//

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds 2 weken een witte iphone nu heb ik er een case omheen en net even er afgehaald voor een inpectie nu zie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Ga je de iPhone omruilen?

Ja. 273 32,35%
Nee. 141 16,71%
Ik heb geen scheurtjes. 430 50,95%
Aantal stemmers: 844. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1081  
Oud 13-05-10, 13:47
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

ik heb sinds 2 weken een witte iphone nu heb ik er een case omheen en net even er afgehaald voor een inpectie nu zie ik tot mijn schrik dat ik last heb van haarscheurtjes, ik baal echt enorm als ik hier mee terug gaat naar t-mobile gaan ze hem dan opsturen? en hoe zit het ik lees hier dat sommige een hele nieuwe krijgen andere een rubfuribis of zoiets waarom krijgt de 1 een nieuwe en de andere een gemaakte???
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1082  
Oud 13-05-10, 20:49
zoef de haas zoef de haas is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 24
Standaard

wacht mijn verhaal af. die van mij is 14 maanden oud en ligt nu voor garantie bij t mobile. Kijken wat ze zeggen
  #1083  
Oud 14-05-10, 16:11
GasGasR6 GasGasR6 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoef de haas Bekijk bericht
zal ik m dan makkelijker maken?

Ziehier de video van kassa

Afspeelpagina
Daar heb ik als belg toch niet veel aan of zie ik het verkeerd?
  #1084  
Oud 14-05-10, 17:23
zoef de haas zoef de haas is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 24
Standaard

o had er overheen gekeken maar anyway, hebben jullie geen consumentenprogramma daar? Of daarbuiten; waar Kassa mee kwam is het wetboek waarin staat dat het product deugdelijk moet zijn. Zou t daar op gooien dan
  #1085  
Oud 16-05-10, 12:15
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Ik heb sinds kort bij mijn iPhone dat er ruimte is ontstaan tussen de chromen rand en de witte achterkant waardoor er troep of vocht in het toestel kan komen.. Het is bij de rechter bovenhoek en bij het mute knopje. Bij het mute knopje komt het omdat er een scheur in de behuizing zit die waarschijnlijk helemaal door is en bij de connector aan de onderkant zit ook een scheur van ~1 cm.

Valt dit onder de garantie? Want zo kan ik niet bellen in de regen want dan komt er waarschijnlijk vocht in..

Heb hem wel 1x plat op het scherm laten vallen waardoor de chromen rand heel iets beschadigd is.. en hij zit altijd in mijn zak met sleutels waardoor de achterkant wel redelijk wat krasjes heeft.. zouden ze daar moeilijk over doen?
  #1086  
Oud 16-05-10, 13:17
zoef de haas zoef de haas is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 24
Standaard

Ik denk wel dat ze moeilijk gaan doen, maar let op, ik ben geen apple. Ik denk dat ze gaan zeggen dat je onzorgvuldig ermee om bent gegaan. Maar proberen kan geen kwaad. Zit je nog in de garantie kan je m bij tmobile kosteloos versturen en volgens mij ook retour krijgen.
  #1087  
Oud 16-05-10, 13:25
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Als ze met zoiets aankomen dan krijgen ze van mij een grote bek.. je hoeft dat kreng toch niet op een fluwelen kussentje rond te dragen wil je garantie krijgen?

En ja ik zit nog in de garantie.. wil hem laten opsturen zodra ik de nieuwe iPhone heb (heb hem namelijk dagelijks nodig dus kan hem niet missen)..
  #1088  
Oud 16-05-10, 13:36
zoef de haas zoef de haas is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Als ze met zoiets aankomen dan krijgen ze van mij een grote bek.. je hoeft dat kreng toch niet op een fluwelen kussentje rond te dragen wil je garantie krijgen?

En ja ik zit nog in de garantie.. wil hem laten opsturen zodra ik de nieuwe iPhone heb (heb hem namelijk dagelijks nodig dus kan hem niet missen)..
nee klopt, maar een betonnen vloer is ook weer het tegenovergestelde
  #1089  
Oud 16-05-10, 14:01
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

T was een houten vloer, alleen lag er troep op waarschijnlijk waardoor er 3 kleine putjes in de chromen rand zitten nu..

Ga binnenkort maar eens langs de T-Mobile winkel want van die klanten service pipo's aan de telefoon wordt je helemaal niet meer wijs..
"Zij: Ja meneer om in aanmerking te komen voor de nieuwe iPhone moet u wachten tot u nog 4 maanden over heeft van uw oude abonnement of via een lost & stolen procedure de nieuwe iPhone aanvragen.
Ik: Dus als ik het goed begrijp moet ik dan eerst mijn mobiel laten verdwijnen, dan de nieuwe iPhone aanvragen en vervolgens mijn oude mobiel tevoorschijn toveren en opsturen voor garantie?
Zij: *aarzeling* Ja dat is correct"


Ging overigens over het verlengen van mijn oude iPhone abbo en dan de nieuwe iPhone krijgen.. alleen duurt dat nog 5 maanden als hij eind juni uit komt en dat maandje kan ik niet wachten
  #1090  
Oud 16-05-10, 16:34
janri janri is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Angry scheurtjes in achterkant iPhone 3G

Wie weet of er een losse achterkant verkrijgbaar is??
T-mobile wil niet repareren... wel T-mobile abonnement, gekocht bij internetwinkel ( met 2 jaar garantie) die alleen reparaties laat doen bij Dynafix.. die weer geen iPhone repareert... en nu??
  #1091  
Oud 16-05-10, 16:39
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Ja zijn los te verkrijgen.. ff googlen iPhone backplate.. dacht dat ze voor 25 dollar al te krijgen waren.. Laat ik ook doen als t-mobile moeilijk gaat doen over het repareren maar dan vervalt wel de garantie..

Je kan het ook ergens anders laten repareren maar dat kost bakken met geld..
  #1092  
Oud 17-05-10, 09:54
greenbeauty greenbeauty is offline
• iOS 3.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 48
Standaard

Hoelang waren jullie je iphone gemiddeld kwijt na het opsturen?
En krijg je een bevestiging dat hij ontvangen is?
  #1093  
Oud 17-05-10, 10:35
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door greenbeauty Bekijk bericht
Hoelang waren jullie je iphone gemiddeld kwijt na het opsturen?
En krijg je een bevestiging dat hij ontvangen is?
Ik was hem exact 1 week kwijt en kon alles volgen op de site van Dynafix. Elke stap! Dus wanneer die aankwam, waar die zat, wanneer die geswapped werd en wanneer die terug in de winkel was waar ik hem afleverde,....
Haarscheur valt wel onder garantie, want heb de mijne 2 maand geleden binnengedaan voor haarscheuren.
  #1094  
Oud 17-05-10, 11:02
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janri Bekijk bericht
Wie weet of er een losse achterkant verkrijgbaar is??
T-mobile wil niet repareren... wel T-mobile abonnement, gekocht bij internetwinkel ( met 2 jaar garantie) die alleen reparaties laat doen bij Dynafix.. die weer geen iPhone repareert... en nu??
Gewoon rechtstreeks contact opnemen met Solid Vision.
  #1095  
Oud 17-05-10, 11:11
greenbeauty greenbeauty is offline
• iOS 3.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 48
Standaard

Dynafix?
Mijne moest ik opsturen naar een of ander bedrijf in rijswijk (Solid Vision).
Kreeg een envelop van tmobile waar hij in moest.
Ben ik de enige die hem daarheen moet sturen dan????
  #1096  
Oud 17-05-10, 12:12
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

dacht dat de toestellen die in NL gekocht zijn naar Solid Vision moesten en de toestellen in Belgie aangekocht naar Dynafix gaan.
Ik moest zelf niks opsturen, deed de winkel allemaal.
  #1097  
Oud 17-05-10, 12:22
greenbeauty greenbeauty is offline
• iOS 3.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 48
Standaard

Voor de mensen die hun toestel naar Solid Vision hebben gezonden,
hoelang was je het toestel kwijt? en werd je op de hoogte gebracht als het toetsel binnen was?
  #1098  
Oud 17-05-10, 17:49
ysf ysf is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Limburg
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk bericht
Ik was hem exact 1 week kwijt en kon alles volgen op de site van Dynafix. Elke stap! Dus wanneer die aankwam, waar die zat, wanneer die geswapped werd en wanneer die terug in de winkel was waar ik hem afleverde,....
Haarscheur valt wel onder garantie, want heb de mijne 2 maand geleden binnengedaan voor haarscheuren.

Ik heb veel krassen achter iphone waaronder ook veel haarscheurtjes.. Hij is wel een keer of 2-3 gevallen en aan de kanten dikke krassen achtergelaten maar ik denk dat ze bij mij het niet zullen accepteren omdat ik ook die andere krassen heb van de valpartijen.. Of niet soms?
  #1099  
Oud 17-05-10, 21:51
bartmanbla bartmanbla is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 25
Standaard

Ik heb een nieuwe achterkant met chromen rand besteld via Ebay, inclusief verzendkosten was ik ongeveer 35 euro kwijt.
De achterkant blijkt niet origineel en ondanks dat ie er erg goed ziet kan je duidelijk verschil zien doordat het plastic gelakt is en daardoor aan de binnen en de buitenkant op sommige plekken dikker is dan het origineel.
Verder zat er geen gaatje voor een schroefje op de plek van het sim-eject palletje..

Vanavond heb ik alles weer in de oude achterkant gebouwd, ik heb toch liever origineel met krassen en volledige functionaliteit dan nep.
  #1100  
Oud 19-05-10, 10:10
greenbeauty greenbeauty is offline
• iOS 3.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door greenbeauty Bekijk bericht
Voor de mensen die hun toestel naar Solid Vision hebben gezonden,
hoelang was je het toestel kwijt? en werd je op de hoogte gebracht als het toetsel binnen was?

iemand???????????
Reageren

Labels
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? moosterhof iPhone algemeen 1 18-10-09 20:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:16.