//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) klinkt niet echt goed. broer heeft ong. het zelfde!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #441  
Oud 16-08-10, 17:53
pimgo pimgo is offline
• iOS 5.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

klinkt niet echt goed. broer heeft ong. het zelfde!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 22-08-10, 21:45
oOdaanOo oOdaanOo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: den haag
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar oOdaanOo
Standaard

ik heb nu een iphone 4 met 4.0.1 maar die loopt ook vast alleen maar dat apple in beeld waar kan je het beste mee opniew opstarten .. ik kan em niet resseten omdat ik em dan niet meer kan jailbreaken enz.. wie kan me helpen
  #443  
Oud 23-08-10, 08:12
Pelle4495's schermafbeelding
Pelle4495 Pelle4495 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oranjewoud
Berichten: 133
Stuur een bericht via MSN naar Pelle4495
Standaard

Heb je je SHSH blobs opgeslagen? Make My Life Easier in Cydia? Zoja firmware waarvan de SHSH blobs zijn opgeslagen downloaden (googelen naar iphone firmware. een van de eerste resultaten) dan zorgen dat je host bestand gepatcht is (er is genoeg te vinden hierover in het iPhone Forum) en iPhone in DFU zetten. Daarna Shift herstel en de gedownloade firmware selecteren en herstlellen. Als dat niet werkt kun je ook nog Recovery mode gebuiken. Er is hierover zat te vinden op het iPhone Forum. Daarna weer jailbreaken met JailbreakMe backup terugzetten enz...
  #444  
Oud 25-08-10, 21:41
Poitrrr Poitrrr is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 91
Standaard

Dit is zuur zeg, heb vanmiddag eindelijk een splinternieuwe iphone 4 kunnen bemachtigen, wilde hem updaten naar 4.0.2 en krijg nu elke keer de 1004 error. 1x nog de 3006.
Heb itunes al opnieuw geïnstalleerd, toestel is niet jailbroken.. Wil zichzelf rebooten als balkje 3/4 vol is, maar krijg dan de foutmelding...

Iemand enig idee wat ik hier mee moet? Terug naar de winkel vrees ik, maar goed als ik het zelf op kan lossen scheelt me dat weer een ritje.
  #445  
Oud 25-08-10, 21:56
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poitrrr Bekijk bericht
Dit is zuur zeg, heb vanmiddag eindelijk een splinternieuwe iphone 4 kunnen bemachtigen, wilde hem updaten naar 4.0.2 en krijg nu elke keer de 1004 error. 1x nog de 3006.
Heb itunes al opnieuw geïnstalleerd, toestel is niet jailbroken.. Wil zichzelf rebooten als balkje 3/4 vol is, maar krijg dan de foutmelding...

Iemand enig idee wat ik hier mee moet? Terug naar de winkel vrees ik, maar goed als ik het zelf op kan lossen scheelt me dat weer een ritje.
heb je ooit je hostfile aangepast voor een andere iPhone ?

http://discussions.apple.com/thread....readID=2480871
__________________


Laatst gewijzigd door Michel15; 25-08-10 om 22:05. Reden: link
  #446  
Oud 25-08-10, 22:06
Poitrrr Poitrrr is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
heb je ooit je hostfile aangepast voor een andere iPhone ?

Apple - Support - Discussions - Error 1004 while trying to restore my ...
Dat zou best eens kunnen!

Heb hem nu via tinyumbrella uit DFU geschopt en daarna ging ie zichzelf herstellen. Nu staat er 4.0.2 op en werkt alles naar behoren.

*edit* En me hostfile aangepast voor de zekerheid.

Laatst gewijzigd door Poitrrr; 25-08-10 om 22:15.
  #447  
Oud 26-08-10, 23:02
ak 47 ak 47 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Hoi,

Ik heb sinds vanmiddag een iphone 4 in bezit, nu heb ik daar beetje mee gespeeld en gedaan. toen de jailbreak van jailbreakme.com erop gezet, dit ging goed totdat cydia iets wou updaten hierna is die voor geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen

Heb herstellen in Itunes geprobeerd maar daar kan die de software wel uitpakken (telefoon in recovery-mode) maar niet registreren bij apple omdat de servers niet berijkbaar zijn,

Heeft iemand een oplossing want word er niet echt vrolijk van, danku
  #448  
Oud 29-08-10, 01:08
lennart330 lennart330 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zaanstad
Berichten: 6
Standaard

Beste iedereen,


Ik heb jullie hulp nodig. Mijn 3gs doet sinds vanmiddag niets meer. Ik heb een nieuw scherm erin gezet, toen deed hij het nog goed, maar na de update naar 4.0.2 blijft hij in het scherm met het appeltje hangen. Na een paar minuten komt dat rondje draaiend waaraan je kan zien dat hij bezig is en vervolgens gaat hij rebooten.

Ik krijg hem hier met geen mogelijkheid uit.

Het gekke is dat Itunes hem wel herkend; aan Itunes te zien zou er niks aan de hand moeten zijn.

Help!
  #449  
Oud 30-08-10, 01:14
franklin franklin is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 9
Standaard

Hmmzz ik heb een probleem.... Netjes gejailbraiked volgens jailbreakme.com
Nu wilde ik mn iphone aan een vriend geven. Ik netjes iphone gegevens resetten op de iphone zelf. Nu springt hij vast en zie ik t apple logo... ook Itunes herkent m niet meer... wat moet ik doen help us please !!

thnx
  #450  
Oud 30-08-10, 09:53
Pelle4495's schermafbeelding
Pelle4495 Pelle4495 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oranjewoud
Berichten: 133
Stuur een bericht via MSN naar Pelle4495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door franklin Bekijk bericht
Hmmzz ik heb een probleem.... Netjes gejailbraiked volgens jailbreakme.com
Nu wilde ik mn iphone aan een vriend geven. Ik netjes iphone gegevens resetten op de iphone zelf. Nu springt hij vast en zie ik t apple logo... ook Itunes herkent m niet meer... wat moet ik doen help us please !!

thnx
Probeer je iPhone in recovery mode te zetten. Als dat niet werkt DFU. Hoe je dit doet is genoeg over te vinden op het iPhone forum. En daarna herstellen. Als je je shsh blobs met cydia of TinyUmbrella kan je op 3.1.3 blijven. Anders moet je naar 4.0.2 bij mijn weten. Edit: in je profiel staat dat je geen jailbreak hebt maar in de post staat van wel. Aub even aanpassen. Zo kunnen mensen je beter helpen.

Laatst gewijzigd door Pelle4495; 30-08-10 om 09:57.
  #451  
Oud 30-08-10, 12:13
eek-87 eek-87 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 53
Standaard Hetzelfde

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lennart330 Bekijk bericht
Beste iedereen,


Ik heb jullie hulp nodig. Mijn 3gs doet sinds vanmiddag niets meer. Ik heb een nieuw scherm erin gezet, toen deed hij het nog goed, maar na de update naar 4.0.2 blijft hij in het scherm met het appeltje hangen. Na een paar minuten komt dat rondje draaiend waaraan je kan zien dat hij bezig is en vervolgens gaat hij rebooten.

Ik krijg hem hier met geen mogelijkheid uit.

Het gekke is dat Itunes hem wel herkend; aan Itunes te zien zou er niks aan de hand moeten zijn.

Help!
Ik heb precies hetzelfde, alleen dan met een 3G. Scherm blijft springen tussen wit appeltje, draaiend rondje erdoorheen en zwart. Als ik hem uitzet blijft hij wel uit maar als hij aanstaat dan zit hij in de loop. Geen jailbreak. Heb eigenlijk geen idee hoe het kan, was gewoon bezig met maps waarnaar hij op een gegeven moment weigerde. Toen opnieuw opstarten wat dus niet meer wou.

Heb geprobeerd zowel in DFU als recovery mode te herstellen, of +shift te herstellen maar niks helpt. iTunes doet alsof er niets aan de hand is, ik kan synchroniseren en alles bekijken maar op het scherm blijft gewoon het appel staan...

Wie o wie?
  #452  
Oud 30-08-10, 22:58
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ak 47 Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb sinds vanmiddag een iphone 4 in bezit, nu heb ik daar beetje mee gespeeld en gedaan. toen de jailbreak van jailbreakme.com erop gezet, dit ging goed totdat cydia iets wou updaten hierna is die voor geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen

Heb herstellen in Itunes geprobeerd maar daar kan die de software wel uitpakken (telefoon in recovery-mode) maar niet registreren bij apple omdat de servers niet berijkbaar zijn,

Heeft iemand een oplossing want word er niet echt vrolijk van, danku
probeer t zelf ook voor de zoveelste keer met nu n andere methode... keep you posted of dat lukt... maar deze berichten zinnen mij niet na n week vakantie (dat meerdere mensen nu overleden iPhone's lijken te hebben, of in comateuse toestand iig)... had precies t zelfde met iPhone4 van beste vriend gedaan, nadat mijn eigen met succes gejailbreakt was..
__________________
The apple cannot be stuck back on The Tree of Knowledge; once we begin to see, we are doomed and challenged to seek the strength to see more, not less.
  #453  
Oud 30-08-10, 23:06
lennart330 lennart330 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zaanstad
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eek-87 Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde, alleen dan met een 3G. Scherm blijft springen tussen wit appeltje, draaiend rondje erdoorheen en zwart. Als ik hem uitzet blijft hij wel uit maar als hij aanstaat dan zit hij in de loop. Geen jailbreak. Heb eigenlijk geen idee hoe het kan, was gewoon bezig met maps waarnaar hij op een gegeven moment weigerde. Toen opnieuw opstarten wat dus niet meer wou.

Heb geprobeerd zowel in DFU als recovery mode te herstellen, of +shift te herstellen maar niks helpt. iTunes doet alsof er niets aan de hand is, ik kan synchroniseren en alles bekijken maar op het scherm blijft gewoon het appel staan...

Wie o wie?

Ik heb het (misschien rare) idee dat dit een soort van bios fout is. Kan iemand dit bevestigen of ontkrachtigen? Zo ja, hoe kan het bios gereset worden?
  #454  
Oud 30-08-10, 23:11
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ak 47 Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb sinds vanmiddag een iphone 4 in bezit, nu heb ik daar beetje mee gespeeld en gedaan. toen de jailbreak van jailbreakme.com erop gezet, dit ging goed totdat cydia iets wou updaten hierna is die voor geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen

Heb herstellen in Itunes geprobeerd maar daar kan die de software wel uitpakken (telefoon in recovery-mode) maar niet registreren bij apple omdat de servers niet berijkbaar zijn,

Heeft iemand een oplossing want word er niet echt vrolijk van, danku
probeer t zelf ook voor de zoveelste keer met nu n andere methode... keep you posted of dat lukt... maar deze berichten zinnen mij niet na n week vakantie (dat meerdere mensen nu overleden iPhone's lijken te hebben, of in comateuse toestand iig)... had precies t zelfde met iPhone4 van beste vriend gedaan, nadat mijn eigen met succes gejailbreakt was..

UPDATE
Hmz... had 4.0.1. firmware gedownload maar iTunes zegt dat deze niet compatibel is... iemand zelfde probleem? Iemand tips? Ik denk dat die vriend m met 4.0.2. ontvangen heeft...

Is er niet iemand die een firmware waarbij de baseband ook gefikst word?
  #455  
Oud 30-08-10, 23:26
ak 47 ak 47 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Bij mij is het opgelost. Ik heb lang geprobeerd om versie 4.0.1 erop te Zette. Maar dit mislukte steeds omdat die de servers van appels niet kon vinden( ik denk voor de shsh code te verifiëren ) hierdoor heb ik versie 4.0.2 geinstaleerd. Dit is ook pas na 3 x gelukt.

Ik had ook host bestand aangepast dus die moest ook weer orgineel worden.

Helaas moet ik dus wachten op de nieuwe ios4.1 en de bijbehorende jailbreak.
  #456  
Oud 30-08-10, 23:27
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

Ga nu dit downloaden en morgen proberen... HackStore: [How-To] Downgrade Firmware 4.0.2 to 4.0.1 without your SHSH saved indien iemand zich vannacht verveeld met t zelfde probleem en t opgelost krijgt hoor ik t wel!
  #457  
Oud 31-08-10, 23:55
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

goed! Hij doet het weer! Vraag me niet hoe maar t is gelukt... de bovenstaande link is zoals je hebt gelezen op iphoneclub.nl front page en op de website zelf niet meer zo zinvol, maar een restore naar 4.0.2 (waar hij w.s. ook mee geleverd is) werkte wel! :-D Ik blij, beste vriend is weer beste vriend... of omgekeerd eigenlijk haha
  #458  
Oud 01-09-10, 16:52
Tim2607 Tim2607 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Beste Forumleden,

Ik heb jullie hulp nodig. Ongeveer 3 weken geleden mijn iPhone 4 32 GB opgehaald en 2 dagen later op vakantie gegaan naar Spanje. Daar kwamen de volgende problemen naar boven:

- keyboard van regelmatig weg van het touchscreen tijdens het typen, af en toe reageert die niet eens.

- de camera loopt regelmatig vast. De applicatie start wel op, maar blijft dan totaal vasthangen. Keert ook niet terug naar menu na gebruik van homing button. Idem met iMovie, veel gele driehoekjes met een ! erin.

- iPhone wordt gloeiend heet, terwijl hij op standby staat en alle multitasking is afgesloten. Dit is zowel in Spanje als Nederland het geval, dus het ligt niet aan het weer. De temperatuur ligt tegen de 50 graden celsius aan (iets lager op het oppervlakte van het hoesje).

Nou ben ik net 2 dagen terug van vakantie en heb ik T- mobile gebeld. Daarnaast ben ik verzekerd bij ProAssist. Nou vertelde iemand mij van de klantenservice dat ik daarbij gebruik moest maken van mijn verzekering van ProAssist maar volgens mij valt dit nog steeds onder de fabrieksgarantie ofniet? De iPhone is namelijk niet Gestolen, Gevallen of van de buitenkant beschadigd. Het lijken eerder Hardware problemen.

Ik zou graag willen weten hoe jullie dit zouden aanpakken omtrent de verzekering en de fabrieksgarantie van T- mobile.

Alvast Bedankt
  #459  
Oud 02-09-10, 07:31
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Tim 2607,
als ik jou was zou ik maar mooi weet naar T-Mobile gaan omdat je 2 jaar fabrieks garantie hebt op je toestel. Ik heb zelf al 2 compleet nieuwe iphones 3G van hun gehad na dat ik die voor reparatie heb gebracht. 1keer omdat mijn Wi-Fi functie wag weggevallen en 1 keer omdat ik een bastje had aan de achterkand bij het oplaat gedeelte. Heel veel mensen weten dat niet maar als het een hardware probleem is , gaan het naar de maak , maar daar mogen ze van Apple de toestellen niet openmaken. Ja klinkt stom , maar tog is dat zo. Ik zou wel alvast voor je dat doet zorgen voor een oude toestel want ik had geen geluk met een leentoestel (hadden ze niet inde winkel). Je bent dan ff voor ong 2tot 2en een halve week kwijt , maar dan heb je weer een nieuw toestel.hopelijk was dit uitleg van waarde.

Succes ermee
  #460  
Oud 02-09-10, 15:51
Olomouc's schermafbeelding
Olomouc Olomouc is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 32
Standaard

Neste Iberno, ik heb hetzelfde probleem met mijn 3G. Ik wilde hem herstellen. Nu zit hij vast. Ik ben niet zo'n held op het gebied van ssh enzo. Het lukte mij wel om te jailbreaken tot nu toe. Kan jij mij redelijk simpel uitleggen wat ik moet doen?

Groet, Olomouc
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 10:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 10:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 22:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 14:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.