activeren iphone lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Samenvatting voor degene die ooit dit probleem tegenkomt. Iphone sawacha heeft een andere imei (op een of andere manier) gekregen dan bij de iphone hoort ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Samenvatting voor degene die ooit dit probleem tegenkomt.
Iphone sawacha heeft een andere imei (op een of andere manier) gekregen dan bij de iphone hoort (as stated in apple database). Het imei nr 0049, naar waarschijnlijkheid krijgt baseband deze imei als er iets mis gegaan ( het is een default imei). Dit resulteert in activatie problemen via Apple. De iphone is verder gewoon simlockvrij..
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Hallo frapple,
Ik had al contact gehad met tele2. Daar krijg is echter standaard antwoorden: -Heb je al geprobeerd je simkaart te activeren.Je nieuwe simkaart wordt pas actief op het moent dat jij hem zelf activeert...............terijl ik mijn simkaart van tele2 al in een ander toestel heb gebruikt. -robeer vervolgens nog eens je iPhone in te stellen. Hierbij kun je gebruik maken van onze toestelhulp ........... hier wordt je dus ook niet veel wijzer van, standaard antwoord van tele2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 activeren lukt niet | viktorvalk | iPhone algemeen | 17 | 02-07-13 01:27 |
iPhone Activeren Lukt niet !! | Lebaneze | iPhone algemeen | 0 | 06-10-12 03:55 |
Activeren Iphone 4 lukt niet | Jean72 | iPhone algemeen | 0 | 12-08-10 14:03 |
Activeren lukt niet via O2 simkaart (Engelse iPhone) | Coen1983 | Archief | 3 | 18-12-09 14:49 |
Windows: Iphone activeren lukt niet. | Mysteriousgirl_ | iTunes | 22 | 21-10-09 12:20 |
|
|