Hotmail naar Gmail doorsturen (gratis truukje!) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Daar heb ik dan geen antwoord op. Bij mij (en alle anderen die het is gelukt, zie het topic ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb het nogmaals exact zo gedaan zoals in jouw tutorial beschreven staat maar ik blijf deze melding krijgen. Misschien heeft Hotmail dit recentelijk geblokkeerd?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Iemand die het wil/kan proberen om te bevestigen? |
|
||||
|
||||
Zoals in dit topic te lezen is werkte het bij mij opeens niet meer en pas enkele weken later na opnieuw activeren wel.
Al kreeg ik in die periode bij elke poging tot (her)activatie wel een duidelijke melding per SMS dat de dienst niet werkte.
|
|||
|
|||
Vreemd. Ik heb na de truc nooit meer een SMS ontvangen en de forwarding werkt nog altijd prima! Ik kan en ga het ook niet meer checken, want bij mij werkt het al meer dan een jaar goed.
|
|
||||
|
||||
Vind het ook vreemd. Ben blij dat het weer werkt. En hoop dat dit zo blijft!
|
|
|||
|
|||
Dus door deze handleiding te volgen kan ik er voor zorgen dat al mijn hotmail berichten worden doorverzonden naar een gmail-adres EN dat alle emails dat ik stuur met dat email adres worden verzonden met dat hotmail adres?
https://forum.iculture.nl/f18/i...tml#post395409 Laatst gewijzigd door freekydude; 29-12-09 om 02:34. |
|
|||
|
|||
Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw.
Krijg ik op de laatste stap als error.. Ziet er naar uit dat het niet meer werkt? Gvd hé -.-' |
|
||||
|
||||
Misschien dat aanmelden tijdelijk(?) niet werkt, maar Microsoft heeft vandaag nog diverse Hotmail mails doorgestuurd naar mijn Gmail account.
|
|
|||
|
|||
Misschien lukt het wel met email adressen die al geregistreerd zijn, maar niet met nieuwe?
Hoedanook, dan maar permanent overstappen naar gmail. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Om een of andere vage reden heeft hotmail al mijn berichten doorgestuurd naar mijn gmail adres... Maar alle nieuwe emails blijven op de oude... Laatst gewijzigd door freekydude; 30-12-09 om 20:44. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de laatste stap niet uitgevoerd, maar toch krijg ik alle emails op mijn gmail account? xD |
|
||||
|
||||
Stap 14? Dat zal wel moeten, want dan forward je je mails. Wat jij nu waarschijnlijk hebt is dat Gmail zelf mail gaat ophalen, en dat doet binnen een bepaalde tijd. Forward je je Hotmail, dan wordt je mail automatisch doorgestuurd en ontvang je deze meteen op je mail. Zie bovenstaande berichten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw.
Die ervoor zorgt dat mijn emails meteen worden doorgestuurd... Nu ontvang ik mijn berichten via pop3 http://img697.imageshack.us/img697/4197/stap14.jpg Laatst gewijzigd door freekydude; 30-12-09 om 21:15. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry , ik heb heel het topic doorgelezen maar snap er de ballen van :S. DUS, ik heb deze handleiding gevolgd: https://forum.iculture.nl/f18/i...tml#post395409 (stap pr. stap gevolgd.)... Toch krijg ik op stap 14 die error. Laatst gewijzigd door freekydude; 30-12-09 om 21:35. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wil je dat het werkt, dan doorloop je echt Stap 1 tot en met Stap 14. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil pushmail Gmail en Hotmail | EvertStrack | iPhone algemeen | 0 | 18-01-11 19:36 |
gmail, hotmail en de iphone | dagsh | iPhone algemeen | 0 | 07-01-11 12:55 |
Hoe kun je via mail button hotmail of gmail openen? | orli | iPhone algemeen | 15 | 15-03-09 17:21 |
Hotmail in mail app zonder doorsturen naar gmail | segers909 | iPhone Apps | 20 | 23-10-08 09:54 |
|
|