[FW 2.0] Instellingen GPRS / APN (Carrier Settings / Aanbiedersinstellingen) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik krijg een foutmelding bij het updaten van aanbiedersinstellingen. Er staat: iTunes kan de aanbiedersinstellingen op uw iPhone niet bijwerken. Er heeft zich een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fout bij aanbiedersinstellingen updaten
Hallo,
Ik krijg een foutmelding bij het updaten van aanbiedersinstellingen. Er staat: iTunes kan de aanbiedersinstellingen op uw iPhone niet bijwerken. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (0xE8000001). Weet iemand waarom dat is en wat ik er aan kan doen? heb net de firmwareversie 2.0.1 geïnstalleerd. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is niet direct rampzalig want deze foutmelding kan je als het goed is weg klikken. Daarna kan je gewoon iTunes en je iPhone normaal gebruiken. Toch?
Deze update probeert alleen enkele carrier gegevens op je iPhone te update. Niet direct noodzakelijk.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga proberen door een herstel alles in orde te krijgen, iTunes zet alles daarna weer terug en hopelijk is de foutmelding dan verdwenen als ik weer update. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Iedereen bedankt voor zijn reactie, begrijp inmiddels dat ik niet de enige was met dit probleem. Intussen heb ik zelf de volgende oplossing gevonden op:
iPhone Atlas - iPhone guides, help, applications, news and more, updated daily. Daar stond het volgende, even vertaald: klik op herstel in iTunes, daarna kan je de update doen, die gaat deze keer wel goed. Daarna kun je herstel vanaf reservekopie doen, en alles staat weer precies zoals het was. Heb ik gedaan en alles werkt weer perfect! Hieronder de oplossing in het engels, zoals die op iPhone Atlas - iPhone guides, help, applications, news and more, updated daily. stond: iTunes could not update the carrier settings on your iPhone” Several users are receiving the error message “iTunes could not update the carrier settings on your iPhone. An unknown error occurred (OxE80000001).” If this error occurs, try clicking the “Restore” button in iTunes rather than “Update.” |
|
|||
|
|||
Ik denk dat carrier settings belangrijk zijn, mijn 3g logo is ineens weg en krijg met geen mogelijkheid meer terug, alles al gedaan zelfs specifiek op tmobile 3g gezet ik krijg het niet meer, kan dus niets meer doen internet email niets werkt. dus kan voor de 12 keer sinds ik het ding heb gaan herstellen, ik wordt gek !!!!
|
|
|||
|
|||
t-mobile instellingen op firmware 2.0.1 (de nieuwste)
Beste Mensen,
sinds gister avond heb ik iphone firmware 2.0.1 op mijn iphone 3g staan, sindsdien heb ik problemen met mobiel internet van t-mobile. itunes geeft aan dat er instellingen zijn voor mijn telefoon maar zodra die ze wil updaten (zijn de instellingen van t-mobile) geeft hij een foutmelding. iemand anders hier ook problemen mee? |
|
||||
|
||||
die foutmelding stond ook gemeld bij het nieuws van iphoneclub over de update en daar komt duidelijk uit voort dat dit geen problemen oplevert.
Lijkt me dus onwaarschijnlijk dat dit jouw problemen wel veroorzaakt.
|
||||
|
||||
Gaat zeker over de 'aanbiederinstellingen' of niet? Daarover is al genoeg te vinden op het forum.
Is het wat anders horen we dat graag. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
oplossing voor geen gprs op de 2.o met t-mobile
via cydia pakket,bossprefs installeren en dan de edge knop aanzetten en ff je Wi-Fi uitzetten en wat denk je .internet yes
succes allemaal. |
|
|||
|
|||
Iemand de instellingen voor MOBISTAR Belgie?? Vind ook de edge instellingen niet... via VPN dan??
|
|
|||
|
|||
Ik ben niet van plan om te gaan restoren of te jailbreaken om een foutmelding zoals deze weg te poetsen. Kom op zeg, daarvoor koop ik toch geen Apple producten? Ik ben juist van Windows naar Mac gegaan om af te zijn van dit soort praktijken: bij het minste of geringste roepen om een herinstall ipv een probleem op te lossen. Daarom terroriseer ik de T-Mobile helpdesk meerder malen per dag om te vragen of dit probleem al opgelost is / wordt.
|
|
|||
|
|||
sorry maar ik snap er niks van.
Ik probeer echt om internet erop te krijgen maar mis ook de instelling van edge wat kan ik er aan doen?IK ben echt een leek en weet echt niet waar ik het zoeken moet, kan iemand me helpen alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:Zo dan
Die van mij werkt weer! Probleem: US8Gb 111OTB update naar fw 2.0 > geen gprs Gedane zaken: landinstellingen terug naar engels reset netwerkinstellingen gprs testen (eventueel instellingen invoeren) landinstellingen terug naar NL he, he weer een probleem minder Bedankt Laatst gewijzigd door ezee; 28-08-08 om 23:59. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
APN settings MMS | Wijcky | iPhone algemeen | 2 | 13-03-10 19:40 |
Tele2 3G APN settings iPhone 3GS | afrokiwi | iPhone algemeen | 8 | 10-12-09 22:31 |
iPhone: Missing mogelijkheid om APN settings in te stellen | dreamersteps | Jailbreak | 5 | 12-11-08 10:34 |
[FW 2.1] Instellingen GPRS / APN (Carrier Settings / Aanbiedersinstellingen) | OwBeeGee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-08 18:10 |
Carrier settings update ? | tweeg | Archief | 1 | 21-07-08 21:02 |
|
|