iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door paulT Ik heb van twee verschillende linken de firmware voor de 3g gedownload De ene heet>> iphone 2,1_3.1.2_7D11_Restore.ipsw (313.492 kb) en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
thank you..and now on holiday met een werkende iphone.
Met een fm transmitter lekker mijn muziek op de radio. Prettige vakantie iedereen en bedankt voor het support. |
|
|||
|
|||
Ok, ik kom er niet uit. iPhone is gisteravond gecrasht. Het begon dat 'ie opeens vrijwel geen enkele app wilde opstarten. Ik heb een herstel gedaan, toen bleef 'ie hangen, harde reset gedaan en nu wil die niet meer opstarten: eindeloos het appeltje logo in beeld.
In dit topic staan verschillende tips om dat op te lossen, maar die werken hier niet omdat de computer de iPhone uberhaupt niet herkent - niet in iTunes (ook niet met die tip hieronder met de home-button vasthouden), ook niet in de programma'tjes die in het begin van het topic aangeraden worden. HELP! Ofwel: tips worden zeer op prijs gesteld. EDIT: Eureka - opeens lukt het wel om iTunes de iPhone in herstelmodus te laten herkennen. Nu dus de firmware opnieuw installeren. Daar loop ik wel tegen een probleempje aan: welk bestand moet ik hebben? Ik heb de firmware versie 3.1.2 gedownload en geunzipt, maar als ik in iTunes shift+herstellen doe herkent 'ie in de betreffende map geen bestand als firmware... NOG EEN EDIT: ah, nu snap ik 'm, Windows had om duistere redenen de extentie .ipsw veranderd in .zip. Na terugveranderen pakt 'ie m nu wel. Alleen nu weer een nieuw probleem: hij zegt dat deze firmware niet geschikt is voor mijn iPhone. Da's interessant, want ik heb echt die voor een iPhone 3GS gepakt... Laatst gewijzigd door Vertigo; 11-07-10 om 14:01. |
|
|||
|
|||
Ook als ik gewoon op de Herstelknop druk (dus niet via een zelf gedownloade firmware) krijg ik dezelfde foutmelding. 'Dit apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie'.
Uiteindelijk maar versie 4.0 geprobeerd. Die pakte die wel, maar blijft telkens na een tijdje hangen met de foutmelding 'er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (13)'. Iemand? Please? EDIT: uiteindelijk gelukt op een andere computer. Laatst gewijzigd door Vertigo; 11-07-10 om 17:12. |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik heb heel veel pagina's hier gelezen, maar kom er even niet uit. Ook bij mijn vriend's Iphone blijft hij opeens constant op het appeltje hangen. Hij heeft een 3 GS, fw 3.1.3. en simlock vrij. Als hij dus herstelt via Itunes, krijgt hij automatisch de 4.0 erop toch? En dan is hij weer met simlock. HOe kunnen we dit omzeilen? Hoop dat iemand de tijd en gelegenheid heeft om me te helpen. thanks alvast heeeel erg Marjolein ps: hij heeft geen jailbreak, en simlockvrij KPN Laatst gewijzigd door mdecocq; 15-07-10 om 21:34. |
|
|||
|
|||
Iphone start tijdens bellen spontan opnieuw op
Heb een 3Gs, na de update naar 4.0 start mijn iPhone tijdens het bellen na ca 7 minuten spontaan opnieuw op. Na update 4.1 blijft het probleem.
Geheel opnieuw installatie uitgevoerd maar probleem blijft Apple heeft hier geen antwoord op!!! Wie kan mij helpen |
|
|||
|
|||
hallo,
ik zit dus ook met hetzelfde probleem en weet niet wat ik moet doen. heb al alles gelezen maar iedere situatie is weer anders. het begon bij mij dat youtube het niet meer deed. nouja dacht ik. zal er wel uitliggen ofzo. toen was mijn batterij op een dag leeg. ik hem opgeladen en wou hem opnieuw aanzetten. toen bleef hij dus hangen. (apple logo met laad indicator) na een aantal keren de home en standby toets ingedrukt te hebben ging hij nog niet aan. zo een uurtje heen laten doen en ineens stond hij weer aan. nu wou ik laatst weer opnieuw opstarten en nu blijft hij dus weer hangen maar gaat hij helemaal niet meer aan. iphone 3GS 16gb ben afhankelijk van jailbreak + unlock fw versie 3.** (geloof 3.1.2) met de 05.7.12 bootroom wat moet ik nu doen. ik wil graag update 4.0 maar wil ook weer mijn gegevens terug kunnen zetten die er voorheen opstonden(muziek foto's filmpjes, en telefoonnrs) als het makkelijker is om gewoon terug te zetten naar 3.1.2 dan is dit misschien beter. wie kan mij stap voor stap uitleggen wat ik moet doen want ik moet het nu doen met een se k850i en dat is behoorlijk K*T edit** inmiddels een stuk verder. ik begrijp dat ik een custom firmware moet downloaden(heb dit gedaan) maar krijg nu de melding error 1600 nu weet ik niet hoe ik verder moet, heb ook al Ireb geprobeerd. maar dit werkt bij mij ook niet. programma lijkt niets te doen iemand ideen? groeten han Laatst gewijzigd door hean; 26-07-10 om 17:12. |
|
|||
|
|||
heb iphone 2g gejailbreakt nu start ie niet meer op blijft bij de appel hangen weet iemand wat ik daaraan kan doen
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone laten vallen op de punt van een stoeprand en nu zijn al mijn applicaties door elkaar. (zie foto link)
http://dakzoekje.nl/images/iphone1.jpg Wat meot ik doen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Maar die ster in het scherm is iets minder leuk
|
|
|||
|
|||
Same problem hier - eindeloze boot loop en heb alles al geprobeerd.
Iphone 3G US model 16GB fw 3.0 bootloop blijft fw 3.1 bootloop blijft fw 4 bootloop blijft diverse basebands geprobeerd - bootloop blijft verbose boot geinstalleerd blijft hangen op systemShutdown false diverse verschilldende JB allen hetzelfde resultaat: bootloop!!!! gek wordt ik van dat appeltje.... ik zou bijna denken dat het een hardware probleem is. Iphone is nooit met waterschade in aanraking geweest - indicators zijn ook netjes grijs of wit - iig niet rood. openshh geprobeerd - reageerd niet irecovery geprobeerd - reageerd niet maar zo af en toe als ie toch uit zijn bootloop springt, doet ie het perfect - tot ie weer in bootloop springt - rara...... wie heeft nog een idee? |
|
|||
|
|||
geweldig had er net een met een update uit de cydia...
ik sloot hem aan op winscp en hij begon al te trillen en het schermpje kwam weer terug Mijn dank is groot...
|
|||
|
|||
TJa hij is weer met een respring in de loop gevallen en nu krijg ik hem er niet meer uit...
k...t |
|
|||
|
|||
Ik heb de pc opnieuw opgestart met de iphone eraan en toen ging hij uit ..en heb ik hem in de dfu kunnen zetten.
Nu een custom erop en hopelijk alles goed... Wat een stress... allemaal... |
|
|||
|
|||
Citaat:
vervolgens geen problemen meer gehad. succes |
|
|||
|
|||
Ik wou zonet mijn iPhone updaten naar 4.0.2, gooi em er in, maar kreeg de error 2003, update mislukt. Ik probeer het opnieuw, met het enige verschil dat ik dit keer van te voren mijn aankopen heb gesynct met de bibliotheek. De tweede keer maakte hij geen backup, verifieerde met apple, maakte zich klaar voor update en toen weer zelfde error (2003). Nu staat mijn iPhone opeens in recoverymode en kan ik niets meer doen. Ik moet hem restoren.
What the hell happend? |
Labels |
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op - Verzameltopic | racoon | iPhone algemeen | 991 | 29-11-19 11:20 |
Appeltje in het scherm | joydan99 | Jailbreak | 4 | 13-05-11 11:37 |
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan | MikeMuppetshow | Archief | 4 | 10-08-10 23:22 |
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. | marcfuhren | Archief | 11 | 28-10-09 15:20 |
Iphone dood alleen het appeltje niet | mark. | Archief | 1 | 23-11-08 18:18 |
|
|