//

Voorloopnul bij corporate abonnement?

Voorloopnul bij corporate abonnement? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem waarvan ik eerst dacht dat de oplossing voor de hand zou moeten liggen, maar na het afspeuren van handleidingen en internet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-06-09, 01:59
Allissey Allissey is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard Voorloopnul bij corporate abonnement?

Ik heb een probleem waarvan ik eerst dacht dat de oplossing voor de hand zou moeten liggen, maar na het afspeuren van handleidingen en internet dan toch maar hier gevraagd.

Omdat ik een corporate abonnement heb moet ik altijd een voorloopnul gebruiken voor het abonneenummer. Je kent dat wel: 0 (013) 1234567 ipv gewoon (013) etc.

Een van de grote gebruikersgemakken van de iPhone is het direct kunnen bellen van gevonden adressen als je bijv in Google of in het nieuwe Zoek & Vind een bedrijf of persoon opzoekt. Dat werkt dus niet bij mij - het bellen gaat fout omdat de voorloopnul ontbreekt. En helaas moet ik dan heel omslachtig te werk gaan om het nummer alsnog te kunnen bellen.

Weet iemand hoe ik het gebruik van de voorloopnul kan forceren? Is dat mogelijk of is er misschien een andere oplossing? In mijn adresboek heb ik alle nummers inclusief landnummer ingevoerd (dus: +31 13 123 etc) maar via google gevonden nrs staan uiteraard niet in mijn adresboek

Ben nieuwsgierig naar jullie suggesties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-09, 09:01
jvugts jvugts is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard Voorloop 0

Hallo,

Ik zit met hetzelfde probleem, tot nu toe zit ik maar steeds een beetje te knippen en plakken (gelukkig kan dat sinds versie 3.0 dan weer wel!

Jan
  #3  
Oud 21-06-09, 20:27
easydone easydone is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 5
Standaard

'n programma in de appstore dat dit kan (en veel meer) is "calling card" (€ 1,59 of zoiets) een ander soortgelijk programma dat tijdelijk gratis is "cardcaller".

--Chris
Reageren

Labels
voorloopnul corporate



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dataverkeer bij abonnement midego Koopinformatie Nederland 3 17-12-10 21:50
Abonnement verlenging bij phonehouse? 276159 Koopinformatie Nederland 2 05-08-10 22:48
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 20:49
Vodafone Corporate met databundel werkt niet? Allissey Vodafone 5 09-10-08 21:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.