iPhone energieverbruik teleurstellend (na 3.0 update) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ves Die 30 uur muziek, is gebaseerd op Airplane mode (geen enkel radio contact, 3G, GSM, Bluetooth, Wi-fi) en geen gebruik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Las online tests namelijk van review sites, die 35+ haalden met hun iphone dus zo volledig op bepaalde omstandigheden gebaseerd is het dus ook niet.. Bedankt voor de informatie in ieder geval! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij gaat het steeds beter, moet wel toegeven dat ik 3G uit heb gezet omdat mij i150 abo nig niet in is gegaan en ik nu web'n'walk standard heb:
|
|
||||
|
||||
Ongehoord! Ik ben nu aan mijn vijfde iphone, maar zo'n lange batterijduur heb ik nog nooit eerder gezien. Proficiat!
|
|
|||
|
|||
Heel de dag push aan via edge, redelijk wat gebruikt, ook bluetooth verbinding, paar keer gebeld, sms, IM+ push aan, naar sites via edge en batterij 50%.
Ben tevreden over dit ^^ |
|
|||
|
|||
Als je op EDGE zit, is dat dan dat cirkeltje bovenin (waar, als je 3G aan hebt, 3G staat)? Hoe weet je of je op GRPS, EDGE of UMTS zit? En op de screen, veel geinternet heb je niet (want je hebt nog geen eens een mb).
|
|
||||
|
||||
alleen zijn upload staat in beeld dus dat weet je niet.
|
|
|||
|
|||
Hier ondertussen ook geen problemen meer. Even een reset uitgevoerd. Dan nog eens goed gechecked of alles uit stond.
Daarna alles even terug aangezet. De grote slokop is de push in combinatie met het nog niet actief zijn van het internet abo van Mobistar. Dat wil volgens mij zeggen dat die push constant probeerde mijn gegevens binnen te halen, maar er geen connectie was, dus daarom nog maar eens probeerde en zo een beetje van een batterijzuipende loop creërde. Alvast mijn dank voor de hulp Peter |
|
|||
|
|||
Citaat:
De E moet er staan =EDGE |
|
|||
|
|||
ik heb verschillende keren gelezen op dit forum dat NL geen EDGE meer heeft/ondersteunt/aanbied. Dat cirkeltje is idd gprs...
Dus hebt nu gprs, 3G (UMTS) of Wi-Fi |
|
|||
|
|||
Is ooit heel kort in Nederland geweest, maar nu bestaat het hier niet meer, alleen in Belgie
|
|||
|
|||
Mijn batterij gaat maar 5 uur mee dat vind ik niet normaal.Ik zou graag dat ie minimaal een dag meegaat ik heb niet altijd een stopcontact in de buurt en heb zeker geen behoefte om elke keer met een oplader te lopen.
Ik ga de tips opvolgen en hopelijk gaat ie dan meer dan 5 uur mee. |
|
||||
|
||||
Misschien kan dit helpen????
10 ways to improve your Apple iPhone's battery life - Know Your Mobile |
|
||||
|
||||
Citaat:
nadien ook wel als nieuwe iphone laten herkennen en geen backups terug geplaatst
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb speciaal voor de campingvakantie een3G Juice Major Mojo voor iPhone en iPod
Beschikbaarheid: Op voorraad € 89,95 gekocht en ben hier heeeel tevreden mee echt een aanrader. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb hem gisteren 15 uur op de lader gehad. Om 14:30 uit de lader gehaald.( Stopcontact) Heb net 30 min muziek geluisterd. Geen spelletje gespeeld Wi-Fi etc uit. Staat nu op 58 % Ik ha hem weer helemaal leeg laten lopen dat zal niet zo lang duren denk ik om hem vervolgens nog een keer 15 uur op teladen. Hopelijk gaat ie dan langer me. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Batterij van de iPhone gaat hier ook best snel leeg, heb me ook een 3G Juice aangeschaft.
|
|||
|
|||
Nou ik ben nu wel redelijk tevreden over me iphone batterij...omdat t eigenlijk bij niemand langer dan 2 dagen mee gaat en dat ook heel normaal schijnt te zijn...
Vadaag 40 minuten navigatie aangehad (Navigon) in de auto, ook 5 uur ipod aangehad (scherm uit grootste gedeelte van de rit) in de auto en locatievoorziening.. 3 keer twitter gecheckt met Tweetie. 1 keer mail gecheckt. batterij staat nu op 50% Vanacht wel heel de nacht aan de lader gelegen op stopcontact... gebruik: 5 uur, 47 minuuten stand-bye 11,6 uur |
Labels |
batterij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Teleurstellend toetsenbordje | maartenotto | iPad algemeen | 4 | 21-09-10 21:19 |
Energieverbruik 3G en Wi-Fi | Miguelb | Wi-Fi | 0 | 18-05-09 19:02 |
Iphone teleurstellend | jocha99 | Archief | 3 | 29-10-08 09:20 |
|
|