iPhone 5: hoe lang gaat jouw batterij mee? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Code: Over: 53% Gebruik: 3 uur en 28 minuten Standby: 1 dag en 12 uur En 16 uren later op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het net als NIEUW ingesteld en alleen een iCloud backup teruggezet voor contacten,emails, documenten/gegevens etc.. Nu alle apps handmatig terugzetten.. doe ik het goed zo? Heb ik dan een 'schone' install? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
3G staat altijd aan Bleutooth alleen tijdens het rijden. FB Maar ik wijt het aan het programma BatteryDokter en de nieuwe functie Accelerate om het geheugen te optimaliseren. Maar tijdens de werkdagen redt ik dit niet, ik rijdt dan vaak van plaats naar plaats en wordt er veel gezocht door 3G
|
||||
|
||||
Is het normaal dat de iphone 5 met ios 6.0.2 de batterij snel leeg gaat?
iPhone ligt altijd aan schakel het toestel nooit volledig uit. Gebruik: Batterij 36% Gebruik: 3uur 27 minuten stand by: 2 dagen 23 uur Tips om betere batterijduur? of wachten en geduld op ios 6.1(op 28 dec 2012) mijn iphone staat 'snachts op vliegtuigmodus! Dat is nog steeds niet de beloofde duur van 225 uur stand-by(zie site Apple) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Werkt dat BatteryDokter?
kan ik hiermee de beloofde 225 uur standby mee halen? Kan je een screenshot geven? Wat doet dit precies? ik weet dat ik daar 2 of 3 dagen mag van aftrekken als ik de iPhone gebruik(wat ook bedoeling is) Mvg |
|
|||
|
|||
Het programma is gratis dus download hem ff en probeer hem uit.
Ik heb het idee dat het erg goed werkt, dus gewoon ff binnen halen, zou ik zo zeggen. Laatst gewijzigd door vuurvreter; 27-12-12 om 18:57. |
|
||||
|
||||
Voila, bezig met programma aant binnenhalen.
Hopelijk komt dit ten voordele van men batterij. Ik denk het wel, kan alleen maar beter worden! Ik heb gewoon battery doctor, de pro versie kost 89 cent. kan de gewone versie ook al iets? |
|
|||
|
|||
Code:
Over: 1% gebruik: 9 uur 59 minuten Standby: 2 dagen 14 uur |
|
||||
|
||||
Code:
Over: 35% Gebruik: 5 uur, 40 minuten Standby: 14 uur, 6 minuten
|
|||
|
|||
Code:
Over: 17% Gebruik: 11 uur, 22 minuten Stand-by: 2 dagen, 12 uur |
|
|||
|
|||
Wow dsoffers... Dat is echt wel goed!!
Kan je even laten weten welke dingen aan/uit staan, helderheid, push-mail, notificaties, ... ? Kan velen onder ons helpen denk ik |
|
|||
|
|||
Code:
Over: 6% Usage: 10 uur en 6 minuten Standby: 1 dag, 14 uur. |
|
|||
|
|||
Code:
Over: 14% Usage: 11 uur en 36 minuten Standby: 2 dagen, 9 uur. Dus ik ben tevreden! |
|
|||
|
|||
Kan iemand juist zeggen welke battery doctor?
Er is een NL app van €0,89 in de AppStore is het deze?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat ie gratis is weetk hoor. Maar er zijn er zoveel...
Is ie van games lingo? |
|
|||
|
|||
Oke, hier een afbeelding
|
|
|||
|
|||
Over: 79%
Gebruik: 4u, 45 minuten Standby: 21u, 12 minuten |
|
||||
|
||||
Code:
Over 11% Gebruik: 12 uur, 54 minuten Stand-by 23 uur, 59 minuten |
|
|||
|
|||
Over: 24%
gebruik: 8 uur 40 minuten Standby: 1 dagen 2 uur |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe lang gaat de batterij van jouw iPhone mee? | decx | iPhone algemeen | 5 | 12-03-12 15:14 |
3gs batterij gaat langer mee na update 5.0 | geforce86 | iPhone algemeen | 11 | 19-10-11 11:27 |
Hoe gaat jouw voicemail? | Froggle | Chat en geruchten | 6 | 08-12-10 22:31 |
Hoe lang gaat jullie batterij mee? | maloutje191 | Archief | 3 | 25-03-10 22:31 |
haarscheurtje in zwarte iphone 3g, hoe gaat tmobile er nu mee om? | Mugenjou Project | Odido (T-Mobile) | 0 | 18-02-09 02:28 |
|
|