Ervaringen met bluetooth? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) welke bleutooth apparaten heb je geprobeerd? je moet zowel je iphone laten zoeken als je bleutooth apparaat....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
bleutooth
welke bleutooth apparaten heb je geprobeerd?
je moet zowel je iphone laten zoeken als je bleutooth apparaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een is een Audex spb 2800 en de ander is een MHF R220 BT
|
|
|||
|
|||
bellen in de auto ging en gaat nog altijd prima (c4 picasso met een RT3 radio). Het enige wat nieuw is sinds de update is dat ik ook de voice control kan gebruiken om te gaan bellen. Echter, ik heb het idee dat de opdrachten die ik geef NIET via de microfoon van de auto richting de Iphone gaan. Ik krijg dus wel keurig het 'blauwe' stemopdracht scherm zodra ik de knop op het stuur indruk, maar de opdrachten die ik geef worden niet verstaan door de Iphone. Als ik op normale toon spreek en zeg b.v. 'bel' en dan de naam van de contactpersoon, wordt er 9 van de 10 keer of een fout nummer gedraaid OF de ipod gaat spelen... Als ik vooroverbuig en de opdracht direct in de Iphone inspreek gaat het (vaker) wel goed. Hier is dus nog wel ruimte voor verbetering, denk ik.
|
|
|||
|
|||
DUS met de 2G geen muziek afspelen op carkit
Als de bluetooth-chip dit niet ondersteund van de 2G, waarom kan ik dan de opgenomen gesprekken van de DICTAFOON (OS 3.0) wel afspelen op mijn carkit ??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Beste, met een 2G gaat het wel gewoon het programma'tje A2DP( Dmytro personal pages) installeren en zeker weten dat het toestel waar je het wilt op afspelen ook dit ondersteund. Heb het bij mij op het werk gedaan met een headset die dit ondersteunde en ja zelfs een podcast afgespeeld in de headset met mijne 2g |
|
|||
|
|||
Beste allemaal, ik heb een vraagje.
Ik heb uit mijn oude Opel Astra bj 99 mijn parrot 3200 cl collor gehaald en in mijn nieuwe ford c max bj 2005 geïnstalleerd. Daarvoor had ik nog een iso kabel moeten kopen. Nadat ik hem had gekoppeld , kwam ik eracther dat mijn stuurbediening het niet meer doet. Dus kan mijn radio na instalatie niet meer vanaf mijn stuu bedienen. De parrot was wel nieuw geleverd met nog een iso set kabels waar er mute etc op staat. Weet iemand als dat misschien de kabel('s) zijn die ik nodig zou hebben om het om mijn stuurbediening weer werkend te krijgen ? Vind het een prima apparaat trouwens en heb daar nooit hinder van ondervonden. Ik heb een iPhone 3G en dat gaat heel goed samen. Vast bedankt. |
|
|||
|
|||
BlueAnt S4
Iemand misschien al bekend met dit nieuwe Bluetooth apparaat in combinatie met een iPhone?
Press Release: BlueAnt S4 - Pair up with a Good Listener Laatst gewijzigd door hiker; 02-08-10 om 23:52. |
|
|||
|
|||
Beste forumleden en iphone liefhebbers,
Ik heb een iphone 3G 8GB (F.W. 4.1) en ben dringend op zoek naar een bluetooth carkit systeem en bijbehorend autoradio die prima met elkaar werken. Dus zowel bellen (inkomende gesprekken goed kunnen horen en goed verstaanbaar zijn voor de ontvanger) en perfect audio kunnen streamen (Ipod functie). Wie heeft m.a.w. goede ervaringen met een dergelijk combisysteem en kan mij dus een advies geven mbt de aanschaf van een carkitsysteem en bijbehorend bluetooth autoradio voor gebruik met mijn Iphone? Alvast bedankt voor je hulp! |
|
|||
|
|||
Ik heb altijd goede ervaringen gehad met de pioneer DEH 75 BT. Zowel telefoon als de ipod connector als de BT koppeling.
Telefoonboek heb ik echter niet over kunnen zetten op de radio. |
|
|||
|
|||
Beste,
Ik ben pissed-off van de iphone bluetooth-ellende !!!! Mijn probleem betreft binnenkomende telefooncalls : ik moet de iphone uit de houder nemen om hem aan mijn oor te houden, anders hoor ik niets ! Unbelievable ! Voor een toestel van 650 euros is dat onaanvaardbaar . Volgende keer koop ik eender wat, maar ZEKER GEEN iphone meer . Vertel het verder zodat niet nog meer mensen bedrogen uitkomen !! |
|
|||
|
|||
En verder ook nooit bedacht dat het wellicht niet eens de iPhone is maar dat je bluetooth headset/carkit gewoon nukkig doet? Bij carkits is het in 9 van de 10 gevallen toch echt de carkit en niet de telefoon. Kwestie van carkit updaten en klaar.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een radio vn medion, en de iphone heeft geen enkel probleem om met de radio te koppelen en zelfs bellen via de luidsprekers!
Het enige spijtige aan de iphone is dat hij niets naar andere gsm's kan doorsturen. |
|
|||
|
|||
Zo hard zou ik het nou ook niet willen stellen maar even eenvoudig wat dingen via bluetooth tussen een iPhone en eender welk andere telefoon uitwisselen is er gewoon niet bij. Soms nogal onhandig omdat het via e-mail, sms/mms, dropbox, etc. moet. Soms ook wel handiger (vooral bij grote items).
|
|
|||
|
|||
Bluetoot - Jailbreak
ik heb een "domme" vraag.
zou jailbreaken een oplossing zijn voor het bluetoot probleem? ik doel dan op het uitwisselen van data met andere gsm`s ? |
Labels |
bluetooth |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen met mobiel internet in met Duitse Simkaart | foontje | Internet in buitenland (roaming) | 17 | 06-05-15 07:37 |
Ervaringen met de GEAR4 blustream RX bluetooth ontvanger | wleijten | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-03-11 23:47 |
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio | partyfart | iPhone algemeen | 25 | 15-12-09 12:30 |
Ervaringen met Hi? | RobertN | Overige providers Nederland | 15 | 16-11-07 00:22 |
|
|