
|||
Incipio Feather en niks anders voor mij, wat een case is dat _O_.
Dikke props voor de makers van dat artikel! |
|
||||
|
||||
Momenteel gebruik ik niets.
Ik vind de Iphone te mooi om in een hoesje te steken. Als ik iets van een "bescherming" zou nemen, zal dat een beschermfolie zijn!!!! |
|
|||
|
|||
Ik gebruik agent 18 goede bescherming en niet te dik!2 kleine minpuntjes er komt vrijveel stof onder!En met typen merk dat er een opstaande rand is.Maar dat is ook een pluspunt als je de ondersteboven op tafel ligt.Oja en er een heel heel klein beetje ruimte in de rechter hoek!Maar dat is niet heel ernstig als je niet zo`n zeikerd bent als ik!
|
|
|||
|
|||
Iemand misschien ergens anders dan in de iphoneclub shop de Cellet executive gezien?
Hij is daar namelijk nog niet binnen. Isupplies vertrouw ik verder niet, er is namelijk ook een hoop namaak van deze hoesjes, heb ik begrepen! :/ |
|
||||
|
||||
Iluv icc 73 Achterkant ook volledig mooi zwart |
|
|||
|
|||
Ik gebruik deze: iParadijs.nl - Het paradijs voor uw iPhone 2G, iPhone 3G en iPhone 3G S
Mooie case ook, je kan gewoon touch blijven gebruiken.. |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Aangezien ik net mijn nieuwe iphone heb ben ik opzoek naar een protector. Nou heb ik vanmiddag bij iemand een plastic kapje gezien die je op de achterkant van de iphone klikt om deze te beschermen! weet iemand welk type/model dit is? aan de voorkant plaats ik gewoon een screenprotector! Alvast bedankt! [edit]Inmiddels gevonden op marktplaats en besteld Laatst gewijzigd door Buistie; 24-07-09 om 10:46. |
|
|||
|
|||
Puur om de iphone te beschermen tegen krassen, zonder case. Is de bodyguardz wel ideaal. Wel een beetje lastig om aan te brengen, vind ik zelf. Maar volgens mij kunnen de meeste cases nog omh
een doen. BodyGuardz iPhone 3G, Screen Protectors , iPhone 3G accessoires, iPod... |
|
|||
|
|||
IK heb een griffin reveal besteld. Ik zal deze volgende week ontvangen. Nu nog wachten op de iPhone. :-(
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze besteld voor de achterkant!
en nog een mirror screenprotector voor de voorkant |
|
||||
|
||||
Ik heb een invisible shield van Zagg besteld Heb er 1tje op mijn iPod en zeer tevreden van
http://www.zagg.com/invisibleshield/...ns-shields.php edit: 23 dollar inclusief verzending, gebruik de coupon " PROTECT20 " voor een korting edit: 16,93€*betaald dus Laatst gewijzigd door Flump; 27-07-09 om 20:11. |
|
|||
|
|||
Is er iemand die een 2G iphone heeft icm deze case: Fabrix Cases Hard Shell Denim Style voor iPhone > iPhone Cases > iPhoneclub Shop
Volgens iphoneclub zou het moeten werken. Volgens Fabrix niet. Iemand die dit kan bevestigen? |
|
|||
|
|||
Waar heb je deze besteld?
|
|
|||
|
|||
Transparante case
Ik heb de Incipio Feather al, maar wil ook eens een volledig transparante case proberen. Vond deze op eBay voor 6 euro incl verzending en heb 'm meteen ook maar besteld:
New high qulaity Transparent hard case for iPhone 3G - eBay (item 130317997464 end time Aug-09-09 22:20:20 PDT) |
|
|||
|
|||
Via een vraag en aanbod op GoT
|
|
|||
|
|||
Zondagnacht de Speck SeeThru hoes voor iPhone 3G(S) besteld bij Apple voor 29,95 en is vandaag geleverd.
Speck SeeThru hoes voor iPhone 3G - Apple Store (Nederland) Ziet er goed uit, alle randjes mooi beschermd, niet te dik hard plastic en zeer functioneel. Als Screen protector heb ik zo'n goedkoop mirror-ding via Ebay (3 voor 3,99 euro) en dit samen ziet er redelijk gelikt uit. Zullen ongetwijfeld mooiere en betere protectors zijn maar ik moest snel wat goeds hebben aangezien ik me iPhone eerder kreeg dan gedacht. |
|
|||
|
|||
Een zilveren iFrogz case. Vorige week gekocht. Prachtig dun/slim ding. Erg mooi.
Enige minpuntje is dat het gat bij de volume knoppen iets strakker afgewerkt had kunnen worden. Nu zit er een te grootte ruimte, terwijl dat niet nodig was. Maar ik kan er mee leven. |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag een Switcheasy Capsule Rebel Serpent White aan mn collectie toegevoegd. Ik moet zeggen hij zit lekker en ziet er oon nog eens strak uit.
Is weer eens iets anders dan mn iWood. |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|