iOS 6.1.3 tevreden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sixdek Dus het is niet mogelijk om dan een jailbreak uit te voeren of zijn er andere opties? Het is inderdaad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
is dit wel mogelijk voor een iPhone 4 met zelfde ios? Of is het gewoon wachten tot update van jailbreakmogelijkheden?
|
|
|||
|
|||
Met een iPhone 4 kan je eventueel wel downgraden naar een vorige iOS versie als je de SHSH hashes voor de gewenste firmware opgeslagen hebt.
Ik ga het hier bij laten want deze vragen zijn "off topic" in deze draad. Er lopen al een paar topics over het downgraden. Ga daar ook eens kijken. |
|
||||
|
||||
Op het ogenblik is er (nog) geen Jailbreak voor FW versie 6.1.3, en zo ver begrepen kan het wel even gaan duren voordat er een JB komt voor deze versie!
|
|||
|
|||
thanx voor de antwoorden, Dan maar wachten. Wel balen....
|
|
|||
|
|||
Help me ik zit nu te twijfelen of ik wil upgraden ik heb een backup gemaakt op iTunes 11
Maar ik ben er nog niet uit dus zal ik het doen of niet? ik heb een iPod touch 4 |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Doen?
Zal ik mijn gegevens wissen door de update te installeren. of niet
ik heb een bestandskopie (back-up) gemaakt maar ik ben als nog alle gegevens kwijt help zal ik het doen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
De jailbreak met Redsn0w voor de iPod Touch 4G is een tethered hybride jailbreak. Tethered betekent dat je de iPod steeds met Redsn0w en de computer moet opstarten. Hybride betekent dat de kernel van iOS 6 gebruikt wordt en de rest van iOS 6.1.3 Of je op die manier wil jailbreaken moet je zelf beslissen. Succes gewenst EDIT: Pas op met die link die voorheen gepost werd (http://www.evad3rs.net/). Dit is een scam site die misbruik maakt van de naam evad3rs, de ontwikkelaars van evasi0n. Redsn0w kan je beter downloaden op de webpagina van het iPhone Dev Team: http://blog.iphone-dev.org/ Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 08-06-13 om 11:39. Reden: Toevoeging |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Of je momenteel een jailbreak hebt of niet: herstellen/updaten doen met iTunes, niet vanaf de iTouch. Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Retrocases.nl, tevreden? | TVD | iPhone algemeen | 4 | 01-04-13 00:36 |
iOS 6.1.2 tevreden? | antoon100 | iPhone algemeen | 26 | 04-03-13 18:37 |
iPhone 4 tevreden-poll | mike77 | iPhone algemeen | 90 | 04-09-10 12:11 |
|
|