//

Ervaringen met bluetooth?

Ervaringen met bluetooth? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) welke bleutooth apparaten heb je geprobeerd? je moet zowel je iphone laten zoeken als je bleutooth apparaat....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 12-09-09, 18:34
BASVANDERHEIDEN's schermafbeelding
BASVANDERHEIDEN BASVANDERHEIDEN is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Mookhoek
Berichten: 33
Standaard bleutooth

welke bleutooth apparaten heb je geprobeerd?

je moet zowel je iphone laten zoeken als je bleutooth apparaat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #102  
Oud 12-09-09, 19:13
Brian Morgan Brian Morgan is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Een is een Audex spb 2800 en de ander is een MHF R220 BT
  #103  
Oud 16-09-09, 10:07
hbieshe hbieshe is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

bellen in de auto ging en gaat nog altijd prima (c4 picasso met een RT3 radio). Het enige wat nieuw is sinds de update is dat ik ook de voice control kan gebruiken om te gaan bellen. Echter, ik heb het idee dat de opdrachten die ik geef NIET via de microfoon van de auto richting de Iphone gaan. Ik krijg dus wel keurig het 'blauwe' stemopdracht scherm zodra ik de knop op het stuur indruk, maar de opdrachten die ik geef worden niet verstaan door de Iphone. Als ik op normale toon spreek en zeg b.v. 'bel' en dan de naam van de contactpersoon, wordt er 9 van de 10 keer of een fout nummer gedraaid OF de ipod gaat spelen... Als ik vooroverbuig en de opdracht direct in de Iphone inspreek gaat het (vaker) wel goed. Hier is dus nog wel ruimte voor verbetering, denk ik.
  #104  
Oud 29-10-09, 10:03
Whiteman Whiteman is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lummen, België
Berichten: 4
Standaard DUS met de 2G geen muziek afspelen op carkit

Als de bluetooth-chip dit niet ondersteund van de 2G, waarom kan ik dan de opgenomen gesprekken van de DICTAFOON (OS 3.0) wel afspelen op mijn carkit ??
  #105  
Oud 09-11-09, 09:49
Whiteman Whiteman is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lummen, België
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joost213 Bekijk bericht
Potentiele domme vraag maar stel em toch maar: Dit laatste is dus alleen van toepassing op BT accessoires in combinatie met een 3G iPhone?

Een 2G iPhone zal dus nooit in staat zijn om via A2DP muziek af te spelen, ongeacht of er nieuwe firmware uitkomt (voor zowel de iPhone als voor de BT headset/carkit etc)?

Beste,

met een 2G gaat het wel gewoon het programma'tje A2DP( Dmytro personal pages) installeren en zeker weten dat het toestel waar je het wilt op afspelen ook dit ondersteund.
Heb het bij mij op het werk gedaan met een headset die dit ondersteunde en ja zelfs een podcast afgespeeld in de headset met mijne 2g
  #106  
Oud 06-05-10, 12:33
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Beste allemaal, ik heb een vraagje.
Ik heb uit mijn oude Opel Astra bj 99 mijn parrot
3200 cl collor gehaald en in mijn nieuwe ford c max bj 2005 geïnstalleerd.
Daarvoor had ik nog een iso kabel moeten kopen. Nadat ik hem had gekoppeld , kwam ik eracther dat mijn stuurbediening het niet meer doet. Dus kan mijn radio na instalatie niet meer vanaf mijn stuu bedienen.
De parrot was wel nieuw geleverd met nog een iso set kabels waar er mute etc op staat.
Weet iemand als dat misschien de kabel('s) zijn die ik nodig zou hebben om het om mijn stuurbediening weer werkend te krijgen ?
Vind het een prima apparaat trouwens en heb daar nooit hinder van ondervonden. Ik heb een iPhone 3G en dat gaat heel goed samen.
Vast bedankt.
  #107  
Oud 02-08-10, 22:22
hiker hiker is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard BlueAnt S4

Iemand misschien al bekend met dit nieuwe Bluetooth apparaat in combinatie met een iPhone?

Press Release: BlueAnt S4 - Pair up with a Good Listener

Laatst gewijzigd door hiker; 02-08-10 om 22:52.
  #108  
Oud 26-01-11, 12:26
Sorky71 Sorky71 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 8
Standaard

Beste forumleden en iphone liefhebbers,

Ik heb een iphone 3G 8GB (F.W. 4.1) en ben dringend op zoek naar een bluetooth carkit systeem en bijbehorend autoradio die prima met elkaar werken.
Dus zowel bellen (inkomende gesprekken goed kunnen horen en goed verstaanbaar zijn voor de ontvanger) en perfect audio kunnen streamen (Ipod functie).

Wie heeft m.a.w. goede ervaringen met een dergelijk combisysteem en kan mij dus een advies geven mbt de aanschaf van een carkitsysteem en bijbehorend bluetooth autoradio voor gebruik met mijn Iphone?

Alvast bedankt voor je hulp!
  #109  
Oud 26-01-11, 13:39
tasarhans tasarhans is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: rosmalen
Berichten: 54
Standaard

Ik heb altijd goede ervaringen gehad met de pioneer DEH 75 BT. Zowel telefoon als de ipod connector als de BT koppeling.
Telefoonboek heb ik echter niet over kunnen zetten op de radio.
  #110  
Oud 23-03-11, 18:45
boomer1 boomer1 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 7
Standaard

Beste,

Ik ben pissed-off van de iphone bluetooth-ellende !!!!
Mijn probleem betreft binnenkomende telefooncalls : ik moet de iphone uit de houder nemen om hem aan mijn oor te houden, anders hoor ik niets ! Unbelievable !
Voor een toestel van 650 euros is dat onaanvaardbaar . Volgende keer koop ik eender wat, maar ZEKER GEEN iphone meer .

Vertel het verder zodat niet nog meer mensen bedrogen uitkomen !!
  #111  
Oud 25-03-11, 19:55
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

En verder ook nooit bedacht dat het wellicht niet eens de iPhone is maar dat je bluetooth headset/carkit gewoon nukkig doet? Bij carkits is het in 9 van de 10 gevallen toch echt de carkit en niet de telefoon. Kwestie van carkit updaten en klaar.
  #112  
Oud 04-04-11, 15:24
DeLoreanDMC's schermafbeelding
DeLoreanDMC DeLoreanDMC is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Belgium
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar DeLoreanDMC
Standaard

Ik heb een radio vn medion, en de iphone heeft geen enkel probleem om met de radio te koppelen en zelfs bellen via de luidsprekers!

Het enige spijtige aan de iphone is dat hij niets naar andere gsm's kan doorsturen.
  #113  
Oud 16-04-11, 17:33
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Zo hard zou ik het nou ook niet willen stellen maar even eenvoudig wat dingen via bluetooth tussen een iPhone en eender welk andere telefoon uitwisselen is er gewoon niet bij. Soms nogal onhandig omdat het via e-mail, sms/mms, dropbox, etc. moet. Soms ook wel handiger (vooral bij grote items).
  #114  
Oud 13-07-11, 09:24
Rene62 Rene62 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Question Bluetoot - Jailbreak

ik heb een "domme" vraag.
zou jailbreaken een oplossing zijn voor het bluetoot probleem?
ik doel dan op het uitwisselen van data met andere gsm`s ?
Reageren

Labels
bluetooth



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met mobiel internet in met Duitse Simkaart foontje Internet in buitenland (roaming) 17 06-05-15 06:37
Ervaringen met de GEAR4 blustream RX bluetooth ontvanger wleijten iPhone accessoires en onderdelen 1 11-03-11 22:47
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio partyfart iPhone algemeen 25 15-12-09 11:30
Ervaringen met Hi? RobertN Overige providers Nederland 15 15-11-07 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:49.