[iOS5] Algemeen vragen topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ik nog geen algemene vragen topic kon vinden ben ik maar zo vrij geweest er een te openen. Behalve de 10 grote aankondigingen gisteren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[iOS5] Algemeen vragen topic
Aangezien ik nog geen algemene vragen topic kon vinden ben ik maar zo vrij geweest er een te openen.
Behalve de 10 grote aankondigingen gisteren waren en nog een hoop (ruime 200) kleine aankondigingen. Heb een overzicht van internet geplukt met een paar van deze wijzingen welke me mooi lijkt om aan te vullen:
#13: Wi-Fi Sync lijkt me alleen te werken als je iTunes PC aan staat en je op hetzelfde (lokale) Wi-Fi netwerk? #19: Net als op de website, krijg je meerdere routes te zien? #21: Verschillende trilopties voor verschillende alerts? #22: Kun je voor alle alerts een LED laten flashen? Dus bijvoorbeeld als je gebeld wordt, zowel trillen als een LED flash? Ideaal voor op je werk #29: En misschien nog wel het belangrijkste en misschien een plek in de top 10 waard; kun je nu een smsje/emailtje/whatsappje dicteren? Dit zou geweldig zijn!! Daarnaast vroeg ik me af of de Reminders ook Wireless via Exchange syncen? Op apple.com hebben ze het alleen over iCal en Outlook. Daarnaast; kun je in Calendar nu eindelijk de Exchange categories gebruiken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat #29 andersom is, dus text-to-speech
Verder wel een prachtig lijstje, vanmiddag maar eens iOS5 op mn iPhone gooien. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee of we eindelijk eens een woordenboekfunctie krijgen?
Ik word zo stilaan gek van die iPhone correcties... |
|
|||
|
|||
Kan iemand bevestigen of het in iOs 5 mogelijk is om je agenda ook per week te bekijken? Zo ja, kan je hiervan een screenshot maken? Ben ik erg benieuwd naar.
|
|
|||
|
|||
Nu werk ik met iOS 5 en het viel mij op dat als je in de Weather App naar beneden swipet er tijden komen te staan bij de weersvoorspellingen, dus een voorspelling per uur. Is dit nieuw of heb ik dit gewoon nog nooit opgemerkt?
|
|
|||
|
|||
Je kan ze ook gewoon uitzetten
|
|||
|
|||
neen want de helft van de tijd doet ie het wel goed.
het is vooral ge => Gé, the = > THE, en nog een aantal die mij storen in het dagelijkse gebruik. Als ik mijn woordenboek uitzet gaan er een aantal woorden met spelfouten instaan, en dat wil ik ook niet. Vroeger kon ik dat oplossen door die in mijn contactpersonen aan te maken, maar dat trucje lijkt het niet meer te doen |
|
|||
|
|||
@martijnvw82 op de iPad (2) wel, maar op de iPhone (3GS) zie ik het niet staan .
Zie bijlage. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
#39 Safari Debug Console
Dit zit er al in zolang ik mijn iphone 3gs heb (ios 3.1.2) dacht ik. In ieder geval heb ik het in iOS 4 al gebruikt. Iemand die iMessage wil uitproberen?
|
||||
|
||||
Welke baseband krijgt de 3GS? (en de andere iDevices?)
|
||||
|
||||
Bij de info staat 05.16.02.
Weet iemand hoe ik iTunes 10.5 werkend krijg? Hij sluit nu direct weer af, zelf voordat er een scherm opent. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar wel. Ik heb niks speciaals gedaan, en zit op iOS 5. Bij info staat modemversie 05.16.02.
|
|
|||
|
|||
05.16.02 hier ook op iPhone 3GS new bootrom met iOS5 BETA 1
|
|
|||
|
|||
Kan je ook via windows ios 5 installeren? Moet je itunes 10.5 hebben?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juni 2011 om 00:00 ---------- - Notificatie systeem is echt top. Hoewel de strook animatie niet had gehoeven van mij. Het maakt je iphone wat trager als je ook met andere dingen bezig bent. - Is het iemand opgevallen dat de notificatie stroken bij whatssapp niet kloppen? Van elk ontvangen berichtje krijg ik 2x een strook. - Jammer dat je geen Ipod icoon meer hebt. Nu los een muziek en video icoon. - Vraagje voor iemand die nu ook ios5 draait: Als je via whatssap een 5 berichtjes binnen krijgt van 1 persoon. Dan komen ze ook alle 5 op de lockscreen te staan. Terwijl ik eigenlijk maar 1 laatste hoef te zien op mijn lockscreen. Je kunt instellen toon 1 recent onderdeel, maar dat blijkt niet te werken. Laatst gewijzigd door tactic kc; 08-06-11 om 01:14. |
|
|||
|
|||
Wat mij tegenvalt is dat de notifications op het lockscreen en in de zoekfunctie nog niet echt goed werken. De helft van de tijd zijn er geen, agenda wordt niet getoond enz. Is dit bij andere gebruikers ook zo?
Nog iets dat me opvalt is dat de iPhone traag wordt als hij aan het synchroniseren is... Blij dat het nog maar een beta is. Jonas |
Labels |
features, ios5, nieuwe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync | DarkMessiah | iTunes | 16 | 19-10-11 16:18 |
Facebook crashed op iOS5 | markvwijnen | iPhone algemeen | 6 | 08-06-11 12:21 |
vastlopen instellingen algemeen | leon-10e | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 16:39 |
menu algemeen | Itoon | iPhone algemeen | 0 | 15-08-10 21:36 |
istart weergave Algemeen | hildakatharina | iPhone Apps | 8 | 18-06-09 19:36 |
|
|