Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79
Dit staat als het goed is in het verzend mailtje?
Heb je een wit doosje gehad of geseald doosje?
Ik denk dat ze een replacement oid gedaan hebben en als hij later retour komt moet je een soort van boet betalen
|
Heb een splinter nieuwe doos ontvangen.
Heb alle mailtjes van Apple en links geopend maar zie nergens waar de 7 of 10 dagen retour staat, ook niet over een boete of iets dergelijks. Dus...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2012 om 19:57 ----------
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcjah
Grappig, voor mij precies hetzelfde verhaal..
Afgelopen zaterdag een berichtje van Apple gehad, dat de telefoon de 6e (vandaag dus) geleverd zou worden. Ook ik heb geregeld met TNT dat mijn beschadigde iPhone later, na het ontvangen van de nieuwe, pas opgehaald zou worden.
Anyway, de mijne is vandaag dus niet geleverd.. Speciaal iemand thuis gelaten om het pakketje in ontvangst te kunnen laten nemen
Vond het al verdacht dat ik mijn order niet kon Track&Tracen op de UPS site. Dus heb begin van de middag mijn contactpersoon (die krijg je automatisch toegewezen bij het bellen van Apple) alvast gemaild dat ik onraad rook. Hij mailde mij een simpel afschuif mailtje dat ik zelf UPS maar moest bellen (terwijl er duidelijk iets niet goed gaat tussen de communicatie met Apple en UPS). Uiteraard niet mee akkoord gegaan, en teruggemaild dat hij dat zelf maar even moest uitzoeken bij UPS. Half uurtje later werd ik gebeld door mijn contactpersoon van Apple dat UPS 'm echt zou bezorgen. Tot uiterlijk 19:00. Dit is dus niet gebeurd, dus nu net maar weer een boos mailtje eruit gedaan met de vraag waar ik nou precies aan toe ben.
Anyway, wat een dramatische service weer. Ben er zo langzamerhand een beetje klaar mee. Eerst een telefoon die vanuit de doos al niet aan de kwaliteitseisen voldoet, nu weer veel gezeik met de "retour" procedure. **** dit.
|
Hmm, heel raar dat je de iPhone vandaag niet hebt ontvangen. Ik kon pas gisteren avond laat zien dat ze de iPhone hadden opgehaald. De UPS bonnetje was al 's ochtends om 9 uur aangemaakt. Ik zou UPS bellen en de tracking nummer geven... soms bij verzendingen geven ze een 'senders' tracking nummer, dat is meestal een andere nummer...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2012 om 20:00 ----------
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ
Er is niks mis met refurbs, heb er ook een geaccepteerd na een defecte i5 nieuw uit de doos. Ik kan me niet eens voorstellen dat de toestellen die ze nu omruilen al gerepareerd zijn, lijkt me waarschijnlijker dat dit nieuwe exemplaren zijn in het bekende witte doosje en naarmate de tijd vordert er steeds meer echte "refurbs" tussen zullen zitten.
|
Het kan zo zijn, maar het idee dat ze je een 'tweede hands' telefoon geven terwijl de beschadiging niet door jezelf toegebracht is, is heel raar. Vraag me dan af waarom zij het dan refurbs noemen....