Online gekocht geen service bij Apple Store

Online gekocht geen service bij Apple Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Dit staat als het goed is in het verzend mailtje? Heb je een wit doosje gehad of geseald doosje? Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 6 November 2012, 19:50
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 November 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Dit staat als het goed is in het verzend mailtje?
Heb je een wit doosje gehad of geseald doosje?
Ik denk dat ze een replacement oid gedaan hebben en als hij later retour komt moet je een soort van boet betalen
Heb een splinter nieuwe doos ontvangen.

Heb alle mailtjes van Apple en links geopend maar zie nergens waar de 7 of 10 dagen retour staat, ook niet over een boete of iets dergelijks. Dus...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2012 om 19:57 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcjah Bekijk bericht
Grappig, voor mij precies hetzelfde verhaal..

Afgelopen zaterdag een berichtje van Apple gehad, dat de telefoon de 6e (vandaag dus) geleverd zou worden. Ook ik heb geregeld met TNT dat mijn beschadigde iPhone later, na het ontvangen van de nieuwe, pas opgehaald zou worden.

Anyway, de mijne is vandaag dus niet geleverd.. Speciaal iemand thuis gelaten om het pakketje in ontvangst te kunnen laten nemen

Vond het al verdacht dat ik mijn order niet kon Track&Tracen op de UPS site. Dus heb begin van de middag mijn contactpersoon (die krijg je automatisch toegewezen bij het bellen van Apple) alvast gemaild dat ik onraad rook. Hij mailde mij een simpel afschuif mailtje dat ik zelf UPS maar moest bellen (terwijl er duidelijk iets niet goed gaat tussen de communicatie met Apple en UPS). Uiteraard niet mee akkoord gegaan, en teruggemaild dat hij dat zelf maar even moest uitzoeken bij UPS. Half uurtje later werd ik gebeld door mijn contactpersoon van Apple dat UPS 'm echt zou bezorgen. Tot uiterlijk 19:00. Dit is dus niet gebeurd, dus nu net maar weer een boos mailtje eruit gedaan met de vraag waar ik nou precies aan toe ben.

Anyway, wat een dramatische service weer. Ben er zo langzamerhand een beetje klaar mee. Eerst een telefoon die vanuit de doos al niet aan de kwaliteitseisen voldoet, nu weer veel gezeik met de "retour" procedure. **** dit.
Hmm, heel raar dat je de iPhone vandaag niet hebt ontvangen. Ik kon pas gisteren avond laat zien dat ze de iPhone hadden opgehaald. De UPS bonnetje was al 's ochtends om 9 uur aangemaakt. Ik zou UPS bellen en de tracking nummer geven... soms bij verzendingen geven ze een 'senders' tracking nummer, dat is meestal een andere nummer...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2012 om 20:00 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
Er is niks mis met refurbs, heb er ook een geaccepteerd na een defecte i5 nieuw uit de doos. Ik kan me niet eens voorstellen dat de toestellen die ze nu omruilen al gerepareerd zijn, lijkt me waarschijnlijker dat dit nieuwe exemplaren zijn in het bekende witte doosje en naarmate de tijd vordert er steeds meer echte "refurbs" tussen zullen zitten.
Het kan zo zijn, maar het idee dat ze je een 'tweede hands' telefoon geven terwijl de beschadiging niet door jezelf toegebracht is, is heel raar. Vraag me dan af waarom zij het dan refurbs noemen....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 6 November 2012, 20:07
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 7.0.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 11 October 2011
Berichten: 859
Standaard

R@dium had jij je iPhone met je credit card besteld?
  #43  
Oud 6 November 2012, 20:09
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 November 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
R@dium had jij je iPhone met je credit card besteld?
Inderdaad, ik heb met mijn creditcard betaald.
  #44  
Oud 6 November 2012, 20:21
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 7.0.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 11 October 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R@dium Bekijk bericht
Inderdaad, ik heb met mijn creditcard betaald.
Kijk dan hebben ze dat achter de hand gewoon op tijd terug sturen dus
  #45  
Oud 7 November 2012, 16:06
» iPhone 6 64GB (Zilver) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 7 November 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R@dium Bekijk bericht
Dus, vanavond het pakket geopend. En gelukkig is het inderdaad een nieuwe iPhone, geen witte doos, maar een splinter nieuwe iPhone. Ook was ik blij om te zien dat er geen beschadiging zichtbaar is. Dus, ik ben zeer tevreden!
Goede service van Apple. Alleen volgens mij moet je de juiste persoon hebben, eerste keer dat ik belde voelde het niet lekker, daarom nog een keer gebeld.
Bijgevoegd een foto om te laten zien dat ik nu op het moment twee toestellen heb. Volgende week dinsdag komen ze de linker ophalen.
Fijn, toch een nieuwe! Maar om nog maar even op het principe terug te komen, ik ben het helemaal met je eens. Als je voor een premium prijs een nieuw product besteld dan mag je een perfecte levering verwachten. Jouw nieuw product kwam beschadigd uit de verpakking en dan hoef je je met een "refurb" niet tevreden te stellen. Refurb is (normaal gesproken) nu eenmaal niet nieuw. Ik verbaas me eigenlijk een beetje over mensen die reageren in de trant van "je doet moeilijk".
  #46  
Oud 7 November 2012, 16:30
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi +4G 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 November 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick Jackelson Bekijk bericht
Ik verbaas me eigenlijk een beetje over mensen die reageren in de trant van "je doet moeilijk".
Dank Nick! Met je eens. Kijk, op bepaalde momenten moet je juist niet moeilijk doen (lastig zijn / door pushen), anders kom je niet verder. Hierbij had ik het gevoel dat ik wel druk achter moest zetten om mijn zin te krijgen. En frustraties heb ik hier uitgeschreven, want dacht dat er wel misschien andere mensen in dezelfde situatie zouden zitten.

Bij Apple Storeicon in A'dam kun je hoog of laag springen, maar als het zo is, is het zo... Snap ik, maar in de ogen van een klant niet voldoende. Je zou verwachten dat hetzelfde club zou zijn, maar het is gewoon een ▄ber-Premium Reseller... zou me niet verbazen als het een Franchise concept is, zo'n Apple Store..
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 kopen via Apple online store Ún retail store? Tjade3 Koopinformatie Nederland 2 26 September 2012 22:04
iPhone 4S bij Apple gekocht, nog geen sim. Pzizzz iPhone algemeen 4 31 December 2011 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:28.