//

Online gekocht geen service bij Apple Store

Online gekocht geen service bij Apple Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Inderdaad, ik ben onwijs moeilijk bezig, maar als je je zin wilt krijgen dan moet je wel. Maar, laten we reëel zijn, jullie zouden ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-10-12, 15:41
R@dium R@dium is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Inderdaad, ik ben onwijs moeilijk bezig, maar als je je zin wilt krijgen dan moet je wel. Maar, laten we reëel zijn, jullie zouden ook niet happy zijn met een 'tweede hands' toestel of product als de beschadiging op de originele product (uit de doos) niet door jouw schuld is toegebracht. Heb het product twee keer in mijn handen gehad, tijdens het openen en in de Apple Store, verder niet aangezet of wat dan ook.

Ja, heb Apple Online store vanochtend gebeld, mevrouw aan de lijn was kort maar krachtig en zou binnenkort gebeld worden om de toestel te ruilen (of het nieuw of refurbished is, no idea).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-10-12, 15:43
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

refurbished zal die wel zijn heb je nog meer om op te mopperen....
  #23  
Oud 29-10-12, 15:53
R@dium R@dium is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Zo zij het dan maar. Dan maar mijn verwachtingen van Apple een paar tandjes lager zetten.

Ik weet nog goed dat mijn vader in de jaren 80 een paar grote orders voor Apple computers had geplaatst, dat hij in dank daarvoor speciaal van Apple HQ een gouden pen met een Apple logo erop ontving. Maar ja, dat was vroeger.
  #24  
Oud 29-10-12, 16:15
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik zou ook ontevreden zijn als ik jou was, zeker wel. Ik vind ook niet dat jij moeilijk doet. Om zeker te weten dat je geen refurbished toestel krijgt zou ik m niet om laten ruilen maar gewoon via de 7 dagen op zicht regeling retour sturen. Hoewel ik me nu ineens bedenk dat je dan misschien gelazer krijgt omdat ie stuk is.
  #25  
Oud 29-10-12, 16:32
R@dium R@dium is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Ik zou ook ontevreden zijn als ik jou was, zeker wel. Ik vind ook niet dat jij moeilijk doet. Om zeker te weten dat je geen refurbished toestel krijgt zou ik m niet om laten ruilen maar gewoon via de 7 dagen op zicht regeling retour sturen. Hoewel ik me nu ineens bedenk dat je dan misschien gelazer krijgt omdat ie stuk is.
Dank voor je begrip. Denk dat het moeilijk te begrijpen is voor mensen die niet in zo'n situatie zitten / hebben gezeten. Wat ik van plan ben om te doen is toch vragen dat ze een vervanging toesturen en vóór het tekenen het pakket openen om te zien of het naar mijn wens is. Als er toch intern iets mis is, dan gaan we voor een ander referb, maar blij word ik niet.
Ik kan niet langer wachten namelijk, zit met zo'n oude pre-iPhone-era LG opgezadeld, omdat iemand perse mijn iPhone 4 wou stelen
  #26  
Oud 05-11-12, 08:32
daantje22's schermafbeelding
daantje22 daantje22 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 138
Standaard

hoe is het afgelopen?
  #27  
Oud 05-11-12, 09:58
R@dium R@dium is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Heb twee keer Apple's 0800 moeten bellen... eerste keer had ik mijn twijfels of de mevrouw mij daadwerkelijk ging helpen zoals ze mij beloofde. Toen maar nog een keer gebeld en kreeg een jonge die het voor mij ging regelen (en idd, de mevrouw had niks gedaan... niet eens in hun systeem geschreven dat ik de vorige dag gebeld had!). Op de vraag of ik een nieuwe of een refurbished zou krijgen vertelde hij mij geruststellend dat het een nieuwe zou worden. TNT zou me binnen 48 uur bellen om de iPhone op te halen (hebben ze gedaan, en voor volgende week gepland) en de nieuwe iPhone komt morgen als het goed is. Heb er voor geregeld dat ze de huidige iPhone later komen ophalen zo dat ik genoeg tijd heb om het te bekijken (misschien zijn er mankementen? zoals de batterij of wat dan ook).
  #28  
Oud 05-11-12, 12:22
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Moet je het toestel niet binnen zeven dagen na ontvangst terug sturen?
  #29  
Oud 05-11-12, 12:27
R@dium R@dium is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Nee, dat hoefde niet, tenminste ze zeiden daar niks over. Heb aangegeven dat ik op reis ben tot a.s. weekend.
  #30  
Oud 05-11-12, 14:05
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

misschien ben je inderdaad onnodig moeilijk.

ikzelf heb in een plaatselijke winkel enkele weken geleden een ps3 gekocht waarop al gespeeld was. blijkbaar was er door de winkel zelf getest of enkele spelletjes wel werkten, en was het geen refurbished toestel dat ze hersteld hadden (ik ben daar al jaren klant, ik weet dat ze dat daar niet doen) ach ja niet moeilijk over gedaan, hij werkt perfect.

maar jij toont aan dat moeilijk doen wel degelijk resultaat geeft. daarenboven had mijn ps3 geen schade en uw iphone wel... goed bezig! meer mensen zouden een voorbeeld moeten nemen aan u, want uiteraard willen die multinationals zo weinig mogelijk fouten toegeven en er zo weinig mogelijk verlies op maken, als kleine burger moet je daar wat tegen in gaan
  #31  
Oud 05-11-12, 20:15
Aggiee Aggiee is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R@dium Bekijk bericht
Heb er voor geregeld dat ze de huidige iPhone later komen ophalen zo dat ik genoeg tijd heb om het te bekijken (misschien zijn er mankementen? zoals de batterij of wat dan ook).
Wat een bullshit, volgens mij heb jij helemaal geen iphone 5 besteld en of gekregen. Je ziet hier naar mijn idee echt iets te verzinnen. Je verhaal klopt van geen kant.
__________________
Apple Ipad 2 16GB 3G Zwart
  #32  
Oud 05-11-12, 20:26
R@dium R@dium is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Aggiee, je hoeft niet jaloers te zijn, jouw iPhone komt er heus wel. Even geduld.
  #33  
Oud 05-11-12, 20:27
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aggiee Bekijk bericht
Wat een bullshit, volgens mij heb jij helemaal geen iphone 5 besteld en of gekregen. Je ziet hier naar mijn idee echt iets te verzinnen. Je verhaal klopt van geen kant.
Anzich kan dit verhaal wel kloppen maar de andere telefoon moet binnen 10 dagen terug zijn daar
  #34  
Oud 05-11-12, 20:36
Aggiee Aggiee is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard

Ik zeg eerlijk dat radium redelijk goed zit met zijn 'counter'. Ik zit inderdaad al geruime tijd te wachten op een uitnodiging van apple via dat reserveringsgedoe, maaaar desondanks denk ik nog steeds dat radium een kletskous is en geen twee iphones 5 thuis heeft liggen.
  #35  
Oud 06-11-12, 12:02
R@dium R@dium is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Aggie, heb zo juist de tweede iPhone 5 ontvangen. Vanavond zal ik speciaal voor jou een foto posten met de krant van vandaag. Dan kan je hopelijk de stempel van 'kletskous' en 'leugenaar' die naar mij zijn gericht terugtrekken.

Vanavond weet ik ook hoe de status is van de zo juist aangekomen iPhone 5.

Roos79: Heb nergens gelezen noch is er aan mij verteld dat het binnen 7 of 10 dagen terug moet.
  #36  
Oud 06-11-12, 17:08
Aggiee Aggiee is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard

Radium, je hoeft mij niets te bewijzen. Als het waar is ben ik enkel blij voor je. Het overtuigt van goede service en dat is iets waar we allemaal naar opzoek zijn. Hoe bevalt je nieuwe iphone 5, dit keer hopelijk zonder enige mankementen?
  #37  
Oud 06-11-12, 18:54
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Er is niks mis met refurbs, heb er ook een geaccepteerd na een defecte i5 nieuw uit de doos. Ik kan me niet eens voorstellen dat de toestellen die ze nu omruilen al gerepareerd zijn, lijkt me waarschijnlijker dat dit nieuwe exemplaren zijn in het bekende witte doosje en naarmate de tijd vordert er steeds meer echte "refurbs" tussen zullen zitten.
  #38  
Oud 06-11-12, 19:05
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R@dium Bekijk bericht

Roos79: Heb nergens gelezen noch is er aan mij verteld dat het binnen 7 of 10 dagen terug moet.
Dit staat als het goed is in het verzend mailtje?
Heb je een wit doosje gehad of geseald doosje?
Ik denk dat ze een replacement oid gedaan hebben en als hij later retour komt moet je een soort van boet betalen
  #39  
Oud 06-11-12, 19:08
Marcjah Marcjah is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R@dium Bekijk bericht
Heb twee keer Apple's 0800 moeten bellen... eerste keer had ik mijn twijfels of de mevrouw mij daadwerkelijk ging helpen zoals ze mij beloofde. Toen maar nog een keer gebeld en kreeg een jonge die het voor mij ging regelen (en idd, de mevrouw had niks gedaan... niet eens in hun systeem geschreven dat ik de vorige dag gebeld had!). Op de vraag of ik een nieuwe of een refurbished zou krijgen vertelde hij mij geruststellend dat het een nieuwe zou worden. TNT zou me binnen 48 uur bellen om de iPhone op te halen (hebben ze gedaan, en voor volgende week gepland) en de nieuwe iPhone komt morgen als het goed is. Heb er voor geregeld dat ze de huidige iPhone later komen ophalen zo dat ik genoeg tijd heb om het te bekijken (misschien zijn er mankementen? zoals de batterij of wat dan ook).
Grappig, voor mij precies hetzelfde verhaal..

Afgelopen zaterdag een berichtje van Apple gehad, dat de telefoon de 6e (vandaag dus) geleverd zou worden. Ook ik heb geregeld met TNT dat mijn beschadigde iPhone later, na het ontvangen van de nieuwe, pas opgehaald zou worden.

Anyway, de mijne is vandaag dus niet geleverd.. Speciaal iemand thuis gelaten om het pakketje in ontvangst te kunnen laten nemen

Vond het al verdacht dat ik mijn order niet kon Track&Tracen op de UPS site. Dus heb begin van de middag mijn contactpersoon (die krijg je automatisch toegewezen bij het bellen van Apple) alvast gemaild dat ik onraad rook. Hij mailde mij een simpel afschuif mailtje dat ik zelf UPS maar moest bellen (terwijl er duidelijk iets niet goed gaat tussen de communicatie met Apple en UPS). Uiteraard niet mee akkoord gegaan, en teruggemaild dat hij dat zelf maar even moest uitzoeken bij UPS. Half uurtje later werd ik gebeld door mijn contactpersoon van Apple dat UPS 'm echt zou bezorgen. Tot uiterlijk 19:00. Dit is dus niet gebeurd, dus nu net maar weer een boos mailtje eruit gedaan met de vraag waar ik nou precies aan toe ben.

Anyway, wat een dramatische service weer. Ben er zo langzamerhand een beetje klaar mee. Eerst een telefoon die vanuit de doos al niet aan de kwaliteitseisen voldoet, nu weer veel gezeik met de "retour" procedure. **** dit.
  #40  
Oud 06-11-12, 19:47
R@dium R@dium is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Dus, vanavond het pakket geopend. En gelukkig is het inderdaad een nieuwe iPhone, geen witte doos, maar een splinter nieuwe iPhone. Ook was ik blij om te zien dat er geen beschadiging zichtbaar is. Dus, ik ben zeer tevreden!
Goede service van Apple. Alleen volgens mij moet je de juiste persoon hebben, eerste keer dat ik belde voelde het niet lekker, daarom nog een keer gebeld.
Bijgevoegd een foto om te laten zien dat ik nu op het moment twee toestellen heb. Volgende week dinsdag komen ze de linker ophalen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg iPhone 5 x 2.JPG‎ (34,1 KB, 24x gelezen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? Tjade3 Koopinformatie Nederland 2 26-09-12 22:04
iPhone 4S bij Apple gekocht, nog geen sim. Pzizzz iPhone algemeen 4 31-12-11 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:52.