//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 3gs 16 gb is in het water gevallen en doet niks meer.. Krijg ik nu een nieuwe van proassist?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #661  
Oud 26-09-10, 16:22
Vroegevogel's schermafbeelding
Vroegevogel Vroegevogel is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 49
Standaard

Mijn 3gs 16 gb is in het water gevallen en doet niks meer.. Krijg ik nu een nieuwe van proassist?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #662  
Oud 26-09-10, 16:25
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vroegevogel Bekijk bericht
Mijn 3gs 16 gb is in het water gevallen en doet niks meer.. Krijg ik nu een nieuwe van proassist?
Als het goed is wel, maar ik zou als ik jou was ff de andere reacties van mensen bekijken hier op het forum, dan wordt je er wat wijzer op denk ik
  #663  
Oud 26-09-10, 16:35
Vroegevogel's schermafbeelding
Vroegevogel Vroegevogel is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babz86 Bekijk bericht
Als het goed is wel, maar ik zou als ik jou was ff de andere reacties van mensen bekijken hier op het forum, dan wordt je er wat wijzer op denk ik
De wachtijd maakt me niet uit omdat ik nog een 3g heb liggen. Maar ik wil even weten of waterschade gedekt is. Als iemand dit toevallig weet.
  #664  
Oud 26-09-10, 16:41
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vroegevogel Bekijk bericht
De wachtijd maakt me niet uit omdat ik nog een 3g heb liggen. Maar ik wil even weten of waterschade gedekt is. Als iemand dit toevallig weet.
Staat dat niet in je contract van PA?
  #665  
Oud 26-09-10, 18:52
Bart02's schermafbeelding
Bart02 Bart02 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vroegevogel Bekijk bericht
De wachtijd maakt me niet uit omdat ik nog een 3g heb liggen. Maar ik wil even weten of waterschade gedekt is. Als iemand dit toevallig weet.
Volgens mij wel dacht ik ;-)

Morgen maar even naar Pro-Assist bellen wat de status is, de vorige keer kreeg ik na 2 weken gewoon een nieuwe .
  #666  
Oud 27-09-10, 10:02
gaboz gaboz is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

die van mij is de wasmachine ingegaan. hij deed het nog wel genoeg om hem te syncen en de jailbreak eraf te halen. ze komen hem zo ophalen. ik wacht af wat het resultaat is
  #667  
Oud 27-09-10, 10:41
Braambes Braambes is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Dag Allemaal, vandaag me eens geregistreerd na het lezen van dit topic.

Van het weekend is de 3gs van mijn vriendin kopje onder gegaan, mijn 3g heeft al geruime tijd een barst in de achterkant, en de iphone connector heeft een omgebogen pinnetje, en is daarom niet meer goed te gebruiken.

Beide zijn verzekerd, daarom gister Pro assist maar eens gebeld.
Als het goed is worden de toestellen vanmiddag opgehaald.

Ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden, ik lees verhalen van iphone 4, zou natuurlijk erg mooi zijn. Eigenlijk te mooi om waar te zijn. Ik zal hier eens bijhouden hoe het gaat en afloopt met de reparatie/vervanging van de toestellen.
  #668  
Oud 27-09-10, 11:23
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk bericht
Dag Allemaal, vandaag me eens geregistreerd na het lezen van dit topic.

Van het weekend is de 3gs van mijn vriendin kopje onder gegaan, mijn 3g heeft al geruime tijd een barst in de achterkant, en de iphone connector heeft een omgebogen pinnetje, en is daarom niet meer goed te gebruiken.

Beide zijn verzekerd, daarom gister Pro assist maar eens gebeld.
Als het goed is worden de toestellen vanmiddag opgehaald.

Ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden, ik lees verhalen van iphone 4, zou natuurlijk erg mooi zijn. Eigenlijk te mooi om waar te zijn. Ik zal hier eens bijhouden hoe het gaat en afloopt met de reparatie/vervanging van de toestellen.
Houd er rekening meer dat je je telefoon tussen de 2 en 8 weken kwijt bent. Volgens mij zijn inmiddels de grootste problemen opgelost en zijn er weer genoeg iPhones binnengekomen van alle soorten.

De iPhone 4 zal ook niet zomaar als vervanging worden gegeven, daar is eenmaal een uitzondering op gemaakt voor de mensen die al heel lang moesten wachten.

Je hebt dus al langere tijd een verzekering, maar je hebt jouw telefoon pas nu opgegeven voor reparatie? Ik had er meteen gebruik van gemaakt, ik zou gek worden (figuurlijk uiteraard) als hij niet goed meer werkte.

Volgende keer goed de zakken controleren voor je de broeken in de wasmachine gooit of bouwen ze tegenwoordig een iPhonemagneet in die wasmachines?

Succes, en we horen wel hoe het afloopt!
__________________
The universal aptitude for ineptitude makes any human accomplishment an incredible miracle. Stapp's Law.
  #669  
Oud 27-09-10, 11:43
Braambes Braambes is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

@ Robbor

Nee ik had er eerlijk gezegd niet zo'n last van. Opladen/syncen gaat goed, enkel als ik em in een music dock deed gaf ie aan dat het accesoire niet werd ondersteund bla bla.

Mijn vriendin is met de iphone omgeslagen in een kano daar was dus weinig aan te doen. Was dus niet de wasmachine.

Ik ben niet zo zeer uit op een iphone 4, als ik gewoon weer een werkend toestel krijg dan vind ik het prima, het mag uiteraard wel, Ik heb een 3g, en mijn vriendin een 3gs.

Ik denk dat het toestel met waterschade niet te repareren is, dus als daar een nieuw toestel voor komt, dan ben ik toch wel benieuwd wat dat wordt. Mijn toestel is in principe nog wel te maken denk ik, toch zal vervangen een stuk sneller zijn. Ik denk namelijk niet dat ze de hele conector eruit gaan halen.
  #670  
Oud 27-09-10, 11:47
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

@ braambes

De unit board waaraan de connector zit, is in vijf minuten vervangen. Als dat het enige probleem is, dan zal je telefoon naar alle waarschijnlijkheid wel gerepareerd worden.

Je zal wel waarschijnlijk een refurbished toestel krijgen, en iemand anders de jouwe tegen de tijd dat die gerepareerd is.

Ze gaan wel eerst twee weken testen volgens de berichten, dat is natuurlijk niet echt nodig als de klant de klacht precies weet te omschrijven.
  #671  
Oud 27-09-10, 11:48
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

@Robbor

Volgens mij heb je helemaal gelijk wat betreft dat de meeste problemen zijn opgelost bij PA. Kreeg namelijk net een telefoontje dat men een afspraak wou maken om de iphone terug te brengen!En sorry jongens ik heb 2 weken en 3 dagen moeten wachten. Ik hoop voor velen dat het ook zo spoedig gaat.

Maar dan nu even wat anders wellicht dat iemand van jullie dit heeft meegemaakt:

Ik vroeg aan de lieve telefoniste waarom ik mijn 30 euro eigenrisico moet betalen. Zegt ze tegen me ja u krijgt een nieuwe iphone van ons, aan de ene kant helemaal prima nieuwe iphone TOP, VET, SUPER TOF JONGE maar dit stond er in een mail die ik vorige week donderdag van hun kreeg:

Goedemorgen,

Ik krijg zojuist de melding dat uw toestel inmiddels gerepareerd is en dat deze vanaf het reparatiecentrum naar ons word verzonden.

Zodra deze hier op locatie is zullen wij deze bij u terug leveren en dit zal in de loop van volgende week worden.

Het unitboard van uw toestel is vervangen.

Dus het verhaal heeft 2 zijden, aan de ene kant hebben ze mijn toestel gerepareerd en aan de andere kant krijg ik toch een nieuwe????VERY STRANGE..

Ook hier stoorde ik mij mateloos aan. Ik vroeg mocht ik die nieuwe van u ontvangen, krijg ik dan mijn witte 3gs terug of een nieuwe zwarte 3gs.. zegt ze tegen mij. U krijgt waarschijnlijk een nieuwe zwarte 3gs?Dus vroeg ik aan haar is dit niet een beetje apart aangezien ik een witte heb ingeleverd?Zegt ze nee de kleur is niet mee verzekerd?

Kan iemand dat bevestigen of heb ik me zojuist laten piepelen door een mevrouw met een hele warme stem.
  #672  
Oud 27-09-10, 11:53
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

Dat is inderdaad vreemd, ik hoef namelijk geen zwarte terug. Die accepteer ik dan ook niet als ze mij die willen aansmeren (al is die ook niet in het zwart te krijgen)

Nu had ik het zelfde verhaal inderdaad, nieuw (refurbished) toestel dat ook onder de noemer "unit board vervangen" door mij in ontvangst werd genomen.

Zouden ze dan bij de refurbished toestellen vermelden wat de reparatie was? Lijkt me vreemd, omdat er ook een nieuwe cover op wordt geplaatst enzovoorts.

Sowieso vraag ik me af hoe dat refurbishen gaat, omdat alle toestellen als nieuw terugkomen. Dan heb je dus het scherm en unit board, backcover en metalen rand, en verder zit er niet zoveel in een iPhone. Het lijkt me ook een beetje onlogisch als ze alles los solderen om de kleinste componenten nog op een nieuw board te solderen .
  #673  
Oud 27-09-10, 11:55
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

@ Robbor je hebt helemaal gelijk, ga ik meteen even mailen naar de claimservice dat ik hiermee niet akkoord ga

Maar ik snap je zin niet dat die ook niet in zwart te krijgen is?
  #674  
Oud 27-09-10, 11:57
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

@Tan_n86 ik was misschien wat onduidelijk

Ik bedoelde te zeggen dat ík het niet zou accepteren, en ik heb een witte iPhone 3G 16GB, en voor zover ik weet was die niet meer in het zwart te krijgen. Of... oeps, nee laat maar ^^

Voudtje zullen we maar zeggen.
  #675  
Oud 27-09-10, 12:04
gaboz gaboz is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gaboz Bekijk bericht
die van mij is de wasmachine ingegaan. hij deed het nog wel genoeg om hem te syncen en de jailbreak eraf te halen. ze komen hem zo ophalen. ik wacht af wat het resultaat is
hij is opgehaald door een vriendelijke gast heeft alles genoteerd en heb nu een leennokia 2323. interresant. maar we wachten waarschijnlijk een paar weken af.

en toch hopen op een iphone4 he.

toch wel knap dat de iphone de wasmachine nog genoeg heeft weten te overleven.
  #676  
Oud 27-09-10, 12:05
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Whaha Robbor ik hoop dat ik je goed begrijp, want dan maak je me wellicht blij
  #677  
Oud 27-09-10, 12:13
Braambes Braambes is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbor Bekijk bericht
@ braambes

De unit board waaraan de connector zit, is in vijf minuten vervangen. Als dat het enige probleem is, dan zal je telefoon naar alle waarschijnlijkheid wel gerepareerd worden.

Je zal wel waarschijnlijk een refurbished toestel krijgen, en iemand anders de jouwe tegen de tijd dat die gerepareerd is.

Ze gaan wel eerst twee weken testen volgens de berichten, dat is natuurlijk niet echt nodig als de klant de klacht precies weet te omschrijven.
In mijn Iphone zit ook een scheur in de achterkant tot iPhone zegmaar.
Als ik een refurbished 3g krijg vind ik dat prima, ik heb wezenlijk niet meer recht op een nieuwere of betere,

Voor de 3gs verwacht ik natuurlijk minimaal een 3gs terug, maar dat mag duidelijk zijn.

2 weken testen is echt onzin, de mankementen van de 3g heb je binnen 1 minuut bekeken. Misschien dat 3gs met waterschade wat langer duurt, maar daar ben je met een uurtje ook wel helemaal klaar mee lijkt mij.
  #678  
Oud 27-09-10, 12:16
Braambes Braambes is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gaboz Bekijk bericht
hij is opgehaald door een vriendelijke gast heeft alles genoteerd en heb nu een leennokia 2323. interresant. maar we wachten waarschijnlijk een paar weken af.

en toch hopen op een iphone4 he.

toch wel knap dat de iphone de wasmachine nog genoeg heeft weten te overleven.

Als ie de wasmachine heeft overleefd, en je kon em nog syncen enzo, wat mankeerde er dan aan? speakers defect? microfoon?

Ik ben ook benieuwd wat voor leentoestellen ik vanmiddag krijg, ik verwacht er niet veel van iig.
  #679  
Oud 27-09-10, 12:27
Robbor Robbor is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 64
Standaard

1 ding weet ik zeker.

Als mijn telefoon in een wasmachine was gegaan en niet meer werkte, dan ging hij echt niet met een kabeltje naar mijn iMac. Ik sync hem gelukkig vrij regelmatig. En verlies dus weinig gegevens.

Maar het risico lopen dat je op een of andere onverklaarbare wijze een usbpoort naar de knoppen helpt... nee, dat is het mij niet waard.

Ik vind het ook een beetje vreemd, maargoed... het kan!
  #680  
Oud 27-09-10, 12:52
gaboz gaboz is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk bericht
Als ie de wasmachine heeft overleefd, en je kon em nog syncen enzo, wat mankeerde er dan aan? speakers defect? microfoon?

Ik ben ook benieuwd wat voor leentoestellen ik vanmiddag krijg, ik verwacht er niet veel van iig.
microfoon, homebutton en backlight van scherm waren meteen kapot en later hield de scherm zelf voor gezien. Het grappige hij nog altijd een paar smsjes en telefoontjes heeft opgepakt terwijl hij in de wasmachine zat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbor Bekijk bericht
1 ding weet ik zeker.

Als mijn telefoon in een wasmachine was gegaan en niet meer werkte, dan ging hij echt niet met een kabeltje naar mijn iMac. Ik sync hem gelukkig vrij regelmatig. En verlies dus weinig gegevens.

Maar het risico lopen dat je op een of andere onverklaarbare wijze een usbpoort naar de knoppen helpt... nee, dat is het mij niet waard.

Ik vind het ook een beetje vreemd, maargoed... het kan!
Heb hem natuurlijk niet direct aangesloten aan mijn laptop in dit geval, zo dom ben ik ook niet, er zat een oud usb hubje om de klap op te vangen.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.