iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heel erg bedankt maar als ik hem herstel ben ik dan alles kwijt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heel erg bedankt maar als ik hem herstel ben ik dan alles kwijt?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
en hoe maak je een reservekopie? Mijn excuses voor de vele vragen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan ik het gewoon niet oplossen met bijvoorbeeld iPhonebrowser?
|
|
||||
|
||||
Probeer toch maar te herstellen. Ben je zeker dat het werkt.
|
|
|||
|
|||
iPhone start niet meer op na installatie tethering patch
Wie kan mij helpen... In mijn haastige zoektocht om tethering op mijn iPhone 3GS OS 3.0.1 te installeren heb ik de patch (tethering 3GS, http://www.ifoneguide.nl/1129/tether...ne-3g-and-3gs/) geïnstalleerd via Cydia en gereset. Echter bleek deze patch bedoeld te zijn voor de OS 3.1.2 firmware (mijn fout, niet goed gelezen..). Na de reset is blijft mijn iPhone hangen in het beginscherm, af en toe komt het witte appeltje in beeld maar deze verdwijnt weer. Soms blijf hij langer zichtbaar en soms heel kort (nog geen seconde). Ook in iTunes is de iPhone niet meer te vinden.
Ik weet dat het mijn eigen schuld is, ik had beter moeten lezen. Maar ik hoop dat een van jullie mij kan helpen dit probleem op te lossen. Alvast bedankt daarvoor! Op dit moment ben ik iPhone-loos en dat voelt niet fijn.. Groet, Jasper |
|
||||
|
||||
Je zal je iPhone moeten herstellen. Je kan je iPhone in DFU-mode (zie de Wiki voor een How-To) zetten, dan zal iTunes m wel weer herkennen. Vervolgens kan je dan op 'Herstel' klikken waardoor de fabrieksinstellingen worden teruggezet. Na afloop kan je een reservekopie terugzetten, waardoor je ook niets kwijt bent. Echter kan deze reservekopie ook de 'software-fout' bevatten, waardoor het zou kunnen dat je weer van voor af aan kunt beginnen.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
Mijn iPhone gaat telkens weer niet in dfu mode.
Er verschijnt alleen een apple tekentje en ook itunes stekker. Ik heb duizenden malen keer geprobeerd om in DFU mode te brengen. Maar het lukt gewoon echt niet ! Na 10 seconden de off knop los te laten en vervolgens o de home butten te drukken, komt de apple logotje telkens weer tevoorschijn. Wat te doen?
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je een t-mobile klant bent , los je het zo op : iTunes aan koppel je iPhone via USB aan je pc hou nu je homeen power knop tegelijk in laat de power knop pas los als je een appeltje ziet terwijl je de home knop ingedrukt blijft houden laat de home knop pas los als het stekkertje er ook bij is gekomen en niet eerder iTunes vraagt nu dan om je iPhone te herstellen klik op herstellen als je de nieuwste firmware erop wil zetten of als je een ander firmware erop wil , dan moet je (shift/herstel) klikken en dan de gewenste firmware kiezen als hij hersteld is , vraag iTunes welke backup (=reserve copie) je terrug wilt zetten maak dan een keuze. Succes met bellen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom moet het in DFU mode ? Om te herstellen kan het gewoon in recovery mode : Als je een t-mobile klant bent , los je het zo op : iTunes aan koppel je iPhone via USB aan je mac hou nu je homeen power knop tegelijk in laat de power knop pas los als je een appeltje ziet terwijl je de home knop ingedrukt blijft houden laat de home knop pas los als het stekkertje er ook bij is gekomen en niet eerder iTunes vraagt nu dan om je iPhone te herstellen klik op herstellen als je de nieuwste firmware erop wil zetten of als je een ander firmware erop wil , dan moet je (shift/herstel) klikken en dan de gewenste firmware kiezen als hij hersteld is , vraag iTunes welke backup (=reserve copie) je terrug wilt zetten maak dan een keuze. Succes met bellen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bedankt voor je moeite om te reageren. Versie die mijn iphone bezit is gewoon de laatste versie. Als ik het verbind aan me MacBook, kan mijn eenmaal niet DFU mode. Als ik de procedure herhaal om in DFU te zetten, lukt het gewoon niet. Hij springt weer in herstel mode. Weet jij iets? |
|
|||
|
|||
adempinar,
Alleen als je een t-mobile obo hebt kun je het volgede doen,want anders gooit iTunes de simlock erweer op Doe dan dit : iTunes aan koppel je telefoon via USB aan je computer hou power en home knop ingedrukt laat je powerknop los als je het appeltje ziet laat je home knop pas los als je het stekkertje erbij ziet en niet eerder (soms duurt het ff maar niet loslaten voor je het stekkertje ziet) zo nu zit je in recovery mode en herstel dan van daaruit je iPhone Succes Laatst gewijzigd door floa1512; 03-12-09 om 21:06. |
|
|||
|
|||
Net mijn iphone gereset dmv home/startknop 15 seconden in te drukken omdat hij vast liep. Als ik hem nu opnieuw opstart of weer reset krijg ik alleen het appel tekentje te zien.
Het is trouwens een Iphone 2g met 3.0 software. Weet iemand wat te doen? Ik heb hem nu al iets van 10x gereset!? |
|
||||
|
||||
Je moet hem aan je pc hangen met iTunes aan en in DFU mode zetten en restoren. Staat precies in de wiki beschreven.
|
|
|||
|
|||
Als ik hem aansluit aan de pc vind gebeurd er niets, hij gaat dan alleen aan... :S
|
|
||||
|
||||
vast
bij mij is het geen apps, maar het verwijderen van telefoonnummers , heb ik hem uitgezet en toen weer aangezet en nu heb ik apple logo in beeld.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone net in dfu mode gezet en hersteld.. ik had hem simlockvrij laten maken en nu geeft hij weer aan dat ik geen geldige simkaart erin heb zitten.. op het moment dat ik hem uit mijn pc haal blijft het connected met itunes logo er staan... wat moet ik doen!!!!!
|
Labels |
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op - Verzameltopic | racoon | iPhone algemeen | 991 | 29-11-19 11:20 |
Appeltje in het scherm | joydan99 | Jailbreak | 4 | 13-05-11 11:37 |
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan | MikeMuppetshow | Archief | 4 | 10-08-10 23:22 |
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. | marcfuhren | Archief | 11 | 28-10-09 15:20 |
Iphone dood alleen het appeltje niet | mark. | Archief | 1 | 23-11-08 18:18 |
|
|