//

GPRS en het niet gebeld kunnen worden debakel

GPRS en het niet gebeld kunnen worden debakel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ah kijk, ik ging er vanuit dat dit een "iPhone probleem" was. Als er inderdaad meerdere toestellen zijn, en zelfs die waar een abonnement aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 17-04-08, 11:01
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Ah kijk, ik ging er vanuit dat dit een "iPhone probleem" was. Als er inderdaad meerdere toestellen zijn, en zelfs die waar een abonnement aan gekoppeld was. Dan is dit uiteraard een gegronde klacht!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 17-04-08, 11:16
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Hier gaan dode vallen! Nee joking natuurlijk

De fax met de klacht is weggestruurd naar de contact persoon. Ik heb er in vermeld dat als ik morgen geen antwoord heb, ik gewoon ff ga bellen
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #43  
Oud 17-04-08, 12:22
simba simba is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 14
Standaard

Rotterdam:

Met mijn werk sim - KPN - NOM2
Met mijn prive sim - Tmobile - NOM1
  #44  
Oud 17-04-08, 16:32
GFTU GFTU is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 29
Standaard

Mooi dat meer mensen geïrriteerd zijn met dit "debakel".
Het lijkt inderdaad een combi van Hardware en Netwerk te zijn. Maar de officiële respons van KPN blijft dat ze de iPhone niet ondersteunen. Hopen dat het via de G600 en G800 geregeld kan worden!

Ik wacht in spanning af.

@Cypher: ***** dat T-mobile het niet doet bij jou. Hopen dat er iets uitkomt dan.
  #45  
Oud 21-04-08, 14:46
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Even een schopje

Al meer info Paulus?

@GTFU tsja, jammer, ik vond T-Mobile wel een prettige provider! Maar goed, Vodafone heeft iig bereik binnenshuis
  #46  
Oud 21-04-08, 15:58
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Okeeee, bericht binnen gekregen van Vodafone. Ik heb maar even gebeld met onze contact persoon, en heb een gesprek gehad over dit onderwerp. Maar wat zegt Vodafone nu?;

Dit zijn de modellen "series" die moeilijkheden ondervinden met het gebruik van gprs en bellen,

De samsung U en G series, Ericsson k 8 en 9 series, Palm 2008 series, en de iPhone 8gb, 16gb versie.

Natuurlijk ging het gesprek ook over koetjes en kalvjes, maar dit was even het belangrijkste wat Richard (Contact persoon Vodafone) te melden had en ik denk dat hier veel mee geholpen zijn.

BELANGRIJK!

Richard wist mij ook te vertellen dat Vodafone nu bezig is met het oplossen van deze problemen en gaat proberen dit goed te krijgen eind deze maand.

Ikzelf denk hier altijd heel licht over en denk dat ze dit probleem pas over 2 maanden kunnen fixen, maar goed ik hou moed Ik hoop dat jullie wat geholpen zijn, ik wel iedergeval
  #47  
Oud 21-04-08, 16:07
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Bedankt voor de update!

We gaan het afwachten
  #48  
Oud 21-04-08, 17:13
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 Bekijk bericht
Okeeee, bericht binnen gekregen van Vodafone. Ik heb maar even gebeld met onze contact persoon, en heb een gesprek gehad over dit onderwerp. Maar wat zegt Vodafone nu?;

Dit zijn de modellen "series" die moeilijkheden ondervinden met het gebruik van gprs en bellen,

De samsung U en G series, Ericsson k 8 en 9 series, Palm 2008 series, en de iPhone 8gb, 16gb versie.

Natuurlijk ging het gesprek ook over koetjes en kalvjes, maar dit was even het belangrijkste wat Richard (Contact persoon Vodafone) te melden had en ik denk dat hier veel mee geholpen zijn.

BELANGRIJK!

Richard wist mij ook te vertellen dat Vodafone nu bezig is met het oplossen van deze problemen en gaat proberen dit goed te krijgen eind deze maand.

Ikzelf denk hier altijd heel licht over en denk dat ze dit probleem pas over 2 maanden kunnen fixen, maar goed ik hou moed Ik hoop dat jullie wat geholpen zijn, ik wel iedergeval
Ik heb het net ook even getest met de baseband versie van de beta 2.0 firmware, maar ook hiermee werkt het niet.
Baseband 04.05.01 dus.......
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #49  
Oud 21-04-08, 17:24
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Tja ik wil wel 1 ding duidelijk hebben hoor,

De reactie die ik net heb gegeven in dit topic is niet mijn mening ofzo, het is een telefoon gesprek die ik heb gevoerd met ons contact persoon bij Vodafone. Doordat wij meer dan 200 abbonementen in de omloop hebben van Vodafone hebben wij zeker recht op snelle service. Als de Beta 2.0 firmware dit probleem ook niet fixed dan zal het toch ergens moeten liggen bij Vodafone zoals HUN al bekend hadden gemaakt.

Het is gewoon afwachten en ik heb gedaan wat ik kan doen, en Vodafone heeft informatie vrijgegeven dat hopelijk ook uitgevoerd gaat worden.
  #50  
Oud 23-04-08, 10:20
GFTU GFTU is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 29
Standaard

Ik ben benieuwd of Vodafone het overal aan gaat passen. Ik heb begrepen dat het een "Hardware/firmware" matige ingreep van de zendmasten/antennes is.

Laten we het hopen. Kijken of KPN hier wat mee kan.
  #51  
Oud 23-04-08, 11:14
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Tja ik hoop het ook Ik heb gedaan wat ik kon, en ik begreep dat er vele meer waren met deze klachten, dus komt wel goed denk ik
  #52  
Oud 23-05-08, 14:17
BORN2FUNK BORN2FUNK is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard Niet Gebeld kunnen worden tijdens gebruik GPRS

Beste mensen,

ik heb nu al een paar weken een Iphone. Heb een abo-tje afgesloten bij KPN voor onbeperkt internetten (9,95 pm).

Nou kom ik er laatst achter dat ik tijdens het gebruik van gprs niet gebeld kan worden. Mensen die mij bellen krijgen direct mijn voicemail. Wel krijg ik later gewoon een smsje dat ik een oproep heb gemist!

Zijn hier bepaalde instellingen voor of is er een applicatie ofzo die je kan downloaden via installer.app? Zo ja Kan iemand mij helpen want dit is zwaar irritant!

alvast bedankt!

gr.
  #53  
Oud 23-05-08, 14:19
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Klopt. Echter zal je provider proberen gprs af te sluiten als er een telefoontje binnen komt. Zo hoort dat iniedergeval. Blijkbaar functioneerd het niet goed. Ik weet geen oplossing maar ik weet wel dat het wel vaker voor komt. Welke firmware zit je?

Greetz, Stiruam
  #54  
Oud 23-05-08, 14:19
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

https://forum.iculture.nl/f14/i...n-debakel.html
  #55  
Oud 23-05-08, 14:27
BORN2FUNK BORN2FUNK is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard

heb firmware 1.1.4

Lees net het andere artikel die Bomans in een link stuurde. Er is dus nog geen oplossing voor :S

Mijn vriendin heeft een Iphone firmware 1.1.4 met vodafone, die kan wel bellen en surfen tegelijk!
  #56  
Oud 23-05-08, 14:39
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Ook gebeld worden?

Greetz, Stiruam
  #57  
Oud 23-05-08, 14:55
BORN2FUNK BORN2FUNK is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard

Ja ook gebeld worden. Dus ik vind het allemaal heel raar. Als het echt met die NOM instellingen te maken heeft mag KPN van mij dat wel ff heel snel veranderen
  #58  
Oud 24-05-08, 21:27
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Zeker nu het tijdperk van mobiel internet is aangebroken. K neem iniedergeval aan dat dit met alle mobiels zo is en niet een probleem is van een bepaalde groep.

Greetz, Stiruam
  #59  
Oud 31-05-08, 00:25
Kawouter Kawouter is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 36
Standaard

Hallo,

Ik werk in het weekend bij de Primafoon van de KPN. Ik had vanmiddag dit topic gelezen en heb vanavond direct de dealer desk van de kpn gebeld. Die jongen die ik aan de lijn kreeg heeft het nagevraagd bij de technische dienst en die hadden nog nooit van NOM1 en 2 gehoord en volgen hen gaat voice altijd voor data. Wat voor telefoon je ook hebt. Dat is dus wat ik van hen te horen kreeg. Ik ga dit nog wel ff uitzoeken binnen KPN want ik wil weten hoe het nu zit.

PS. Youtube vat buiten het dategebruik van surf&mail totaal van KPN of eindeloos online van HI. Is streaming en dat valt er buiten zeggen ze.

Ik hou jullie op de hoogte.

Gr. Kawouter
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Niet kunnen bellen, wel gebeld worden en sms-en gruijtersrob Unlock 0 19-01-11 12:50
Niet gebeld kunnen worden, geen sms ontvangen kortpa Odido (T-Mobile) 0 15-10-10 18:45
iPhone 1e gen.: niet gebeld kunnen worden robvg23 Unlock 2 04-05-09 18:32
gprs en het niet gebeld kunnen worden debakel GFTU Unlock [archief] 1 07-04-08 10:51
Niet gebeld kunnen worden, tijdens gebruik GPRS?! Paulcito iPhone algemeen 9 31-03-08 20:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:33.