//

Iphone 8. Ervaringen

Iphone 8. Ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis -Ik ben gewoon objectiever dan u daar zit het verschil, je bent zo verknocht aan Apple dat al de rest ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-10-17, 10:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
-Ik ben gewoon objectiever dan u daar zit het verschil, je bent zo verknocht aan Apple dat al de rest slecht is wat nu net niet het geval is.
Dat is ook weer zever. Ik gebruik naast Apple computers ook nog een Solaris 11 Unix computer en een Debian Linux computer. De Unix computer gebruik ik nog het meeste.

Citaat:
Ik ben nog steeds een Apple fanboy ze, alleen ben ik kritisch...
Ik ben ook heel kritisch over Apple alleen uit ik mijn kritiek niet door te staan bleiten over de prijs van de toestellen. Ik uit mijn kritiek door Apple te bombarderen met gedocumenteerde bug reports.

Citaat:
Wat men dan moet doen zijn de zaken opsommen zoals ze zijn; itern zijn er zoals steeds een paar dingetjes veranderd...
Ik vergelijk de A10 Fusion processor met de oliecrisis van 1973. Toen zijn er ook een "paar dingetjes veranderd". De Europese autoconstructeurs hebben op die olieboycot gereageerd met de ontwikkeling van zuinige motoren. Uiterlijk veranderde er niets aan de auto's.

Zo is het ook met de A10 Fusion. De ontwikkeling van de accutechnologie gaat heel traag. De loodaccu die nog in elke auto aanwezig is werd uitgevonden in 1859. Sindsdien is er zo goed als niets veranderd.

De grote revolutie in accutechnologie was de de Lithium-Ionen accu met een celspanning van 3.7 - 4.2 V. Die oude, zware en giftige Nikkel-Cadmium (en Nikkel-MetalHydrid) accu's met een celspanning van 1.2 V konden weg. En, sindsdien gaat het weer heel langzaam.

Apple anticipeert op die onvermijdelijkheid (en dat gebleit over de "batterijduur") met een processor met meerdere kernen. Kernen voor lichtere taken en kernen voor zware taken. Een energiezuinige motor dus.

Het volgende "dingetje" is de A11 Bionic met kernen die onafhankelijk van mekaar kunnen gebruikt worden. En natuurlijk de neural engine. Een nog zuinigere motor.

Voor mij is de camera in een iPhone (een smartphone) een handige bijkomstigheid. De FaceTime camera vind ik wel essentieel om te communiceren. Niet om selfies te maken want ik heb geen last van narcisme. Een iPhone beoordelen op basis van de camera is zoiets als een Nikon of Sony camera beoordelen op de telefonie en internet mogelijkheden.

Voor het overige ben ik nog steeds van mening dat al die Android derivaten inferieure besturingssystemen zijn (iets dat ik nooit zal zeggen over Windows of serieuze Linux distros).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-10-17, 14:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht

Voor het overige ben ik nog steeds van mening dat al die Android derivaten inferieure besturingssystemen zijn (iets dat ik nooit zal zeggen over Windows of serieuze Linux distros).
Dat is één vd redenen wrm ik ruime tijd geleden mijn androidtoestellen zeer snel terug verkocht had, ik vond het niet goed. We zijn wel ondertussen ruime tijd verder, die staan ook niet stil en hebben hard gewerkt en nu is android echt wel zeer goed geworden, ios vind ik nog altijd op bepaalde vlakken nog net dat tikkeltje smoother enzo maar er is maar weinig verschil meer, het werkt heel goed hier, alles is ook gelikter en duidelijker dan vroeger, de batterijduur is al een stukje beter ook want android staat erom bekend minder zuinig te zijn dus ook dat is al een heel stuk beter.
Voor de rest neemt Apple veel functies over van android.
Een hoge pet van windows heb ik niet; ik heb een window phone van een maat getest, die vond dat net zoals mij maar nikske dus dat komt er niet in.
En hetzelfde vooral vroeger bij windows hadden die echt wel zeer veel last van virussen en dergelijke meer, nu merk ik dat dat nauwelijks meer het geval is, alleen die afwerking vind ik maar niks, op de macbook is alles mooier afgewerkt en mooier etc...
  #23  
Oud 12-10-17, 14:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Nog efkes dit en dan ga ik er bij laten. Er bestaat geen "Android"! Android is een bepaalde kernel en alle fabrikanten van Android toestellen laten hun ongebreidelde fantasie los op die kernel. Met als resultaat dat het ene Android derivaat nog slechter is dan het andere.
  #24  
Oud 12-10-17, 16:07
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

hoe zit het met de batterij ervaringen?
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #25  
Oud 12-10-17, 16:18
techKhad techKhad is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 8
Standaard

Ik had een android telefoon, maar die wel bloedheet, zelfs bij heel kort gebruik. Bij een iPhone nooit zoveel problemen mee gehad. Hoe zit dat bij de 8?
  #26  
Oud 12-10-17, 16:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
hoe zit het met de batterij ervaringen?
Ik kan alleen maar vergelijken met de iPhone SE.

De iPhone SE heeft een 1.624 mAh @ 3.82 V accu en de iPhone 8 een 1.821 mAh @ 3.82 V accu. Ik vergelijk met een verschrikkelijke energievreter, beter bekend als de app Strava.

Als ik de iPhone SE op mijn toervelo klik dan verbruikt Strava ca. 10 tot 12 % capaciteit per uur. Met de iPhone 8 is dat ca. 6 tot 8 % per uur. Dat kan niet liggen aan die 200 mAh capaciteit meer bij de iPhone 8. Dat ligt waarschijnlijk toch aan de zuinige processor in de iPhone 8.

Dit zijn wel empirische vaststellingen.
  #27  
Oud 13-10-17, 00:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik kan alleen maar vergelijken met de iPhone SE.

De iPhone SE heeft een 1.624 mAh @ 3.82 V accu en de iPhone 8 een 1.821 mAh @ 3.82 V accu. Ik vergelijk met een verschrikkelijke energievreter, beter bekend als de app Strava.

Als ik de iPhone SE op mijn toervelo klik dan verbruikt Strava ca. 10 tot 12 % capaciteit per uur. Met de iPhone 8 is dat ca. 6 tot 8 % per uur. Dat kan niet liggen aan die 200 mAh capaciteit meer bij de iPhone 8. Dat ligt waarschijnlijk toch aan de zuinige processor in de iPhone 8.

Dit zijn wel empirische vaststellingen.
Kan zeker aan de processor liggen maar de vraag is; stond bv uw helderheid evenhoog, kreeg je tussendoor meer/minder emails of berichtjes ofzo of draait er iets anders op dat moment nog meer op de achtergrond ofzo, allemaal zaken die de batterijduur wel een beetje kunnen beeinvloeden.
Als je dit al 5 keer en meer zou getest hebben en het is bijna altijd hetzelfde dan mag je wel stellen dat ze goed werk geleverd hebben, blijft het toch ong gelijk dan is er ook geen man overboord .

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 October 2017 om 23:23 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Nog efkes dit en dan ga ik er bij laten. Er bestaat geen "Android"! Android is een bepaalde kernel en alle fabrikanten van Android toestellen laten hun ongebreidelde fantasie los op die kernel. Met als resultaat dat het ene Android derivaat nog slechter is dan het andere.
Dat weet ik wel alleen zeg ik u nog 1 keer dat jij echt wel eens uit je Apple cocoon moet komen want ik ben er zeker van dat jij de S8 niet in bezig hebt dus je begint dan maar een ander af te breken maar je kan het niet eens vergelijken want je hebt dat bepaalde toestel niet eens. Ik heb net zoals u alle iPhones al gehad, heel wat android toestellen en ik zever niet, android op die S8 is echt veel veel beter geworden dan x tal tijd geleden, toen vond ik het ook maar niks die android, dat was de reden wrm ik die toestellen na 2 maand alwer verkocht.
Dat is het laatste wat ik derover zeg.
  #28  
Oud 13-10-17, 09:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Kan zeker aan de processor liggen maar de vraag is; stond bv uw helderheid evenhoog, kreeg je tussendoor meer/minder emails of berichtjes ofzo of draait er iets anders op dat moment nog meer op de achtergrond ofzo, allemaal zaken die de batterijduur wel een beetje kunnen beeinvloeden.
Al mijn 64-bit iPhones zijn klonen van mekaar met iOS 11.1 Beta 2. Ik kan die resultaten reproduceren met een afwijking van 1%. Een vriend van mij kan die resultaten ook reproduceren met een iPhone 6 Plus en een iPhone 8 Plus (ook klonen maar dan met iOS 11.0.2). Wij weten echt wel hoe men zoiets moet testen en meten.

Ik doe niet aan roeptoeterij en pseudo-intellectueel gebazel. Als ik conclusies publiceer dan ben ik zeker dat die kloppen. Heb ik geleerd in de kleuterschool bij de maseurkes e.v.
  #29  
Oud 13-10-17, 10:54
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

@apotheosis Ik hoor veel goede geluiden over de S8, net als veel toestellen met Android die net op de markt zijn.

Waar seniore vrienden nog steeds hun prima werkende iPhone 4s gebruiken, stoppen echter schijnbaar updates van Android na ruim een jaar.

Mijn grootste bezwaar tegen Samsungs is de (beperkte) ondersteuning.
Berichten als deze: https://tweakers.net/nieuws/107399/c...d-updates.html
zijn nou niet echt goede reclame voor uw Samsungetje!

Maar als je zo gelukkig bent met Samsung, be happy!
Apple is hartstikke duur, garantie op hardware is k.u.t. etc.
Maar ja, of je nu Nike, Uggs, of ander populair spul koopt, die spullen passen in je redenering van weinig nieuws voor veel geld maar worden massaal verkocht

EDIT: 11:50 https://nos.nl/l/2197757
Citaat:
Ransomware, malware die je computer of je bestanden ontoegankelijk maakt, slaat nu vooral toe op Windows. Maar ook mensen met een telefoon die op Android draait, zijn niet veilig, blijkt uit een nieuw virus dat beveiligingsbedrijf ESET heeft aangetroffen.

Het virus versleutelt de bestanden van Android-gebruikers en verandert de pincode. Pas na betaling van 45 euro kunnen de gebruikers weer bij hun bestanden.....
Fijn spul dat Android, héél veel plezier ermee (zolang het nog duurt)

Laatst gewijzigd door MCNO; 13-10-17 om 12:54. Reden: laatste nieuws toegevoegd!
  #30  
Oud 13-10-17, 15:50
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
@apotheosis Ik hoor veel goede geluiden over de S8, net als veel toestellen met Android die net op de markt zijn.

Waar seniore vrienden nog steeds hun prima werkende iPhone 4s gebruiken, stoppen echter schijnbaar updates van Android na ruim een jaar.

Mijn grootste bezwaar tegen Samsungs is de (beperkte) ondersteuning.
Berichten als deze: https://tweakers.net/nieuws/107399/c...d-updates.html
zijn nou niet echt goede reclame voor uw Samsungetje!

Maar als je zo gelukkig bent met Samsung, be happy!
Apple is hartstikke duur, garantie op hardware is k.u.t. etc.
Maar ja, of je nu Nike, Uggs, of ander populair spul koopt, die spullen passen in je redenering van weinig nieuws voor veel geld maar worden massaal verkocht

EDIT: 11:50 https://nos.nl/l/2197757 Fijn spul dat Android, héél veel plezier ermee (zolang het nog duurt)
Allemaal geene last van ze.

En ondertussen gebruik ik ook een vpn. Ik hou een smartphone max 1 jaar ook. Kan al zijn ik binnen 6 maand de S9 koop of wie weet terug een iPhone maar dan wel aan een normalere prijs en fairdere prijs.
  #31  
Oud 13-10-17, 15:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
....of wie weet terug een iPhone maar dan wel aan een normalere prijs en fairdere prijs.
Ik wilde eigenlijk niet meer reageren en u het laatste woord laten. Het heeft dus allemaal niets te maken met de specificaties of het gebrek aan "vernieuwingen" maar met de prijs. Dat vermoeden had ik al.

Een iPhone afzeiken alleen maar omdat je van mening bent dat de prijs te hoog is vind ik nogal flauw. Dat is zoals: een Porsche Cayenne is een prutsauto want veel te duur. Een Dacia Duster is véél beter (want goedkoper).

Ik ga het er nu écht bij laten. "Chacun son choix" zei Frederik de grote.
  #32  
Oud 13-10-17, 15:59
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

@apotheosis Fairdere prijs is dus een relatief begrip.


Maar goed, zolang Apple nr1 in smartphones is, zal een groot deel van de wereld een andere mening zijn toegedaan dan de uwe...

Mac’s zijn óók hele dure dingen, maar mijn macbookje van 2009 draait hier nog vrolijk rond, terwijl de Windows PC hopeloos ellende is geworden.

Maar ja, die Macbook was ook wat duurder en het updaten kan zelfs mijn digibete vriendin zonder veel moeite.
Dat is mij ook veel waard...

Verder sluit ik me aan bij Timosha, u heeft de boel lekker lopen stoken en mij nogmaals goed laten nadenken waarom ik zo gehecht ben aan Apple spulletjes!
Dank U!

Laatst gewijzigd door MCNO; 13-10-17 om 16:10.
  #33  
Oud 13-10-17, 21:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik wilde eigenlijk niet meer reageren en u het laatste woord laten. Het heeft dus allemaal niets te maken met de specificaties of het gebrek aan "vernieuwingen" maar met de prijs. Dat vermoeden had ik al.

Een iPhone afzeiken alleen maar omdat je van mening bent dat de prijs te hoog is vind ik nogal flauw. Dat is zoals: een Porsche Cayenne is een prutsauto want veel te duur. Een Dacia Duster is véél beter (want goedkoper).

Ik ga het er nu écht bij laten. "Chacun son choix" zei Frederik de grote.
Dan heb je alweer niet goed gelezen; ik heb ook gezegd dat als je 1329 euro vraagt dat die dan nog niet eens het beste scherm heeft, kan er bij mij niet in, dat het toestel wat mooier mocht afgewerkt zijn want diene balk bovenaan vind ik maar niks, ze hadden die lijn moeten doortrekken, ze hebben ook geene fingerscan ingestoken dat alleen al is gewoon niet teverstaan, ios 11 lijkt het grootste bugfestival ooit te zijn, ook weer erg, testen die dat dan niet? Ze hebben 60000 en meer mensen in dienst. Conclusie is je kan die prijs niet rechtvaardigen en dan steken ze er draadloos opladen bij die ook velen niet gaan gebruiken en degene die het gaan gebruiken mogen nog eens 65 euro ofzo betalen, zit je al aan bijna 1400 euro, dan nog een hoeske derbij en zoals heel wat doen soms nog een screen/glasprotector erop en je zit aan bijna 1500 euro voor ne smartphone, please man, dat je dit nog zit goed te praten.

Ik ga daar verder geen woorden meer aan vuil maken, moest Apple zeggen springt in de schelde men zou het nog doen ook.

MCNO ik heb zelf een macbook, meerdere iPads al gehad, meerdere apple tv's, ipod enz... alleen ben ik neutraler, ben geen isheep die als het over Apple gaat als een schaapje maar op alles ja zit te knikken en alles maar oke vind.
  #34  
Oud 13-10-17, 22:08
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik kan alleen maar vergelijken met de iPhone SE.

De iPhone SE heeft een 1.624 mAh @ 3.82 V accu en de iPhone 8 een 1.821 mAh @ 3.82 V accu. Ik vergelijk met een verschrikkelijke energievreter, beter bekend als de app Strava.

Als ik de iPhone SE op mijn toervelo klik dan verbruikt Strava ca. 10 tot 12 % capaciteit per uur. Met de iPhone 8 is dat ca. 6 tot 8 % per uur. Dat kan niet liggen aan die 200 mAh capaciteit meer bij de iPhone 8. Dat ligt waarschijnlijk toch aan de zuinige processor in de iPhone 8.

Dit zijn wel empirische vaststellingen.
Bedankt voor de info !
  #35  
Oud 12-12-17, 08:57
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Ach, toch nog een bevestiging uit de grote boze buitenwereld....

Lekker joh, heb je een toestel van nog geen jaar oud, lees je dit.
Goedkoop is duurkoop zijn mijn omaatje al...

(Bron NOS.nl https://nos.nl/artikel/2207146-consu...galaxy-s7.html )

Citaat:
Consumentenbond waarschuwt tegen Galaxy S7
VANDAAG, 06:00TECH

Koop geen Galaxy S7 of S7 Edge meer, is het advies van de Consumentenbond. Als je het in 2016 uitgebrachte toestel - dat nog altijd ruim 400 euro kost - nu koopt, is de kans groot dat je vanaf maart al geen software-updates meer krijgt.

"We doen zo'n oproep niet snel, maar als je hem nu koopt, bestaat de kans dat je een telefoon koopt die vanaf maart al niet meer wordt ondersteund", zegt woordvoerder Babs van der Staak van de Consumentenbond. Naast de Galaxy S7 en de S7 Edge wordt ook het kopen van de Galaxy J3 2016 afgeraden.

Software-updates zijn belangrijk omdat ze nieuwe functionaliteit met zich meebrengen, maar ook omdat er beveiligingsproblemen mee worden opgelost. Bezitters van toestellen zonder updates zijn dus kwetsbaarder voor hackers.

'Minimaal tot maart'

Of Samsung vanaf maart inderdaad geen nieuwe software-updates meer uitbrengt voor de drie toestellen, is onbekend. "We ondersteunen hem tot minimaal maart", zegt Samsung-woordvoerster Cella Sin. "We ondersteunen nieuwe toestellen altijd minimaal twee jaar. Dat betekent niet dat we daarna stoppen met het uitgeven van updates."

Consumenten hebben daar niks aan, aldus Van der Staak. "Het enige dat je weet is dat je tot maart ondersteuning hebt, daarna is er geen garantie", aldus Van der Staak. "Je koopt nu een telefoon en dan is het afwachten. Dat vinden we een slechte zaak en dus roepen we op om deze telefoons niet meer te kopen."

Rechtszaak

Eerder begon de Consumentenbond een rechtszaak tegen Samsung omdat het bedrijf telefoons niet lang genoeg zou voorzien van software-updates.
  #36  
Oud 13-12-17, 11:46
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Ik kan aan een zeer scherpe prijs een Samsung Galaxy S8 Plus kopen en het kriebelt wat.

@apotheosis: ik zit een beetje in de situatie waar jij een tijd geleden in zat. Ik heb in het verleden vaak Android toestellen getest, maar deze telkens snel terug verkocht omdat ze toch net dat tikkeltje minder gebruiksvriendelijk waren dan de iPhone. Wat heeft er jou dat laatste duwtje in de rug gegeven om de overstap definitief te maken? Waar ik ook aan twijfel bij de Galaxy S8 Plus is de batterijduur. Ik heb nu de iPhone 8 Plus en die batterij gaat zalig lang mee. Ik wil wel een beetje inleveren hierop, maar niet te veel.

Graag jouw bevindingen. Dank.
  #37  
Oud 13-12-17, 15:29
anske12345's schermafbeelding
anske12345 anske12345 is offline
• iOS 7.0.4
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: maastricht
Berichten: 161
Standaard

Meneer de Belg wat bent u toch een zijveraar pfffffffffzijveren om te zijveren
  #38  
Oud 17-12-17, 20:32
boeffie's schermafbeelding
boeffie boeffie is offline
• iOS 17.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Akkrum
Berichten: 191
Standaard

Ik had de 7 plus met 256gb en zou de X kopen
Maar ik heb toch voor 8 plus gekozen
Veel betere accu en prijsverschil met de X was me de verschillen toch niet waard
  #39  
Oud 18-12-17, 17:22
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Ik heb zelf de iphone 7 plus 256gb en ben er erg tevreden van. Batterij gaat ook lekker en is ivm een android toestel veel zuiniger (zeker in standby). Ik zelf zou de iphone 8 (plus) niet kopen omdat ik deze phone nog maar een half jaar heb (ik kom van een oneplus 3). Ik was nog aan het overwegen om de iphone x te kopen en deze te verkopen, maar ik ga nog een jaartje wachten en hopelijk brgengen ze dan een met groter scherm uit 😁😁
  #40  
Oud 18-12-17, 18:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boeffie Bekijk bericht
Veel betere accu en prijsverschil met de X was me de verschillen toch niet waard
Waarom is de 2.691 mAh @ 3.82 V accu van de iPhone 8 Plus een "veel betere" accu dan de 2.716 mAh @ 3.81 V accu van de iPhone X. Kan je dat een klein beetje onderbouwen? Of roep je maar wat?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen iPhone 5s Emper iPhone algemeen 8 22-09-13 14:51
Ervaringen IOS 5.1 op iPhone MCNO iPhone algemeen 233 27-03-12 12:34
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen jap74 iPhone algemeen 13 13-09-10 08:48
Iphone bij Best Buy (VS), ervaringen? mariusmes Koopinformatie USA 9 06-08-09 09:59
Ervaringen met iPhone OS 3.0 Destiny Archief 1439 17-06-09 20:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:15.