//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) zie http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/iphone-jailbreak-unlock/f65/jailbreak/59104-iphone-3gs-start-niet-op-na-runnen-blackrain.html 'zal het zelfde probleem zijn denk ik....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #361  
Oud 20-05-10, 15:38
peter4871 peter4871 is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Standaard

zie https://forum.iculture.nl/f14/iphone-jailbreak-unlock/f65/jailbreak/59104-iphone-3gs-start-niet-op-na-runnen-blackrain.html
'zal het zelfde probleem zijn denk ik.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 21-05-10, 16:40
tim.d tim.d is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 27
Standaard

Nadat ik sn0w geinstalleerd heb start mijn iphone niet meer op, nou is dat niet zo erg maar mijn pc ziet hem niet meer dus ik kan hem ook niet herstellen..
Eigenlijk kan ik nu gewoon niks meer, Iemand een idee hoe ik ervoorkan zorgen dat mijn pc hem weer ziet?
Dat alles kwam doordat ik sn0w had gedownload in cydia
  #363  
Oud 22-05-10, 13:09
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sannetjeislief Bekijk bericht
Hallo,

Mijn cydia had 2 updates eentje was backgrounder dacht ik en de andere sb settings. Ik verloor mn internet verbinding dus kreeg snel de melding time out etc hij was toen opnieuw aan het laden toen heb ik op de home knop gedrukt waarna de iphone zwart werd. ik zet hem nu aan en krijg continu alleen maar het appeltje op mn scherm

HELP!
Zet je iPhone in DFU en herstel 'm dan in iTunes.
  #364  
Oud 22-05-10, 14:40
Tristanenzo Tristanenzo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Bij mij is het ook zover. Een week geleden moest ik mijn telefoon resetten vanwege een vastloper, en vervolgens bleef ik hangen in een Apple logo. Verrassend genoeg sprong hij een paar uur later weer gewoon aan.
Tot 2 dagen geleden. Hetzelfde voorval, alleen is hij nu al 2 dagen bezig met zichzelf continu herstarten waar hij het blijkbaar best warm van krijgt. (de achterkant voelt serieus helemaal warm aan)
Ik heb mijn I-phone in herstel-mode aan m'n computer gesynct maar ik moet dan 3.1.3 installeren, dus dat gaat hem niet worden. Mijn probleem is dat ik niet weet met wel programma hij gejailbreaked is...Hij is 2e hands via markplaats. Hint/trick/tips? Roept u maar, ik mis hem namelijk enorm. (heb voor het eerst in maanden weer op de gele borden gekeken, doordat ik mijn geliefde trein-app niet meer kan gebruiken.
Alvast bedankt!
  #365  
Oud 22-05-10, 15:34
msnijder msnijder is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar msnijder
Standaard

Hey mensen! Bij mij is het net ook gebeurd. Dacht even mn foon een keer aan en uit te zetten en start nu niet meer op Appeltje in beeld.. Nu heb ik gelezen dat ik hem opnieuw moet installeren, unlocken en jailbreaken, maar ben ik dan ook m'n contacten kwijt? Die worden op dit moment gesynct met Google contacts 'heen' en 'weer'. Dus mijn gedachte is dat wanneer ik mijn iphone leeg maak, deze ook mijn Google contacts leegt. Klopt dit? Iphoneloos zijn is niet iets voor mij
  #366  
Oud 26-05-10, 20:48
burning-iphone burning-iphone is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar burning-iphone
Standaard

hallo iedereen ik wou mijn iphone weer hestelen naar frabrieks instelling maar nu heb ik het apple logo in beeld en hij gaat uitzichzelf uit en aan en dat doet hij al meer dan 2dagen en kan er helemaal niks mee doen

wat kan ik hier aan doen HELP ME a.u.b.
  #367  
Oud 26-05-10, 21:47
casiej's schermafbeelding
casiej casiej is offline
• iOS 6.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Westland
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door burning-iphone Bekijk bericht
hallo iedereen ik wou mijn iphone weer hestelen naar frabrieks instelling maar nu heb ik het apple logo in beeld en hij gaat uitzichzelf uit en aan en dat doet hij al meer dan 2dagen en kan er helemaal niks mee doen

wat kan ik hier aan doen HELP ME a.u.b.
Probeer eens te herstellen in dfu mode of in restoremode
  #368  
Oud 26-05-10, 22:47
msnijder msnijder is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar msnijder
Standaard

inderdaad, als je een originele iphone hebt, gewoon herstellen. Kan zijn dat je JB weg is, dat weet ik niet (denk het wel).

Ik moest mijn phone restoren met een custom fw en daarna opnieuw unlocken en jailbreaken. Loopt weer als een trein! Jaj
  #369  
Oud 28-05-10, 11:55
Chrisos Chrisos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 10
Standaard

Na heel dit topic te hebben gelezen en gezocht op google/iphoneclub kom ik er niet uit.
Ook mijn iphone start niet meer op en zie alleen nog maar het witte apple teken.
Ik heb geprobeerd de dfu uit te voeren maar dan kan ik de iphone alleen via itunes update naar firmware 3.1.3 wat ik dus niet wil. Ook met Ifunstatic lukt het niet om in mijn iphone te komen .. heeft iemand voor mij een oplossing ?

Gebruik een iphone 3G met firmware 3.1.2
  #370  
Oud 28-05-10, 11:56
Chrisos Chrisos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 10
Standaard

En oja.. hij is gejailbreakt en geunlocked
  #371  
Oud 28-05-10, 12:11
msnijder msnijder is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar msnijder
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisos Bekijk bericht
Na heel dit topic te hebben gelezen en gezocht op google/iphoneclub kom ik er niet uit.
Ook mijn iphone start niet meer op en zie alleen nog maar het witte apple teken.
Ik heb geprobeerd de dfu uit te voeren maar dan kan ik de iphone alleen via itunes update naar firmware 3.1.3 wat ik dus niet wil. Ook met Ifunstatic lukt het niet om in mijn iphone te komen .. heeft iemand voor mij een oplossing ?

Gebruik een iphone 3G met firmware 3.1.2
Je hebt hetzelfde als ik. Je moet een 3.1.2 custom restore firmwire op internet zoeken en daarmee herstellen in itunes. Dat heb ik gedaan en nu werkt alles weer als een trein Zal straks ff zoeken welke FW ik heb gebruikt..
  #372  
Oud 28-05-10, 12:14
Chrisos Chrisos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 10
Standaard

oke.. custome restore firmware zoeken op het internet????
Ik heb er wel iets over gelezen maar zou je mij misschien een klein beetje willen helpen in de juiste richting waar ik precies naar moet zoeken ?
  #373  
Oud 28-05-10, 12:16
Chrisos Chrisos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 10
Standaard

en moet ik dan zoeken voor de firmwire 3.1.2 of 3.1.3 en(!) met of zonder activatie ..
  #374  
Oud 28-05-10, 12:51
msnijder msnijder is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar msnijder
Standaard

Hey op de volgende link kan je onderaan het artikel de custom fw downloaden. Ik heb de FW van de 3gs gebruikt maar jij hebt die van de 3g nodig.

Download the new iPhone 3.1.2 Firmware | Redmond Pie

Hang je iphone aan iTunes, zet de iphone in 'Restore mode' en druk Shift + Herstellen in iTunes. Selecteer de zojuist gedownloade FW en laat iTunes zijn ding doen

Daarna heb je geen unlock en jB meer, maar die kan je weer terugkrijgen door na het herstellen 'Blackrain' te downloaden en die te runnen. zie

How to: Jailbreak and Unlock iPhone 3G/3GS 3.1.2 Using blackra1n and blacksn0w — Mac OS X Edition | TiPb

Succes! Ik weet trouwens niet veel over baseband updaten etc. Maar bij mij heeft die de Baseband niet geupdate, dus ik verwacht dat die dit bij jou ook niet doet.

Laat maar weten hoe het ermee gaat, mss kan ik nog verder helpen
  #375  
Oud 28-05-10, 12:52
Chrisos Chrisos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 10
Standaard

ook dit helpt niet.. na alt en herstel geef die een foutmelding 1600.. al gezocht wat dit betekend maar nog geen oplossing gevonden ... enig ander ideeen ?

thnx
  #376  
Oud 28-05-10, 13:05
msnijder msnijder is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar msnijder
Standaard

Um.. oke.. ik post het bericht om 12:51 en jij antwoord al op 12:52 :/

Misschien een domme vraag, maar wel internet heb jij? Ik wil die ook! 320mb in 1 seconde downloaden! Daarnaast is het geen alt+herstel, maar SHIFT (de langwerpige knop boven CTRL. En zet je telefoon in Restore ipv DFU mode.

Ga nog maar een keer proberen
  #377  
Oud 28-05-10, 13:06
Chrisos Chrisos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 10
Standaard

ja ik had het namelijk al gelezen en gedownl
En ik heb een macbook dus voor mij is het de alt knop
Even een leuke note: hij is nu bezig met herstellen!
  #378  
Oud 28-05-10, 13:11
msnijder msnijder is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar msnijder
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisos Bekijk bericht
ja ik had het namelijk al gelezen en gedownl
En ik heb een macbook dus voor mij is het de alt knop
Even een leuke note: hij is nu bezig met herstellen!
Kijk goed om te horen Waar lag de error aan? Ik had die namelijk omdat ik DFU mode ipv Restore mode aan had staan.
  #379  
Oud 28-05-10, 13:12
Chrisos Chrisos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 10
Standaard

ja ik moest dus ook restore mode gebruiken .. Thnx for helping !!!
  #380  
Oud 09-06-10, 21:20
angelo270 angelo270 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

ik heb een probleem met ipod touch heb gister geJailbreak op software versie 3.1.3 toen ging hij heel traag toen had ik im leeg gemaakt via ipod touch zelf toen bleef hij hangen bij het apple logo wat moet ik doen


Laatst gewijzigd door angelo270; 09-06-10 om 21:28.
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 10:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 10:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 22:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 14:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:20.