Batterij gebruik & standby discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn accu was ook binnen 12 uur helemaal leeg. Dus ik laat hem nu ff uitstaan (bluetooth) en ga kijken hoelang hij nog meegaat nu. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mijn accu was ook binnen 12 uur helemaal leeg.
Dus ik laat hem nu ff uitstaan (bluetooth) en ga kijken hoelang hij nog meegaat nu. En ja ik heb ook een carkit met bluetooth. Dus dan gaat de WM6 smartfone maar even erin. Is wel tegen mijn principes, ach binnenkort maar eens versie 2.0 proberen.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Sh** man, je hebt dus nog steeds dat probleem met je batterij.
Ik heb bluetooth altijd aan staan, en bij mij gaat een batterij tussen 2 en 3 dagen mee bij normaal gebruik. Als het bij jou aan bluetooth ligt zou ik haast denken dat je een probleem met je com-board hebt. |
|
||||
|
||||
Nou jongens, ik heb flink zitten te testen maar bij mij gebeurt het alleen maar als ik mijn springboard refresh en wanneer ik met installer een programma installeer en daarna moet refreshen. Dit is het enige wat het veroorzaakt dus zal wel een bugje wezen of aan de andere kant verschillende unlock methodes gebruikt of andere bootloader. Ik ben klaar met ideeen Maar ja boeie, zovaak gebruik ik het nu ook alweer niet. Ik heb het wel 1 keer voorelkaar gekregen een 5,5 dagen standby tijd te clocken en daarna installeerde ik dus perongeluk iets en hoppa weg status.. Lastig lastig
|
||||
|
||||
Dit probleem wordt dus veroorzaakt na een refresh van je springboard. Als ik de iphone uitschakel dan is de gebruik & standby nog netjes zichtbaar. Als ik installer.app open en afsluit is het ook nog zichtbaar, eenmaal springboard refreshed en je hebt weer streepjes.
|
|
||||
|
||||
Accu staat nu op 80% en hij staat nu in totaal op
in use: 1 uur 11 in standby: 9 uur 46 Dus voor 20% accu is dat 11 uur. Een kleine rekensom geeft dan 55 uur. Dus bluetooth is idd de grote batterij vreter hier |
|
||||
|
||||
ArB, klopt niet helemaal
Ik heb ondervonden dat de STANDBY tijd de TOTALE tijd is nadat de telefoon opgeladen is, dus inclusief de "in use" tijd. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ach boeie
nu op 12 uur 27 en op 78% |
|
|||
|
|||
heb het probleem ook dat de meter niet werkt.
Heb hem ook al volledig leeg laten lopen en dan volledig opgeladen. Na 3 dagen stonder de 2 meters terug op -- terwijl ik hem niet eens uitgezet heb. Heb ook wel eens dat die teruggaat naar "minder". bijvoorbeeld: gisteren stond die op 15uur standby en vandaag weer aanzetten en staat die meter opeens op 3uur ofzo |
|
||||
|
||||
ik heb dit probleem ook en heb een volledige legale iPhone 3g nooit gejailbreakt ofzo... Weet iemand of hier een nieuwe oplossing voor is? Grtz
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eerste gebruik iPhone4 - batterij | JeroenDV | iPhone algemeen | 10 | 21-01-11 20:46 |
iPhone: Limera1n Jailbreak Gebruik Batterij verdwenen. | Achmed1 | Jailbreak | 6 | 13-10-10 15:26 |
Gebruik en standby tijd | sabe | iPhone algemeen | 2 | 23-07-09 21:25 |
iPhone dood na gebruik externe batterij? | Anty | iPhone algemeen | 3 | 14-07-09 17:54 |
Gebruik vs Standby | arjen | iPhone algemeen | 7 | 08-04-08 13:36 |
|
|