//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) yo guyz ik heb een probleempje :S ik heb dat geprobeert wat jullie zeiden met ibrickr en zelfs ook met iphonebrowser het appeltje blijft in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 25-03-08, 18:04
Niels-20 Niels-20 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard

yo guyz

ik heb een probleempje :S
ik heb dat geprobeert wat jullie zeiden met ibrickr en zelfs ook met iphonebrowser
het appeltje blijft in het scherm staan
nu heb ik hem zelfs in recovery mode gezet en opnieuw laten hacken door Ziphone
niets lukt en nog steeds het appeltje.

wat bedoelen jullie eigelijk met te geraken??????

WIE KAN ME HELPEN???????

Gr niels
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 25-03-08, 18:14
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Sluit je iPhone aan op je PC/MAC...open iTunes....Houd Lock+Home knoppen vast tot je telefoon zichzelf opnieuw start, laat dan alleen Lock los...en dan zit je in DFU, herstel vervolgens je iPhone via iTunes...Mocht dit niet lukken..Sluit je iPhone aan op je PC/MAC start ZiPhone en zet je iPhone in DFU mode via ZiPhone...en dan herstellen via iTunes...Zo zou het moeten werken...
  #43  
Oud 25-03-08, 18:18
stereopanda's schermafbeelding
stereopanda stereopanda is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 172
Standaard

Niels,
dus als ik het goed begrijp zit je vast in een " endless reboot ".
Komt me bekend voor, ik heb het namelijk ook een keer hetzelfde probleem gehad.
De oplossing voor mij was als volgt:

- Zet je iPhone in de recovery mode
- Restore hem met behulp van iTunes naar een firmware naar keuze (ik had hem naar 1.1.3 gerestored.)
- En voer vervolgens hierna weer de gebruikelijke jailbraik en unlock uit. (Dit heb ik toen gedaan met zIphone.)

Hopelijk bied je dit uitkomst!

Niels (Hehe altijd leuk zo'n naamgenoot )
__________________
Windows says: reboot.. Linux says be root!

Laatst gewijzigd door stereopanda; 25-03-08 om 18:21.
  #44  
Oud 25-03-08, 20:10
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels-20 Bekijk bericht
yo guyz

ik heb een probleempje :S
ik heb dat geprobeert wat jullie zeiden met ibrickr en zelfs ook met iphonebrowser
het appeltje blijft in het scherm staan
nu heb ik hem zelfs in recovery mode gezet en opnieuw laten hacken door Ziphone
niets lukt en nog steeds het appeltje.

wat bedoelen jullie eigelijk met te geraken??????

WIE KAN ME HELPEN???????

Gr niels
In t rood zit je fout, je bent vergeten te restoren met itunes tssn recovery mode en Ziphone
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #45  
Oud 25-03-08, 23:02
Ezra's schermafbeelding
Ezra Ezra is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 129
Standaard

Pff.. Dit is écht een handige tip!

Heb nml al een stuk of 3x mn iphone gerestored omdat na het installeren van een app
de boot bij het apple logo bleef staan.
Dacht al wel dat het met die app te maken had maar wist niet dat je het zo kon oplossen..

Dus handig voor de volgende keer, bedankt!
  #46  
Oud 26-03-08, 09:16
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

graag gedaan...............
  #47  
Oud 26-03-08, 10:22
Niels-20 Niels-20 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard

jo ik heb me iphone weer aant werk
ben er alleen achtergekomen dat me mail niet meer werkt en dat ik helemaal geen geluid meer heb.

ook als ik gewoon muziek wil spelen hoor ik niets meer en als ik op pauze druk en dan weer op play gaat hij niet meer op play maar blijft op pauze.

what to do???
wat moet ik doen

Gr niels
  #48  
Oud 27-03-08, 10:06
DurdenDesign DurdenDesign is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 39
Standaard

Ik had gister precies hetzelfde probleem. Zat met de custom skylar versie van customize en bosstools (verplaatsen fonts en ringtones) te spelen toen hij vastliep. Opnieuw opstarten resulteerde in een vastloper tijdens het beginscherm (appeltje). Ik kon hem met Ziphone in recovery mode krijgen en vervolgens restoren via itunes, daarna weer unlocken via Ziphone. Maar je bent vanzelfsprekend alles kwijt dan, is er geen andere mogelijkheid om een soort van ghost image te maken van je iphone? Ik heb het één en ander gelezen over TimeCapsule. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben of een andere oplossing hebben? Mij gaat het niet zozeer om de smsjes/bel historie maar meer om de sources en programma's
  #49  
Oud 27-03-08, 10:09
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels-20 Bekijk bericht
jo ik heb me iphone weer aant werk
ben er alleen achtergekomen dat me mail niet meer werkt en dat ik helemaal geen geluid meer heb.

ook als ik gewoon muziek wil spelen hoor ik niets meer en als ik op pauze druk en dan weer op play gaat hij niet meer op play maar blijft op pauze.

what to do???
wat moet ik doen

Gr niels
Je muziek player en mail app opniew erin zetten via winscp of andere (die je krijgt van iemand voor jou firmware versie), als dit niet werkt, restoren maar, backup eerst je data
  #50  
Oud 27-03-08, 10:11
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DurdenDesign Bekijk bericht
Ik had gister precies hetzelfde probleem. Zat met de custom skylar versie van customize en bosstools (verplaatsen fonts en ringtones) te spelen toen hij vastliep. Opnieuw opstarten resulteerde in een vastloper tijdens het beginscherm (appeltje). Ik kon hem met Ziphone in recovery mode krijgen en vervolgens restoren via itunes, daarna weer unlocken via Ziphone. Maar je bent vanzelfsprekend alles kwijt dan, is er geen andere mogelijkheid om een soort van ghost image te maken van je iphone? Ik heb het één en ander gelezen over TimeCapsule. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben of een andere oplossing hebben? Mij gaat het niet zozeer om de smsjes/bel historie maar meer om de sources en programma's
K heb timecapsule ook, heb er backups van gemaakt, MAAR, voor je restored en dergelijke moet je de data van timecapsule blijkbaar dus copieren na je pc, dan kun je ook gewoon je Library volledig copieren na je pc, heb je timecapsule nie nodig. in library map staan je sms, adressen, installer sources, thema en veel meer.
  #51  
Oud 27-03-08, 10:15
DurdenDesign DurdenDesign is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door croiman Bekijk bericht
K heb timecapsule ook, heb er backups van gemaakt, MAAR, voor je restored en dergelijke moet je de data van timecapsule blijkbaar dus copieren na je pc, dan kun je ook gewoon je Library volledig copieren na je pc, heb je timecapsule nie nodig. in library map staan je sms, adressen, installer sources, thema en veel meer.
Aha... maar kan ik zorgeloos de library over zetten na een restore via itunes? En zitten daar dan ook instellingen, applicaties en contacten in?
  #52  
Oud 27-03-08, 10:22
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DurdenDesign Bekijk bericht
Aha... maar kan ik zorgeloos de library over zetten na een restore via itunes? En zitten daar dan ook instellingen, applicaties en contacten in?
Applicaties zul je trug moeten installeren, maar je contacten enzo zitten erin, en die kun je na een restore trug zetten, mits je niet van firmware veranderd. (andere filestructure)
  #53  
Oud 28-03-08, 01:48
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard

Weet niet of het hier geplaatst mag worden

Heb hier ook aardig wat problemen.

Had n.a.v een tip hier de alternatieve instal app Cydia toegevoegd aan me iPhone 1.14.

Nu steeds problemen met installeren van een appje. Wil de SMS anoniem van iClarified proberen (handig voor nieuwsgierig vriendin of moeders) maar nope.

BSD subsysteem staat in rijtje bij unstal als re-install.

wie kan me in handige dummies uitleg helpen af te komen van cydia Packager zonder me iPhone opnieuw te moeten jalibreak en unlocken en dat soort zaken.

hoop dat iemand het kan volgen en me wilt helpen

Rick in nood
  #54  
Oud 28-03-08, 09:03
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

ik heb cydia ook samen met installer.app, je zult "fake bsd subsystem" moeten installeren, dan kun je verder werken met je iphone. k heb geen problemen ermee, vanuit allebei kan k installeren.
  #55  
Oud 28-04-08, 10:10
Capser's schermafbeelding
Capser Capser is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 23
Standaard

Ik heb het boot probleem ook, ik kan via winscp gewoon inloggen en mijn pc vind de iPhone ook. Alleen die app die de crash veroorzaakt heeft is er al af, dat was de app voor hand geschreven notities maken. Deze staat nu dus niet meer in de lijst. Is het nu een kwestie van restoren of kan ik de iPhone nog op een andere manier redden.

gr casper
  #56  
Oud 28-04-08, 18:28
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

als je de app hebt verwijderd en ALLES wat er met de app is geinstalleerd, je home-button en power-button even inhouden tot iphone uit is, en dan gewoon trug aanzetten, opgelet, sommige programma installeren nog iets extra's buiten de app in de applications folder, als dat zo is, moet je dat ook verwijderen of aanpassen.
  #57  
Oud 02-05-08, 03:55
Flyerbunch's schermafbeelding
Flyerbunch Flyerbunch is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 24
Standaard wil geen gegevens verliezen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door croiman Bekijk bericht
Iphone Start niet meer op? je krijgt continu een appeltje op je scherm?

heb je net onlangs een app geinstalleerd of iets veranderd in je Iphone en je iphone blijft hangen?
springboard app crashed dan!! simpel op te lossen...
NNEEEE je hoeft niet noodzakelijk te restoren !!!
je gebruikt een van deze programs iBrickr, IphoneBrowser of Winscp (gebruik ik) terwijl je je appel zichtbaar op je scherm hebt, en probeert meermaals in je iphone te geraken, dit lukt, geen probleem. mss
wel 2 a 3 keer proberen of meer, maar t lukt.
de laatste toegevoegde app die je hebt geinstalleerd verwijder je in de map Applications of wat je veranderd hebt zet je trug standaard, als je tenminste backup gemaakt hebt.
En voor je t weet start je iphone op, ga daarna na installer/uninstall en verwijder de APP volledig. en je iphone is weer in orde zonder een restore, syncen enz...
bespaard veel moeite, LET OP voor Winscp moet Wi-Fi en ssh aanstaan vo je iets installeerd, daar iedere keer ik iets installeer, heel soms mijn springboard crashed, omdat ik enorm veel erop heb staan, bijna 100 apps, (vo modding programs), durft hij wel eens te crashen.
maar dit kan ook eens gebeuren bij iedereen die minder erop hebben staan. dus hierbij weten jullie t. hoop dat jullie t kunnen gebruiken.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik had hierover ook al een topic geopend, maar tot nu toe weinig respons ivm dit probleem tot ik deze posts ontdekte. Helaas ben ik nog steeds niks wijzer aangezien ik dus op geen ekele manier in m'n iphone geraak.

Ik heb ook het apple logo branden en verder gaat hij niet. Heb wel openssh, maar kan dus geen Wi-Fi verbinding maken met winscp (ken geen ip adres vd iphone) omdat ik niet in de menustructuur kan. Draadloos gaat dus niet..

Ik zoek iets via usb en je gaf Ibrickr als oplossing, maar hoe of wat dan?

Ik wil geen restore doen wat ik normaal gezien wel zou doen, maar kan en wil deze gegevens niet verliezen. Heb al via itunes gesyncd (foto, video, audio, contacts) en via total commander(mxtube, etc), maar kan dus niet bij de rest -> notes, sms, bladwijzers, sources, apss, etc.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door croiman Bekijk bericht
als je de app hebt verwijderd en ALLES wat er met de app is geinstalleerd, je home-button en power-button even inhouden tot iphone uit is, en dan gewoon trug aanzetten, opgelet, sommige programma installeren nog iets extra's buiten de app in de applications folder, als dat zo is, moet je dat ook verwijderen of aanpassen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bij mij ging het opeens fout toen installer weer 's irritant deed en oude updates (dat ze daar niks aan doen) voorstelde. dacht ze te verwijderen door update all te klikken. Fout! Hoe krijg ik de laatste app er dan vanaf? -> zie post hierboven..

Zit al 'n week te klooien.

Thanks.

FACT: Iphone 1.1.3 8GB 4.6BL, Windows XP
  #58  
Oud 02-05-08, 07:37
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Voor iBrickr zie hier. Verder zijn er nog iPhoneExplorer, iPhoneBrowser en iPhoneSuite.
Serve yourself, ik hoop dat je der uit komt.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #59  
Oud 02-05-08, 18:20
LeroyFranssen LeroyFranssen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard

ik heb net mn iphone binnen heb er nederlandse shit opgezet daarna gereset en toen bleef het appellogo met opstarten in beeld en heb nou deefn F*king idee wat te doen

PLS HELP ME
  #60  
Oud 02-05-08, 18:28
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeroyFranssen Bekijk bericht
ik heb net mn iphone binnen heb er nederlandse shit opgezet daarna gereset en toen bleef het appellogo met opstarten in beeld en heb nou deefn F*king idee wat te doen

PLS HELP ME
Deze gids volgen :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door croiman Bekijk bericht
Iphone Start niet meer op? je krijgt continu een appeltje op je scherm?

heb je net onlangs een app geinstalleerd of iets veranderd in je Iphone en je iphone blijft hangen?
springboard app crashed dan!! simpel op te lossen...
NNEEEE je hoeft niet noodzakelijk te restoren !!!
je gebruikt een van deze programs iBrickr, IphoneBrowser of Winscp (gebruik ik) terwijl je je appel zichtbaar op je scherm hebt, en probeert meermaals in je iphone te geraken, dit lukt, geen probleem. mss
wel 2 a 3 keer proberen of meer, maar t lukt.
de laatste toegevoegde app die je hebt geinstalleerd verwijder je in de map Applications of wat je veranderd hebt zet je trug standaard, als je tenminste backup gemaakt hebt.
En voor je t weet start je iphone op, ga daarna na installer/uninstall en verwijder de APP volledig. en je iphone is weer in orde zonder een restore, syncen enz...
bespaard veel moeite, LET OP voor Winscp moet Wi-Fi en ssh aanstaan vo je iets installeerd, daar iedere keer ik iets installeer, heel soms mijn springboard crashed, omdat ik enorm veel erop heb staan, bijna 100 apps, (vo modding programs), durft hij wel eens te crashen.
maar dit kan ook eens gebeuren bij iedereen die minder erop hebben staan. dus hierbij weten jullie t. hoop dat jullie t kunnen gebruiken.
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 11:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 11:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 23:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 15:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:31.