iPhone 5: hoe lang gaat jouw batterij mee? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vreemd bij mij geeft het net zoveel Gebruik als Stand-by aan Gebruik 6 uur 40 minuten Stand-by 6 uur 40 minuten Batterij 71% Ding moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vreemd bij mij geeft het net zoveel Gebruik als Stand-by aan
Gebruik 6 uur 40 minuten Stand-by 6 uur 40 minuten Batterij 71% Ding moet elke dag achter de lader |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
nou daar word je echt niet vrolik van gr
|
|
||||
|
||||
Dat ben ik wel gewend met de smartphones van tegenwoordig.
Mijn android is nog erger |
|
|||
|
|||
Dag,
Ik heb een probleempje. De batterijduur van mijn iPhone 5 is heel erg verminderd uit het niets. Ik heb hem rond 15:00 van de lader gehaald (100%) en ben naar de bios geweest, ondertussen wel gebruikt maar alles stond uit (Wi-Fi, Locatievoorzieningen etc). Opweg naar huis rond 19:00 had ik plotseling nog maar 31% over Wie heeft hier nogmeer last van? Mijn iPhone draait op 6.1.3 en wil hem nu zo updaten na 6.1.4 Kan ik hiermee naar Apple stappen? Ik heb net wel gecheckt of ik Apple Care heb maar die heb ik dus niet.. Help me aub! |
|
||||
|
||||
Het probleem kan zich voordoen door het gebruik van een niet-officiële oplader/oplaadkabel. Ik zie het echter ook vaak zat uit het niets gebeuren in optimale (officiële accessoires, geen jailbreak, matig gebruik) situaties.
Je kan ermee naar Apple stappen, omdat je iPhone 5 nog binnen de 1 jaar Apple-garantie zit. Update eerst maar om te zien of dat helpt.
|
|||
|
|||
Bedankt, ik probeer het nu met een andere oplader hopelijk gaat die dan wel langer mee en anders ga ik morgen even langs de Apple Store
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe lang gaat de batterij van jouw iPhone mee? | decx | iPhone algemeen | 5 | 12-03-12 15:14 |
3gs batterij gaat langer mee na update 5.0 | geforce86 | iPhone algemeen | 11 | 19-10-11 11:27 |
Hoe gaat jouw voicemail? | Froggle | Chat en geruchten | 6 | 08-12-10 22:31 |
Hoe lang gaat jullie batterij mee? | maloutje191 | Archief | 3 | 25-03-10 22:31 |
haarscheurtje in zwarte iphone 3g, hoe gaat tmobile er nu mee om? | Mugenjou Project | Odido (T-Mobile) | 0 | 18-02-09 02:28 |
|
|