Ez-phone.nl discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand hier die enige ervaring heeft met de webshop ez-phone.nl ? Vind de iphones die daar aangeboden nog al ver onder de prijs. Je gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ez-phone.nl
Iemand hier die enige ervaring heeft met de webshop ez-phone.nl ?
Vind de iphones die daar aangeboden nog al ver onder de prijs. Je gaat bijna denken "dat is te mooi om waar te zijn" |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is het ook:
http://thuiswinkel.org.nl.certificer...baar.nederland.ez-phone.nl/certificaat.htm Een van de tientallen, honderden nepshops. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2013 om 01:23 ---------- Een echt certificaat staat niet op de site van de webshop. Ik heb misbruik van het certificaat gemeld, maar ze kunnen niets doen behalve een bericht op hun website zetten dat ez-phone.nl oplichters zijn.
|
|||
|
|||
Niet doen is onbetrouwbaar! Maar als je een goedkope iPhone zoekt en betrouwbaar: http://gsm-sjop.nl/gsm-toestellen/category/121-apple
Hier heb ik mijn 5S vandaan voor 600 euro! Succes Laatst gewijzigd door iaminthecloud; 29-12-13 om 04:44. Reden: foute link |
|
|||
|
|||
Als het dat lijkt, dan is het ook zo. Iphones onder de prijs willen kopen is meestal bedrogen uitkomen
|
|
|||
|
|||
Ik zeg ook altijd dat als je zo'n groot bedrag ergens voor wilt betalen (5 of 6 honderd euro vind ik best veel geld)
Ga het dan ophalen en betaal contant bij overhandigen. Of je moet bij de normale reguliere winkels bestellen. Ed |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu | CrazyMike | iPhone algemeen | 1 | 19-03-11 16:38 |
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? | seevinck | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-07-10 12:18 |
Phone alone Ltd | Floracho | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 09-03-09 20:54 |
|
|