//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mojo42 Allemaal heel leuk en aardig, maar bij werkt dit dus niet! Ik krijg mijn iPhone niet aan de praat. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #281  
Oud 05-02-10, 01:40
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mojo42 Bekijk bericht
Allemaal heel leuk en aardig, maar bij werkt dit dus niet!
Ik krijg mijn iPhone niet aan de praat. Het appeltje komt in beeld, duurt een tijd, dan gaat er een zandlopertje draaien en vervolgens springt hij uit, om weer hetzelfde proces te herhalen.
Ik heb IBrickr en Ziphone geprobeerd, niets helpt. Ik krijg hem ook niet in DFU mode. Itunes zegt dan dat er geen internetverbinding is om de updates te downloaden
In ieder geval, de telefoon blijft ergens in hangen en mijn computer (lees:Itunes) herkent hem niet. Iemand suggesties of weet wat het is. Ben in staat om hem uit het raam te gooien.
Als je het weer werkent wil krijgen en bent bereid hem weer te restoren , doe dan het volgende :
iTunes aan
koppel je iPhone via USB met je computer
hou dan je home en sleep knop tegeljk ingedrukt tot het appeltje vedwenen is en blijf ze dan nog vast houden tot je het appeltje weer ziet , laat dan de sleep knop los en niet eerder
hou nog steeds je home knop ingedrukt tot je een stekkertje erbij ziet , dan pas laat je de home knop los
nu vraagt iTunes als je wil herstellen /restoren
klik op ja
als het klaar is zet dan je laatste backup er weer op and your good to go.
Je raakt wel op deze manier je jb stuff kwijt als je dat niet eerst gebackupt hebt (cydia app backup )
Laat ff weten hoe het ging
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 05-02-10, 11:25
j3ss j3ss is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Arnhem
Berichten: 6
Standaard

wat een geweldig idee! Mijn iphone was comateus na het installeren van een app en had al vanalles geprobeerd. Dit werkte direct THNX
  #283  
Oud 06-02-10, 00:15
kawajosie kawajosie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

whaaaaaa, hij gaat echt niet meer aan....alleen nog maar dat appeltje , verder komt hij niet, wel 30 x aan en uit gezet


heeeeeeeeeelp
  #284  
Oud 06-02-10, 00:58
mojo42 mojo42 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Ergens
Berichten: 7
Standaard

Na een paar keer proberen is het dan eindelijk gelukt. Weliswaar op mijn laptop, maar hij werkt weer. Helaas is de jailbreak wel weg een aantal nieuwe apps, geen cydia backup en te laat een backup gemaakt. Bedankt allemaal.
  #285  
Oud 06-02-10, 11:09
pat1812 pat1812 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Enschede
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 Bekijk bericht
Als je het weer werkent wil krijgen en bent bereid hem weer te restoren , doe dan het volgende :
iTunes aan
koppel je iPhone via USB met je computer
hou dan je home en sleep knop tegeljk ingedrukt tot het appeltje vedwenen is en blijf ze dan nog vast houden tot je het appeltje weer ziet , laat dan de sleep knop los en niet eerder
hou nog steeds je home knop ingedrukt tot je een stekkertje erbij ziet , dan pas laat je de home knop los
nu vraagt iTunes als je wil herstellen /restoren
klik op ja
als het klaar is zet dan je laatste backup er weer op and your good to go.
Je raakt wel op deze manier je jb stuff kwijt als je dat niet eerst gebackupt hebt (cydia app backup )
Laat ff weten hoe het ging

zover als dit was ik, alleen dan krijg ik de optie op 3.1.3 te installeren en dat wil ik dus niet.. dan kan ik mijn vodafone kaart niet meer gebruiken (
andere ideeen zodat mijn phone weer opstart zonder die update?
  #286  
Oud 06-02-10, 14:41
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Oké. Probeer dit dan ff.
Als je het appeltje en stekker ziet , ontkoppel hem dan van je pc/mac en proberen hem op de normale manier uit te doen en dan weer aan.
Lukt dat niet , dan home en power knop tegelijk ingrdukt houden tot je alleen een appeltje zieten niet eerder loslaten. Laat hem dan gewoon opstarten.
Als een van deze 2 methodes gelukt is , hoef je hem waarschijnlijk dan niet te restoren en opnieuw jailbreaken.
Anders lees deze 2 linkjes en doe dan wat daa beschreven is.

http://www.iphoneclub.nl/37052/pwnagetool-3-1-3-vrijgegeven-jailbreak-voor-iphone-3gs-en-ipod-touch-2g/

http://www.iphoneclub.nl/60286/sn0wbreeze-v1-3-nu-compatible-met-firmware-3-1-3-jailbreak/

succes
  #287  
Oud 09-02-10, 05:12
mijnzzz mijnzzz is offline
• iOS 6.1
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard 3GS blijft hangen op Apple logo na herstel netwerkinstellingen

Howdi....

Heb een 3 GS fabrieks simlockvrij op FW 3.1.2 en gejailbreaked met blackra1n. Na een reboot was ik mn Wi-Fi kwijt dus ik doe herstel netwerkinstellingen en de iphone blijft bij opstarten op het Apple logo hangen en komt niet verder dan dat. Restoren naar 3.1.2 lukt niet, ook niet met custom FW's. Ik heb echt alles al doorgelezen hier en ben er 5 uur mee bezig geweest maar krijg t niet meer voor elkaar. Ook Sauriks verhaal over ECID en SHSH gelezen maar ook het veranderen van mn hosts file in private/etc/hosts om iTunes om de tuin te leiden, hielp niet. Heb alle firmwares bijna geprobeerd maar krijg elke keer de melding "This device isnt eligible for the requested build" of een foutmelding 1600 bij het restoren van een originele 3.x.x van Apple of een custom FW 3.x.x. Heb echt alles al geprobeerd to iRecovery en allerlei firmwares maar kom er niet uit. Heb de 3 GS net en baal hier vreselijk van, iemand die me kan helpen? Toen ik de foon kocht stond ie op FW 3.1.2, simlockvrij.

PLEASE HELP, word gek hier, kan wel janken

mvg
__________________
MBP 17", OSX Mountain Lion 10.8.4 | iPad 2 64 GB, Wi-Fi + 3G, 7.0 beta 2, zwart, jailbreak: nee | iPhone 5, 16 GB, 6.1, zwart, jailbreak: ja | Apple TV 2, 4.3 JB: ja
  #288  
Oud 09-02-10, 12:54
mollie68's schermafbeelding
mollie68 mollie68 is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 15
Standaard

Hoi,

Raar maar waar, hier exact hetzelfde nu aan de hand. Door een stomme zet om de providerlogo te veranderen ben ik ook ineens mijn Wi-Fi kwijt.

Dus herstel netwerkinstellingen gedaan en hij hangt nu al een uur of 2 continue op het apple logo.....

Ben benieuwd of jij al wat verder bent gekomen...!

Het gaat om een iPhone 3GS 16GB van 3 weken oud.....
  #289  
Oud 09-02-10, 17:52
iphonelove iphonelove is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

hoi,
ik heb nu precies hetzelfde aan de hand had een foute instelling gedaan en kreeg hem niet meer naar nederlands gezet nu heb ik hem helemaal leeg geahhald automatisch en dan kom je uiteindelijk op het apple logo deze geeft op den duur aan dat die aan het laden is d.m.v dat cirkeltje met die streepjes maar heb hem 3 uur laten liggen en nu doet die niks anders als dat logotje kan iemand mij hier mss me helpen?
  #290  
Oud 09-02-10, 20:44
sander90 sander90 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 20
Standaard

Ik heb sinds vandaag echt precies het zelfde! Ik had opeens geen 3G meer (wel ontvangst, maar hij zei kan geen verbinding maken met service, ofzo). Na een reboot deed hij dat nog steeds dus toen ging ik netwerk herstellen maar sinds dien staat hij op het apple logo.

Ik heb 3.1.2 gejailbreakt en geunlocked met blackra1n
  #291  
Oud 09-02-10, 20:45
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Samengevoegd
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #292  
Oud 09-02-10, 20:56
mijnzzz mijnzzz is offline
• iOS 6.1
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard

nou ben eruit hoor, pfffff na veel spitten hier, proberen en hobbyen. Telkens in DFU geprobeerd te restoren met een custom firmware van Destiny kreeg ik de melding 1600. Nu geprobeerd in recovery mode te restoren en verrek, dat werkte dus wel met die custom frimware Zonder dock zet je m zo in recovery mode:

iTunes aan
koppel je iPhone via USB met je computer
hou dan je home en sleep knop tegeljk ingedrukt tot het appeltje vedwenen is en blijf ze dan nog vast houden tot je het appeltje weer ziet ,
laat dan de sleep knop los en niet eerder
hou nog steeds je home knop ingedrukt tot je een stekkertje erbij ziet ,
dan pas laat je de home knop los
nu vraagt iTunes als je wil herstellen /restoren
klik op ja

Ik gelukkig mens weer, hoop dat je er wat aan hebt
  #293  
Oud 09-02-10, 20:59
sander90 sander90 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 20
Standaard

Een probleem bij mij is dat ik een t-mobile iPhone heb maar ge-unlocked met blackra1n.

Hersteld itunes nu naar 3.1.3 of 3.1.2? Want 3.1.3 is niet te unlocken....
  #294  
Oud 09-02-10, 21:03
mijnzzz mijnzzz is offline
• iOS 6.1
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard

Hier even zoeken naar een custom firmware 3.1.2 via wiki bv, downloaden. In recovery mode zetten als beschreven, itunes zegt dan dat ie je tel vind in recovery mode, met alt (mac) of shift (windows) ingedrukt op herstel klikken en dan je juist gedownloaee fw kiezen.

Je kan niet terug naar een originele apple 3.1.2
  #295  
Oud 09-02-10, 21:06
sander90 sander90 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 20
Standaard

Ok dankje,

ik heb deze gevonden https://forum.iculture.nl/f14/i...-firmware.html

Er is een versie met activatie en zonder... ik heb een t mobile sim kaart ergens liggen, betekend dat dat ik de met activatie kan gebruiken?
  #296  
Oud 09-02-10, 21:07
mijnzzz mijnzzz is offline
• iOS 6.1
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard

als je een simlock hebt MET activatie nemen en anders zonder
  #297  
Oud 09-02-10, 21:10
sander90 sander90 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 20
Standaard

ok. nog 1 vraagje

ik heb een 3GS uit juli 2009, is dat 7D11 dan goed? Ik kon hem voorheen gewoon opstarten zonder dat ik er een PC bij nodig had (untethered dus)
  #298  
Oud 09-02-10, 21:12
mijnzzz mijnzzz is offline
• iOS 6.1
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard

ja die is goed ja
  #299  
Oud 09-02-10, 21:18
sander90 sander90 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 20
Standaard

Super bedankt!

Ik ga het nu proberen helaas is de download langzaaaam (80kb/sec van zshare :/ )

resultaat zal ik toevoegen als edit.

EDIT: HET IS GELUKT wauw. fiew, ben ik even blij ik zal de firmware die ik heb gebruikt even uploaden op m'n rapidshare zodat anderen niet zo'n langzame download hebben...

3GS met activatie:
http://rapidshare.com/files/35007742...tore.part1.rar
http://rapidshare.com/files/35007742...tore.part2.rar
http://rapidshare.com/files/35008780...tore.part3.rar
http://rapidshare.com/files/35008780...tore.part4.rar

Laatst gewijzigd door sander90; 13-02-10 om 16:27.
  #300  
Oud 10-02-10, 01:16
RBG8 RBG8 is offline
• iOS 8.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Stadskanaal
Berichten: 8
Standaard

Ik heb zo'n beetje het hele forum doorgespit naar antwoorden voor mijn probleem ..

Heb hetzelfde probleem. Vanmiddag deed mobiel internet het niet meer en ik dus ff de netwerkinstellingen resetten want hij heeft hier wel vaker last van. Toen ik hem aan wou doen, jahoor dat fantastische apple logo maar hij ging maar niet weg.

Ik zoeken en zoeken en heb em in recovery mode gekregen en Itunes zegt dat hij weer een Iphone heeft ontdekt. Toen k op herstellen drukte wou hij 3.1.3 installeren maar dit heb ik niet gedaan, heb het eerst opgezocht en unlocken/jailbreaken nog erg vaak. Nu wil ik graag 3.1.2 of 3.1 erop zetten maar daarbij heb ik dit probleem.

Shift + herstellen ging goed en daarin selecteerde ik het bestand 3.1.2. Deze werd uitgepakt en daarna ging Apple herstel van Iphone controleren en gaf hij deze fout aan: De Iphone kan niet worden hersteld. This device isn't eligible for the requested build.

Nou heb ik deze fout opgezocht en kwam ik bij deze site uit: https://forum.iculture.nl/f59/i...d-windows.html.

Kon eerst dit niet vinden; Windows Vista: "\Users\[username]\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates" maar naar lang zoeken vond ik het.

Nou is het probleem dat ik alleen geen map heb met iPhone Software Updates. Wel heb ik een map met iPod Software Updates maar dat de andere er niet tussen staat.

Weet nou niet hoe ik verder moet want heb van alles geprobeerd tot aan een nieuwe map maken met de naam iPhone software updates maar hij blijft deze fout geven in iTunes.

Help?!
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 11:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 11:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 23:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 15:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.