Hotmail naar Gmail doorsturen (gratis truukje!) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Je doet een beetje vaag. Je doet namelijk sterk de indruk wekken dat je de stappen met de SMS-Alerts ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had alles wel gelezen, maar nooit op aanmelden geduwd -.-' Het is in orde, up and running, thanks, en sorry voor al de toch wel domme vragen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Oke, ik heb alle stappen doorgelopen en al m'n mail is doorgelinkt naar m'n Gmail, allemaal ongelezen. Ik heb ze ALLEMAAL aangevinkt en gemarkeerd als gelezen, dat lukte en ik al(voor zover ik kon zien) mijn emails waren 'gelezen' maar opeens krijg ik allerlei nieuwe mails, om de seconden, hij staat nu op 37, en ik kan ze niet zien, hoe komt dit?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Gedaan, en het lukte(1e keer ook), maar ze blijven binnenkomen, en kan ze ook niet zien, misschien dat ze op eerdere pagina's staan(in totaal 673 pagina's), maar om die helemaal door te lopen op zoek naar deze mails gaat te ver, ik krijg ook opeens veel spam zie ik...
teller staat nu weer op 11..raar |
|
|||
|
|||
Hmm, volgens mij weet ik het probleem...oudere emails komen nog binnen, dus niet alles is meteen overgezet, misschien dat het over een uurtje stopt!
Ik zie net trouwens ook dat mijn nieuwe mail in mijn Hotmail zijn verwijderd(dus naar dat kopje is heen gegaan) Edit: Ik heb ff al die pagina's doorgelopen en zag waar alle mails binnenkwamen, er zit een gat tussen april 2009 en september 2009, en tussen die periode komen dus mijn mails binnen..oftewel: Ik krijg nog 5 maanden aan emails, lekker dan. Laatst gewijzigd door Sence; 04-01-10 om 20:46. |
|
||||
|
||||
Bewaar jij al je mail in je inbox dan? (alleen die wordt toch gesynchroniseerd?)
Hoog tijd voor: Inbox Zero
|
|||
|
|||
Euh, ja, waar anders?
Wat is Inbox Zero dan? (Op de link geklinkt maar werd er niet veel wijzer van) |
|
||||
|
||||
In een archief folder.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier komt de gouden tip, die ik zelf toch wel het fijnst vind
Gewoon van dat hotmailadres alles binnenhalen via POP3 op je Outlook en dan IN Outlook alle mailtjes die je over wil zetten en bewaren slepen naar je Alle Berichten folder van je IMAP-Gmailaccount. Outlook synced ze dan (met juiste datum) met je Gmail En dan gelijk aan iedereen melden dat je geen Hotmail meer gaat gebruiken en je nieuwe Gmail doorgeven |
|
||||
|
||||
Smaken verschillen...
|
|
|||
|
|||
Haha idd een goede alternatief, maar het is alweer verholpen, het was zoals ik vermoedde. Thanks voor de hulp
|
|
||||
|
||||
Waarschuwing: ondanks dat ik alle SMS-opties zorgvuldig uit had gezet, heb ik voor iedere account waar ik dit voor configureerde (eenmalig) twee welkom-SMS-jes ontvangen van 4004. Deze SMS-jes kosten 25 cent per stuk en vallen buiten je bundel.
(Voor alle mailtjes die daarna geforward zijn heb ik geen SMS ontvangen en dus ook geen kosten gemaakt; nu maar hopen dat de dienst stabiel blijft en we ons niet regelmatig moeten aanmelden!) Hebben andere die zich recent (opnieuw) hebben aangemeld ook deze kosten gemaakt? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@Sence: heeft het jou tegoed gekost? |
|
|||
|
|||
Ik had Telfort als provider gekozen omdat ik nog steeds feitelijk bij Telfort zit, als ik op hun site inlog en mijn factuur bekijk zie ik daar niks staan van deze periode waarin ik gebeld/smst hebt. Dus ik zou niet weten waar ik zou moeten kijken
In het bericht staat wel '25c/bericht', maar er staat niet dat dit voor dit bericht is, eerder dat als jij SMS alerts wil ontvangen dit 25c per bericht kost. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
-edit-
Het is gelukt, bedankt voor de prachtige guide! Laatst gewijzigd door SDX; 28-01-10 om 22:22. |
|
|||
|
|||
hotmail email versturen via iphone
hallo,
is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik mijn hotmail account installeer op de iphone zodat ik vanuit de iphone direct kan mailen en ook mail kan ontvangen. heb hier verschillende dingen over gelezen die helaas niet werkte, of die misschien iets te onduidelijk waren. alvast bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil pushmail Gmail en Hotmail | EvertStrack | iPhone algemeen | 0 | 18-01-11 19:36 |
gmail, hotmail en de iphone | dagsh | iPhone algemeen | 0 | 07-01-11 12:55 |
Hoe kun je via mail button hotmail of gmail openen? | orli | iPhone algemeen | 15 | 15-03-09 17:21 |
Hotmail in mail app zonder doorsturen naar gmail | segers909 | iPhone Apps | 20 | 23-10-08 09:54 |
|
|