Landscape werkt niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het zou in principe een garantiegeval kunnen zijn. In principe, want er wordt al snel geprobeerd er onderuit te komen als gevolg van water- of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Het zou in principe een garantiegeval kunnen zijn. In principe, want er wordt al snel geprobeerd er onderuit te komen als gevolg van water- of valschade. Maar niet geschoten.....
|
|
|
|
|||
|
|||
Gisteren bij de T-mobile shop geweest, ze gaan mijn iphone opsturen.
En inderdaad ze zagen in de winkel al lichte schade van een keertje laten vallen (half jaar geleden) en daar vielen ze gelijk over. Kleine kans dat het nu nog onder garantie zal vallen, want zo te zien is die gevallen, blablabla. Maar goed over 2 weken moet ik mijn iphone weer terug hebben, ik ben benieuwd. Ik zal hier nog wel even laten weten of ze hem onder de garantie hebben gemaakt. |
|
|||
|
|||
Bij mij heeft het altijd perfect gewerkt maar sinds gisteren kan ik geen gebruik meer maken van de landscape modus. Safari draait gewoon niet mee. Ga nu ifighter en NFSU even proberen. Werken beide met de accelerometer
NFSU doet het prima. Maar alle std apps zoals foto's mail sms en safari kantelen niet mee. Heel irritant. Nu maar even rebooten dan. Sorry van het omhoogkicken van dit oude topic. Edit: ik maak gebruik van 3G met OS 3.1.2 gejailbreakt met blackra1n. Ik wil dus ook liever niet updaten naar 3.1.3 ivm jailbreak. Zometeen eerst mijn laatste reservekopie op de iPhone zetten laatste update vanaf safari in landscapEmode. Het werkt dus weer. Geen idee hoe maargoed Laatst gewijzigd door Bashb; 16-02-10 om 14:16. Reden: Update |
|
||||
|
||||
Topic samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
roteren lukt niet
Citaat:
Ik heb mijn iphone vrijdag aangeschaft, en hij is dus nu al binnen voor herstelling! Minstens 4 weken!!!! Ik had net hetzelfde, de rotatiefunctie werkte niet: onmiddellijk 'landscape'... wou absoluut niet draaien... Base-verkoper bevestigd dat er problemen zijn met de sensoren... allez, jong, zo'n duur toestel! |
Labels |
rotatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Portrait > landscape werkt niet, tilt ook niet | pindaaaa | iPhone algemeen | 0 | 26-12-10 17:49 |
OS4.1-landscape functie werkt niet meer | liang | iPhone algemeen | 3 | 03-10-10 13:04 |
Landscape-mode werkt niet na update iOS4 | jules00 | iPhone algemeen | 8 | 23-06-10 19:02 |
Bitesms: Landscape werkt niet. | 21bis | Archief | 5 | 20-02-09 14:17 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|