iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe kan ik nou me laatste app eraf halen als me iphone ni verder komt dan de apple teken..???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe kan ik nou me laatste app eraf halen als me iphone ni verder komt dan de apple teken..???
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hoe kan ik nou me laatste app verwijderen als ik ni verder kom dan de apple teken..?
kan iemand me daar mee helpen aub..? |
|
|||
|
|||
me laatste app en je komt ni verder met de apple teken?
Heb jij nooit ruzie met de spellingscontrole? |
|
|||
|
|||
sorry ik vraag of je me wilt helpen met me iphone en niet met me taal gebruik en als je gewoon normaal leest weet je toch wat ik bedoel
als ik me iphone wil opstarten kom ik niet verder dan de apple teken , maar er word gezegt dat ik de laatste app moet wissen die ik heb gedownload mij vraag is hoe kan dat als ik niet verder kan dan de apple teken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Royama, heb jij openSSH Geïnstalleerd op je iphone?? zoja kan je het volgende doen met winscp als je op windows werkt of met fungu op mac. Voer je je Iphone IP adres in als je die nog weet, en wachtwoord is alpine. dan ga je naar Root de hoofdmap dan naar applications en daar die app verwijderen. als dat nie lukt gewoon Shift + herstel in itunes drukken. Heb de bovenstaande posts nog niet gelezen dus als dit al gezegt is neem me niet kwalijk Hoop dat het werkt
|
|||
|
|||
hey jeremy
ik heb geen openssh is er nog een andere manier om me telefoon aan te krijgen bedankt voor de snelle reactie gr royama |
|
||||
|
||||
Nop dan is er geen andere manier dan restoren
|
|||
|
|||
ik heb hem gewoon hersteld va itunes en vervolgens weer alles opnieuw gedaan
nu doet ie het weer bedankt voor de moeite gr royama |
|
||||
|
||||
Royama sorry voor het laat reageren, maar had vandaag 1 examen ( ja mensen 14 en al 1 vak afgerond)
Maar zie al dat hij het weer doet, Succes |
|
|||
|
|||
Kann iemand mij misschien vertellen hoe ik het makkelijkst een backup van mijn iPhone maak (incl. alle apps) en hoe ik deze backup, als er problemen zijn, weer opnieuw installeer?
|
|
||||
|
||||
backup maken op de iphone:
iBackup (backup your iphone from Windows) » iPhone System » iPhoneFreakz of deze voor de Mac http://www.iphoneclub.nl/4969/ibacku...iphone-macosx/ en niet vergeten EERST de readme te lezen.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
of heel de map var/mobile/Library/ copieren na je pc. daar staat alles in van adresbook, sms enz...
|
|||
|
|||
Worden dan ook de geinstalleerde programma's meegekopieerd?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
en hoe kan ik nou het makkelijkste met een Mac de apps backuppen en na bv. Een crash, weer herstellen?
|
|
||||
|
||||
met Pwnage tool, kun je een custom-firmware maken waar je apps al in de firmware staan , als je dan restore met de custom-firmware, staan die apps gelijk op je iphone.
|
|
||||
|
||||
Croiman enig idee waarom ik telkens een fout krijg als ik een restore doe met een Custom firmware??
ik dacht dat ik fout 1604 kreeg. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Wat had je geinstalleerd? want soms is t niet alleen genoeg voor de app eruit te halen, maar ook een Launchdeamon of een sleutel in com.apple.springboard
Laatst gewijzigd door croiman; 12-06-08 om 17:43. |
Labels |
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op - Verzameltopic | racoon | iPhone algemeen | 991 | 29-11-19 11:20 |
Appeltje in het scherm | joydan99 | Jailbreak | 4 | 13-05-11 11:37 |
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan | MikeMuppetshow | Archief | 4 | 10-08-10 23:22 |
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. | marcfuhren | Archief | 11 | 28-10-09 15:20 |
Iphone dood alleen het appeltje niet | mark. | Archief | 1 | 23-11-08 18:18 |
|
|