batterij is na een paar uur al leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Daar zit inderdaad geen logica in. Je moet gewoon altijd de services uitzetten als je ze niet gebruikt. BossPrefs heeft weer een nieuwe update vrijgegeven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Daar zit inderdaad geen logica in. Je moet gewoon altijd de services uitzetten als je ze niet gebruikt. BossPrefs heeft weer een nieuwe update vrijgegeven en werkt nog sneller en beter. Gewoon goed.
Mijn batterij gaat z'n 4 dagen mee als ik gewoon bel en sms. Zodra ik Gprs ga gebruiken dan geef ik de iPhone een dagje.
|
|
|
|||
|
|||
Heb ook probleem met batterie Kan mij niet inbeelden dat dit normaal zou zijn.
Ik luister s'morgens +-30-45 min muziek op de bus, overdag smsje of 15-20, s'avonds +-30-45min muziek op de bus. En als ik thuis kom heb ik nog 20% batterie over ongeveer. Wi-Fi staat uit, net zoals andere programs. Ook geen internet verbinding want belkrediet blijft hetzelfde.. |
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem.. Echt super vervelend. Al enig idee? Of iemand anders?
|
|
|||
|
|||
Ik heb nergens in de instellingen van SBS GPRS staan. Kan ik dat niet via een toggle aan/uit zetten?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bij mij is het ook een drama hoor met de batt. ik maak me gewoon druk als ik mijn usb kabel niet meeneem naar mijn werk.
Dan zit ik te stressen dat ik niet teveel moet spelen op dat ding.. best jammer |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hem eens goed leeg laten lopen wil ook wel eens helpen! |
|
|||
|
|||
dan lijkt mij dat je accu het accu simdroom heeft denk dat de accu vol is met op laden maar in werkelijk heid nog maar 30 % opgeladen is voor iemand zonder ervaring is de accu dan dood en moet er een nieuwe in...
optie 2: foutje in je besturing want apple sluit de i phone af als je accu leeg is dus dan is je accu nog niet echt leeg want anders was er geen tijd om af te sluiten kan zijn dat je phone het verkeerd ziet bijvoorbeeld: apple gebruikt tot 5% van de accu voor dat hij uit gaat (normaal) en dan gebruikt de joune het al bij 30% kan dus een fout zijn van je phone is op te lossen denk ik door hem te risseten na fabrieks instellingen Laatst gewijzigd door harm-jan; 23-12-09 om 18:22. Reden: 2de optie kwam in mij op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! | SaraVictoria | iPhone algemeen | 11 | 25-03-11 14:43 |
iPhone: Batterij na 3-4 uur leeg | bularax | Jailbreak | 16 | 01-12-10 23:12 |
GPS aan Batterij in 1 uur leeg :( | geertver | iPhone algemeen | 0 | 12-09-09 23:11 |
iPhone: 2G met 3.0 nu heel slechte Wi-Fi en Batterij binnen 3 uur leeg | Data | Jailbreak | 7 | 25-06-09 23:26 |
Batterij in een paar uur leeg - Bluetooth? iToggle? | Greatwhitexxl | iPhone algemeen | 1 | 16-12-07 19:27 |
|
|