iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jessetendam Ik ben er nog steeds niet uit! ben al 3 dagen bezig om mn iphone weer aan te krijgen maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 september 2011 om 21:15 ---------- 3194 foutmelding is verkeerde firmware en 1015 kun je oplossen met software RecBoot. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 september 2011 om 21:17 ---------- Hoi mocht hierop een antw. hebben zou ik het graag willen weten van je want heb nl. dezelfde probleem. groeten Bram |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
klop er is op met een hamer
dan is dat probleem ook al opgelost |
|
|||
|
|||
Na het installeren van de nieuwe Ios5 krijg ik het witte scherm probleem. Weet iemand wat ik precies moet installeren en/of wissen nu?
|
|
|||
|
|||
Hoi allen ik weet niet of het jullie helpt maar mijn iPhone had ook een Apple logo constant op het scherm.
Ik bezocht de Apple store bij mij in de buurt. Ze koppelden aan hun Mac pc en daarna kon ik thuis herstellen. Wellicht is een Mac pc uitkomst of wellicht de gouden vingers van de Apple store medewerker. Ook niet onbelangrijk te vermelden; 'het was gratis' |
|
|||
|
|||
iphone doet helemaal niks
hoi heb een 3g maar die reageert daadwerkelijk nergens op, geeft batterij aan leeg doe je stekker erin verandert ie maar laad niet op aan en uit knop en homebutton werkt ook niet hij blijft hangen op apple logo na een tijdje rond circelen en slaat vast aan/uit knop en homebutton krijg je stekkertje van itunes doe stekker erin geen piep of niks reageert nergens op. als je het gewoon aller eerste keer aansluit reageert er wel op begint gelijk met starten en daarna niks. Dfu ook niet krijgt geen contact met mijn laptop.
volgens mij heb ik dit nergens kunnen lezen...... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
HELP!
Iphone 4 doet niets meer. loopt op 4.3.5 en heb met redsnow JB uitgevoerd. Cydia was grijs en ging toen rebooten. vanaf toen ging alles fout. telefoon doet helemaal niet, Itunes restore krijg foutmeldingen. telefoon geeft alleen aan dat itunes gekoppeld moet worden(activeren) ben ten einde raad.... |
|
||||
|
||||
Probeer redsn0w eens te starten. Laad de firmware, en vink daarna ALLLEEN just boot tethered for now aan. DFU mode en dan kan het gerust 2 minuten duren. Maar de iphone doet het weer?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 september 2011 om 23:21 ---------- Of zegt itunes dat je de tel moet activeren? Unplug, sim er uit. Sim er in. Hang aan je pc en klaar |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar heb cydia installer direct verwijderd maar nu blijft hij hangen op het apple logo bij reboot. ik word er een beetje ziek van..... |
|
||||
|
||||
Probeer herstel via iTunes? Of Just boot tethered right now?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hoe heb je Cydia verwijderd?
|
|||
|
|||
ja want telefoon liep helemaal vast dus heb hem verwijderd.
en nu terug bij af. moet ik opnieuw cydia instaleren? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ben benieuwd, heb host aangepast en nu herstel.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 september 2011 om 00:17 ---------- wat is eigenlijk de beste manier om helemaal terug te gaan naar de orginele software, dus geen JB? want ik probeerde net fabrieksinstellingen te herstellen maar dat ging om een of andere reden niet. |
|
||||
|
||||
Welke error werd er gegeven? Probeer DFU mode en dan herstel. Of DFU mode herstel met shift knop en zoek de firmware, google of zoek even naar dit
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
je moet gewoon je itunes herstellen in itunes
iphone aansluiten en dan zegt itunes waarschijnlijk itunes in herstel modus aangetroffen en druk je op herstellen in itunes |
|
|||
|
|||
helaas werkt dat niet een en uit zetten 10 en 20 sec wachten , ik blijf het probleem houden...helaas
|
Labels |
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op - Verzameltopic | racoon | iPhone algemeen | 991 | 29-11-19 11:20 |
Appeltje in het scherm | joydan99 | Jailbreak | 4 | 13-05-11 11:37 |
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan | MikeMuppetshow | Archief | 4 | 10-08-10 23:22 |
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. | marcfuhren | Archief | 11 | 28-10-09 15:20 |
Iphone dood alleen het appeltje niet | mark. | Archief | 1 | 23-11-08 18:18 |
|
|