[Windows] iPhonebrowser - Error discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik iPhonebrowser (google) opstart, geen probleem. Maar zodra ik mijn iPhone connect, geeft het programma volgende error: "iPhoneBrowser werkt niet meer. Er is een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[Windows] iPhonebrowser - Error
Wanneer ik iPhonebrowser (google) opstart, geen probleem. Maar zodra ik mijn iPhone connect, geeft het programma volgende error:
"iPhoneBrowser werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is." Heb reeds gegoogled. Zogenaamde oplossing als 'update .Net Framework' of 'update iTunes' hebben bij mij echter niet gewerkt. Alvast bedankt! Mackjenzie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 06-12-08 om 09:27. Reden: aangevuld |
|
||||
|
||||
Thx. WinSCP had ik ook al geprobeerd, maar lukte niet direct. En via DiskAid, kan je daarmee ook themes/NES ROMs/... installeren?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
Gebruik gewoon DiskAid, heel éénvoudig!
DiskAid - Transfer Files betwen your Computer and your iPhone or iPod Touch. Disk Mode for your iPhone and iPod Touch. |
|
||||
|
||||
Die heb ik.
Ik vind Iphonebrowser beter! En ik wil gewoon weten waar het aan ligt. |
|
||||
|
||||
Zou best kunnen, daar het bij mij nooit gewerkt heeft, kan ik het niet weten .
|
|
||||
|
||||
Hahaha...ok
|
|
|||
|
|||
Toevallig itunes geupdate ...
klagen meerdere mensen over... ( iphonebrowser - Google Code ) hoop dat er snel een update komt.. want diskaid is ***... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) | nielsmunoz | Desktop-applicaties | 8 | 12-07-11 19:01 |
Diskaid iphonebrowser voor mac/windows | Michael | Desktop-applicaties | 61 | 24-01-10 13:47 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
[Windows] iphonebrowser | tescione | Archief | 23 | 23-01-09 20:15 |
Windows: Iphonebrowser | daanhegman | Desktop-applicaties | 5 | 30-03-08 13:50 |
|
|