Hotmail naar Gmail doorsturen (gratis truukje!) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) te gek! in een keer gewerkt.. vroeg me in het begin even af of ik niet mijn eigen 06 nr moest geven.. maar werkt ideaal! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
te gek! in een keer gewerkt.. vroeg me in het begin even af of ik niet mijn eigen 06 nr moest geven.. maar werkt ideaal!
thanks |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Perfect, bedankt voor de uitleg...
Net zoals vele andere op deze site zag ik het mobile alerts niet staan in mijn menu "meer opties"... Echter na mijn activering en nadat ik mijn profiel gegevens had veranderd van US naar Nederland zag ik het deze optie tussen het menu staan. Zit nu alleen nog met mijn afzender gegevens... Deze wordt nog steeds weergeven in gmail adres en niet die van mij hotmail. Toch heb ik dit al ingesteld in gmail maar als ik berichtjes stuur via mijn iphone dan blijft hij me gmail adres gebruiken??? Vreemd, ik lees dat meer mensen hier problemen mee hebben gehad? Who knows the answer??? Heb de gehele topic doorgesurfd... |
|
||||
|
||||
@Rogsiphone:
Heel simpel, daar is nog geen oplossing voor. Die instelling werkt wel als je een mail via gmail zelf stuurt, maar niet als je een mail via de iPhone stuurt. Helaas... |
|
|||
|
|||
Hotmail naar Gmail lukt niet
Hoi allemaal,
Ik heb de procedure gevolgd zoals deze uitgelegd is (de vernieuwde versie). Dat ging allemaal goed (ik heb de activeringscode op mn telfort telefoon ontvangen en vervolgens bij hotmail aangegeven dat ik wilde dat mn email doorgestuurd zou worden naar mn gmail account). Maar dit lijkt niet te werken. Ik heb het getest door een email te sturen naar mn hotmail account vanaf een derde account. Dit mailtje komt wel aan in hotmail, maar niet in gmail. (bij het aangeven dat ik wilde dat mail doorgestuurd werd, wilde ik ook een kopie in hotmail, vandaar dat ik hem daar zie staan). Wat doe ik verkeerd??? Thnx alvast! |
|
|||
|
|||
@klavertwee,
Okee helemaal duidelijk... thanks voo de info. Miranda22, het kan zo zijn als je net je email hebt verstuurd deze al via de pc op je hotmail account staat en nog niet op je gmail. Houdt altijd rekening met een "delay" van een paar minuten. Uiteindelijk moet deze wel doorgekoppeld worden en te zien zijn op je iphone. Bij mijn hotmail account zie ik ook duidelijk in een geel kader staan dat mijn email wordt doorgestuurd naar een ander account. Weet niet of jij dit ook ziet? Anders wellicht toch nog de procedure stapgewijs controleren. |
|
|||
|
|||
@rogsiphone,
Ja die melding in het geel heb ik ook! Overigens is mijn ene testmail inmiddels (uren later weliswaar) binnengekomen bij mn gmail account.. Geduld is een schone zaak I guess.. (hoewel jij aangeeft dat het om een delay van een paar minuten gaat..) Onwijs bedankt voor je reply though!! |
|
|||
|
|||
Hallo,
Alles doet het, maar hij stuurt soms geen door en soms duurt het 6 uur en soms meteen. ?? Wie kan me helpen. |
|
||||
|
||||
mbox mail is een native app voor je hormail werkt hier perfect geen problemen en gedoe met doorsturen van je mail
|
|
|||
|
|||
Ja maar ik heb ook een macbook en daar gebruik ik het ook voor, want dan kan die dat ook doorsturen naar het mailprogramma op de macbook
|
|
||||
|
||||
Dan snap ik het, dan heb je 2 vliegen in 1 klap
|
|
|||
|
|||
Wat is Mbox mail precies?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan, maar toen kwam alleen dit topic naar voren...
Maar dat kwam omdat ik Mbox mail niet aan elkaar vast had staan... En dan vindt hij het niet! Wordt er trouwens een kopie verstuurd naar je Iphone (Gmail) of het originele bericht? Met andere woorden: blijft het bericht wel gewoon in je hotmailaccount staan? Dit omdat ik bijvoorbeeld de mails die ik krijg van de forums niet op de Iphone hoef te bekijken... Wil gewoon weten wie er mailt. Laatst gewijzigd door King1987; 04-12-08 om 19:26. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
kan het zijn dat hotmail deze mogelijkheid ontdekt heeft of iets dergelijks, ik kreeg geen mail meer binnen op mijn iphone, beide hotmail accounts wordt nu niet meer aangegegeven dat de mail doorgestuurd wordt. Ook geeft mijn iphone de melding dat mail ophalen niet mogelijk is. (de verbinding met de server imap.gmail.com is mislukt)
|
|
|||
|
|||
Hoi ik ben nieuw hier en wil ook graag me hotmail op me iPhone hebben maare
werkt deze wijze nog want ik krijg nergens Sign up to receive and send text messages let me know aightzzz! of is er een andere mogelijkheid om hotmail op je iphone te krijgen>?< alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Als je iPhone jailbraked is kun je gebruik maken van mBox Mail.
In je iPhone open je het programma en douw je je emailadres en wachtwoord niets met deze gmail dingen te maken Laatst gewijzigd door bjklifatih; 06-01-09 om 10:51. Reden: Niet over gekraakte app's praten!!!!! (SORRY) |
|
|||
|
|||
Kan toch ook gewoon via Safari en dan naar hotmail.com?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm dit werkt volgens mij niet meer. Ik denk dat MS doorheeft dat er teveel mensen op deze manier "overstappen", echt zielig dat ze zo proberen de mensen bij zich te houden.
|
|
||||
|
||||
Jawel hoor, werkt nog steeds.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil pushmail Gmail en Hotmail | EvertStrack | iPhone algemeen | 0 | 18-01-11 19:36 |
gmail, hotmail en de iphone | dagsh | iPhone algemeen | 0 | 07-01-11 12:55 |
Hoe kun je via mail button hotmail of gmail openen? | orli | iPhone algemeen | 15 | 15-03-09 17:21 |
Hotmail in mail app zonder doorsturen naar gmail | segers909 | iPhone Apps | 20 | 23-10-08 09:54 |
|
|