Online gekocht geen service bij Apple Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Inderdaad, ik ben onwijs moeilijk bezig, maar als je je zin wilt krijgen dan moet je wel. Maar, laten we reëel zijn, jullie zouden ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#21
|
|||
|
|||
Inderdaad, ik ben onwijs moeilijk bezig, maar als je je zin wilt krijgen dan moet je wel. Maar, laten we reëel zijn, jullie zouden ook niet happy zijn met een 'tweede hands' toestel of product als de beschadiging op de originele product (uit de doos) niet door jouw schuld is toegebracht. Heb het product twee keer in mijn handen gehad, tijdens het openen en in de Apple Store, verder niet aangezet of wat dan ook.
Ja, heb Apple Online store vanochtend gebeld, mevrouw aan de lijn was kort maar krachtig en zou binnenkort gebeld worden om de toestel te ruilen (of het nieuw of refurbished is, no idea). |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#22
|
|||
|
|||
refurbished zal die wel zijn heb je nog meer om op te mopperen....
|
#23
|
|||
|
|||
Zo zij het dan maar. Dan maar mijn verwachtingen van Apple een paar tandjes lager zetten.
Ik weet nog goed dat mijn vader in de jaren 80 een paar grote orders voor Apple computers had geplaatst, dat hij in dank daarvoor speciaal van Apple HQ een gouden pen met een Apple logo erop ontving. Maar ja, dat was vroeger. |
#24
|
||||
|
||||
Ik zou ook ontevreden zijn als ik jou was, zeker wel. Ik vind ook niet dat jij moeilijk doet. Om zeker te weten dat je geen refurbished toestel krijgt zou ik m niet om laten ruilen maar gewoon via de 7 dagen op zicht regeling retour sturen. Hoewel ik me nu ineens bedenk dat je dan misschien gelazer krijgt omdat ie stuk is.
|
#25
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan niet langer wachten namelijk, zit met zo'n oude pre-iPhone-era LG opgezadeld, omdat iemand perse mijn iPhone 4 wou stelen |
#26
|
||||
|
||||
hoe is het afgelopen?
|
#27
|
|||
|
|||
Heb twee keer Apple's 0800 moeten bellen... eerste keer had ik mijn twijfels of de mevrouw mij daadwerkelijk ging helpen zoals ze mij beloofde. Toen maar nog een keer gebeld en kreeg een jonge die het voor mij ging regelen (en idd, de mevrouw had niks gedaan... niet eens in hun systeem geschreven dat ik de vorige dag gebeld had!). Op de vraag of ik een nieuwe of een refurbished zou krijgen vertelde hij mij geruststellend dat het een nieuwe zou worden. TNT zou me binnen 48 uur bellen om de iPhone op te halen (hebben ze gedaan, en voor volgende week gepland) en de nieuwe iPhone komt morgen als het goed is. Heb er voor geregeld dat ze de huidige iPhone later komen ophalen zo dat ik genoeg tijd heb om het te bekijken (misschien zijn er mankementen? zoals de batterij of wat dan ook).
|
#28
|
|||
|
|||
Moet je het toestel niet binnen zeven dagen na ontvangst terug sturen?
|
#29
|
|||
|
|||
Nee, dat hoefde niet, tenminste ze zeiden daar niks over. Heb aangegeven dat ik op reis ben tot a.s. weekend.
|
#30
|
|||
|
|||
misschien ben je inderdaad onnodig moeilijk.
ikzelf heb in een plaatselijke winkel enkele weken geleden een ps3 gekocht waarop al gespeeld was. blijkbaar was er door de winkel zelf getest of enkele spelletjes wel werkten, en was het geen refurbished toestel dat ze hersteld hadden (ik ben daar al jaren klant, ik weet dat ze dat daar niet doen) ach ja niet moeilijk over gedaan, hij werkt perfect. maar jij toont aan dat moeilijk doen wel degelijk resultaat geeft. daarenboven had mijn ps3 geen schade en uw iphone wel... goed bezig! meer mensen zouden een voorbeeld moeten nemen aan u, want uiteraard willen die multinationals zo weinig mogelijk fouten toegeven en er zo weinig mogelijk verlies op maken, als kleine burger moet je daar wat tegen in gaan |
#31
|
|||
|
|||
Wat een bullshit, volgens mij heb jij helemaal geen iphone 5 besteld en of gekregen. Je ziet hier naar mijn idee echt iets te verzinnen. Je verhaal klopt van geen kant.
__________________
Apple Ipad 2 16GB 3G Zwart |
#32
|
|||
|
|||
Aggiee, je hoeft niet jaloers te zijn, jouw iPhone komt er heus wel. Even geduld.
|
#33
|
|||
|
|||
Anzich kan dit verhaal wel kloppen maar de andere telefoon moet binnen 10 dagen terug zijn daar
|
#34
|
|||
|
|||
Ik zeg eerlijk dat radium redelijk goed zit met zijn 'counter'. Ik zit inderdaad al geruime tijd te wachten op een uitnodiging van apple via dat reserveringsgedoe, maaaar desondanks denk ik nog steeds dat radium een kletskous is en geen twee iphones 5 thuis heeft liggen.
|
#35
|
|||
|
|||
Aggie, heb zo juist de tweede iPhone 5 ontvangen. Vanavond zal ik speciaal voor jou een foto posten met de krant van vandaag. Dan kan je hopelijk de stempel van 'kletskous' en 'leugenaar' die naar mij zijn gericht terugtrekken.
Vanavond weet ik ook hoe de status is van de zo juist aangekomen iPhone 5. Roos79: Heb nergens gelezen noch is er aan mij verteld dat het binnen 7 of 10 dagen terug moet. |
#36
|
|||
|
|||
Radium, je hoeft mij niets te bewijzen. Als het waar is ben ik enkel blij voor je. Het overtuigt van goede service en dat is iets waar we allemaal naar opzoek zijn. Hoe bevalt je nieuwe iphone 5, dit keer hopelijk zonder enige mankementen?
|
#37
|
|||
|
|||
Er is niks mis met refurbs, heb er ook een geaccepteerd na een defecte i5 nieuw uit de doos. Ik kan me niet eens voorstellen dat de toestellen die ze nu omruilen al gerepareerd zijn, lijkt me waarschijnlijker dat dit nieuwe exemplaren zijn in het bekende witte doosje en naarmate de tijd vordert er steeds meer echte "refurbs" tussen zullen zitten.
|
#38
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je een wit doosje gehad of geseald doosje? Ik denk dat ze een replacement oid gedaan hebben en als hij later retour komt moet je een soort van boet betalen |
#39
|
|||
|
|||
Citaat:
Afgelopen zaterdag een berichtje van Apple gehad, dat de telefoon de 6e (vandaag dus) geleverd zou worden. Ook ik heb geregeld met TNT dat mijn beschadigde iPhone later, na het ontvangen van de nieuwe, pas opgehaald zou worden. Anyway, de mijne is vandaag dus niet geleverd.. Speciaal iemand thuis gelaten om het pakketje in ontvangst te kunnen laten nemen Vond het al verdacht dat ik mijn order niet kon Track&Tracen op de UPS site. Dus heb begin van de middag mijn contactpersoon (die krijg je automatisch toegewezen bij het bellen van Apple) alvast gemaild dat ik onraad rook. Hij mailde mij een simpel afschuif mailtje dat ik zelf UPS maar moest bellen (terwijl er duidelijk iets niet goed gaat tussen de communicatie met Apple en UPS). Uiteraard niet mee akkoord gegaan, en teruggemaild dat hij dat zelf maar even moest uitzoeken bij UPS. Half uurtje later werd ik gebeld door mijn contactpersoon van Apple dat UPS 'm echt zou bezorgen. Tot uiterlijk 19:00. Dit is dus niet gebeurd, dus nu net maar weer een boos mailtje eruit gedaan met de vraag waar ik nou precies aan toe ben. Anyway, wat een dramatische service weer. Ben er zo langzamerhand een beetje klaar mee. Eerst een telefoon die vanuit de doos al niet aan de kwaliteitseisen voldoet, nu weer veel gezeik met de "retour" procedure. **** dit. |
#40
|
|||
|
|||
Dus, vanavond het pakket geopend. En gelukkig is het inderdaad een nieuwe iPhone, geen witte doos, maar een splinter nieuwe iPhone. Ook was ik blij om te zien dat er geen beschadiging zichtbaar is. Dus, ik ben zeer tevreden!
Goede service van Apple. Alleen volgens mij moet je de juiste persoon hebben, eerste keer dat ik belde voelde het niet lekker, daarom nog een keer gebeld. Bijgevoegd een foto om te laten zien dat ik nu op het moment twee toestellen heb. Volgende week dinsdag komen ze de linker ophalen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iPhone 4S bij Apple gekocht, nog geen sim. | Pzizzz | iPhone algemeen | 4 | 31-12-11 22:35 |
|
|