Iphone 8. Ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Waarom is de 2.691 mAh @ 3.82 V accu van de iPhone 8 Plus een "veel betere" accu dan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
En ik denk ook dat een grotere scherm meer vraagt . Maar de X is zeker een mooier toestel dan de 8 plus maar het verschil was me het verschil van de prijs niet waard In de praktijk zal het allemaal wel redelijk gelijk gaan denk ik Ik lees net ergens dat ze alle twee ongeveer 2 uur langer volhouden dan de 7 plus Maar het ging me dus niet alleen om de accu |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ondanks de .nl is het ook wel een beetje een Vlaanderse / Vlamingse (?) topic geworden. Toch? Gezellig en ook wel vermakelijk om te lezen, taalgevoelig als ik ben.
OT: ik heb geen iPhone 8. Zal ongetwijfeld een mooi ding zijn maar ik besteed mijn zuur verdiende centen liever aan wat anders. Dingen die meer in verhouding staan tot de poen die je er aan uitgeeft. Vind ik tenminste maar laat eenieder doen waar hij behoefte aan heeft. Ik poets mijn 'bejaarde' iPhone 6 zes maal daags. Hij/zij/het blinkt en schijnt nog als een zonnetje ondanks dat hij/zij/het zowaar al drie hele jaren oud is |
|
|||
|
|||
Taalgevoelig als ik ben vind ik het ook heel vermakelijk om Randstadcreools te lezen. Zeker als hun het hebben over me iPhone. En uiteraard ook als ze in elke zin minstens zeven (7) keer het woord gewoon gebruiken.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen IOS 5.1 op iPhone | MCNO | iPhone algemeen | 233 | 27-03-12 12:34 |
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen | jap74 | iPhone algemeen | 13 | 13-09-10 08:48 |
Iphone bij Best Buy (VS), ervaringen? | mariusmes | Koopinformatie USA | 9 | 06-08-09 09:59 |
Ervaringen met iPhone OS 3.0 | Destiny | Archief | 1439 | 17-06-09 20:21 |
|
|