Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net bij de MacMe Groningen de (zwarte) Sillicon Case van Catch 28 gehaald à € 19,95. Even afwachten hoe ie gaat bevallen, lijkt wat makkelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Net bij de MacMe Groningen de (zwarte) Sillicon Case van Catch 28 gehaald à € 19,95. Even afwachten hoe ie gaat bevallen, lijkt wat makkelijk te 'lubberen'.
Ik kan zo 1, 2, 3 geen site vinden van de producent, staat ook niet op de verpakking. Wat er o.a wel op staat wil ik jullie niet onthouden: (..) washable and tear-resistant (...). Niet onbelangrijk voor de huilers onder ons. Ik kijk even of ik er een fotootje van kan maken binnenkort. Kom dan ook met een gebruiks-update. Overigens hebben ze bij deze MacMe eindelijk wat iPhone accessoires binnen, ook andere cases bijv.
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik zag bij media markt ook al allemaal hoesjes liggen, zit dus toch al een markt in
|
|
|||
|
|||
mbt de fabrix-case:
Ik heb hem 2 weken geleden besteld en betaald en heb hem nog steeds niet.. Achja zal wel druk zijn in deze decembermaand. |
|
||||
|
||||
Ik heb er 1 van fabrixcases, maar vind deze wel erg cool:
|
|
||||
|
||||
HAHAHA die is idd erg gaaf maar of ik daar nou mee op straat gezien wil worden xD
waar heb je hem vandaan btw? Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hahaha ThanQ,
Hij is zeker cool maar ik vraag me af of de verkoop wel goed gaat daarmee |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat siliconenspul is zo stroef dat je je iPhone bijna niet in je broekzak krijgt, laat staan er uit. Bovendien blijft er altijd direct stof aan hangen, looks shabby. En lubberen doet het ook, dus strak afsluiten is er niet bij. De achterkant is bijna helemaal dicht en ik vraag me dan ook af hoe het zit met koelen als je hem eens wat intensief gebruikt. Deze case is alleen aan te raden als je je gsm in een wijde (broek)zak of bijv. in een borstzak doet, daar glijdt ie dan niet zo makkelijk uit. Aangepast Laatst gewijzigd door Maurice; 09-12-07 om 12:37. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door King1987; 08-11-09 om 15:03. |
|
||||
|
||||
Ik heb een Agent 18 Eco Shield besteld, maar geen idee of het wel iets goeds is...
Die van Fabrix zien er ook nice uit.
|
|||
|
|||
ik heb in een apple store in Londen een case gekocht, goed passende zwarte lederen case waar je hem in schuift.
|
|
||||
|
||||
Ik heb me vandaag de Belkin Slim-fit case besteld. Gaat mij erom dat mijn Iphone beschermd is en snel bereikbaar mocht ik gebeld worden. Een vriend van mij heeft hem ook. Ben benieuwd wanneer ik hem binnen heb.
|
||||
|
||||
Ik zocht naar een hoes voor de iphone die:
1. Goedkoop is (<10E) 2. Enorm stevig is voor mocht ie vallen tijdens het sporten En daarom bestelde ik Crystal Case. Ik weet dat hij oerlelijk is, maar dat is niet van toepassing omdat ik deze hoes alleen van plan ben te gebruiken als ik reis/sport. Die leren hoesjes zijn natuurlijk mooier dan deze unit maar die lijken mij minder betrouwbaar mocht de phone uit mijn jas kletteren. En zeg nou zelf, bij normaal gebruik hoort toch geen enkele iPhone in een hoes? (uitzondering is de prachtige, maar onbetaalbare iWood ) EDIT: omg wat een onding!! Biedt geen bescherming, valt direct al uitelkaar, klepje blijft niet vastzitten... EEN AFRADER!! Laatst gewijzigd door Sharky232; 07-01-08 om 15:46. Reden: Onding is binnen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het scherm is krasbestendig dus daar maak ik mij ook geen zorgen over |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gekocht icm met een anti-kras cover voor over het scherm. Onzichtbaar. Ook van belkin. Die gasten leveren gewoon kwaliteit! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag op Etsy een hoesje aangekocht, na lang zoeken eindelijk een mooi hoesje gevonden met het design dat ik zocht!
Etsy :: Cell Phone - iPhone - iPod - Padded Gadget Keeper Case - Madison French Blue (matches laptop bag) Nu nog 2 weekjes afwachten tot het hier is... terwijl m'n iPhone hier morgen zal zijn! |
|
||||
|
||||
zoiets maar dan in het zwart:
en de gedelte wat je tegen je oor aan houdt als je praat is een stuk opener/groter of hoe je het ook zegt, bij mij |
|
|||
|
|||
iWood
Heeft er iemand ervaring met de iWood? ( Introducing: The iNeck )
Ze zien er erg cool uit, maar heb gelezen dat magneetjes in cases soms problemen kunnen veroorzaken? |
|
|||
|
|||
Is dat een probleem? Ik heb net een lederen hoesje besteld waar ook magneetjes in zitten. Ik vroeg me ook al af of dat wel o.k. was maar dacht dat ze die niet zomaar in een hoesje zouden proppen als dat kwaad zou kunnen.
Waar heb je dat gelezen? |
Labels |
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? | deuxani | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-10-10 16:10 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone | pascalbrouwers | Muziek, foto & video | 17 | 23-01-10 01:25 |
|
|