Telenet configuratie mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) je duwde 2 keer op zonder ssl configureren? Net nog is getest en bij mij werkt het wel met die instructies....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
je duwde 2 keer op zonder ssl configureren?
Net nog is getest en bij mij werkt het wel met die instructies. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zie daar staan gebruikersnaam *****@telenet.be , maar dat is volgens mij niet juist, gebruiksnaam bestaat bv W 338546 meer niet , en geen @ daar achter, probeer het nog eens het moet lukken, maar u moet wel enkele malen door gaan en ok drukken als u een foutboodschap krijgt
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja dat is juist, dat had ik hier boven al bijgevuld, gebruikers naam is interdaad een letter en 6 cijfers
|
|
|||
|
|||
Ohjaa ik snap het al niet men email maar die code idd ga ik eens proberen Mvg jurgen
|
|
|||
|
|||
Phew , Héél erg bedankt het werkt , heb nu 2 Mail adressen ingesteld van live messenger en de telenet.
Maar nog 1 vraagje, ik heb ze alle 2 alleen nog maar op Wi-Fi geprobeerd, gaan die op het 3g netwerk nu ook werken ? Mvg Jurgen |
|
|||
|
|||
normaal gezein wel maar dat weet ik niet juist ik heb dat nog niet geprobeerd, zelf eens uit testen, als ge iets moet weten , roep maar gerust op, hebt ge al skype geinstalleerd, dat is zeer voordelig bellen en werkt uitstekend , ik heb dat al 6 jaar, mijn skype naam is " Giljom "
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
Ok bedankt ! Mvg jurgen.
|
|
|||
|
|||
Een Ipod is blijkbaar nogal kieskeurig op poortnummers.
Voor elke soort toepassing best poortnummer definiëren. Dus ook voor een POP3 account. bijvoorbeeld voor telenet is dit dan: in.telenet.be:110 uit.telenet.be:25 voor beiden heb ik gebruikersnaam en paswoord ingevuld |
|
|||
|
|||
eerst instellingen, dan mail contacten agenda
Laatst gewijzigd door jonas1; 24-07-10 om 13:49. Reden: verkeerd gepost |
|
|||
|
|||
hey Rubben alles in orde nu
Laatst gewijzigd door jonas1; 24-07-10 om 13:10. |
|
|||
|
|||
hallo allemaal
heb een probleempje kan mail ontvangen maar NIET sturen (telenet) Hoofdserver Hostnaam uit.telenet.be gebruikersnaam ............. wachtwoord ..........gebruik ssl uit (als ik hem aan zet blijft hij maar versturen maar het lukt niet identiteits controle .................... serverpoort 110 andere smtp servers uit.telenet.be is gewoon hetzelfde als het vorige kan ontvangen maar Niet sturen sorry he voor de lastige vragen heb de iphone pas een paar dagen had ervoor een samsung omnia 2 ook een heel goed toestel(gemakkelijker was alles windows ) mvg jona Laatst gewijzigd door jonas1; 24-07-10 om 14:00. |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal
sorry dubble post |
|
|||
|
|||
Welke GSM operator?
Als 2de smtp server de uitgaande e-mailserver van je GSM operator invullen. bij mij als eerste: uit.telenet.be (voor zenden met Wi-Fi) 2de: realay.skynet.be (voor zenden via 3G proximus) |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail instellingen telenet | Svenonline | Telenet | 11 | 01-02-13 17:49 |
e-mail telenet instellen | giljom | Archief | 1 | 28-12-09 19:30 |
Telenet Mail | Jokepetoke | iPhone algemeen | 2 | 17-11-08 21:14 |
Telenet mail instellingen iphone 3g | pumpeduse | iPhone algemeen | 2 | 21-07-08 20:27 |
Mail configuratie | ds210 | iPhone algemeen | 2 | 06-04-08 23:41 |
|
|