[iOS5] Algemeen vragen topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door XIII Zie ook de homepage: Apple neemt actie tegen ontwikkelaars die toegang tot iOS 5 beta verkopen - iPhone - iPhoneclub.nl ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zag het al.
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds iOS beta 4 draaien en wil niet updaten naar beta 5 aangezien daar naar horen zeggen behoorlijk wat bugs in zitten, is het mogelijk om beta 5 over te slaan en direct te updaten naar beta 6 als deze uit is?
|
|
|||
|
|||
Uiteraard is het mogelijk om een beta over te slaan, dat zou je als 'developer' horen te weten. Als je bug-vrij wilt zijn zou ik naar 4.3.5 gaan, want ik heb het idee dat je je iphone voor dagelijks gebruik gebruikt.
Laatst gewijzigd door wesleydegraaf; 10-08-11 om 09:23. Reden: Het is nog vroeg ;) |
|
|||
|
|||
Beta 4 is bij mij volledig bugvrij, draait prima. Aan mijn vraag kon je vast zien dat ik geen developer ben . Vriend van mij is dat wel, vandaar.
|
|
|||
|
|||
Aha oke geen probleem, had het zelf ook gedaan hoor. Maar je kan gewoon de update negeren en wachten op beta 6.
Ben zelf terug gegaan naar 4.3.3 (toen 4.3.4 er nog niet was) en moet zeggen dat me batterij er blij mee is.. |
|
|||
|
|||
push notification
Bij mij werkt het push notification systeem niet helemaal lekker. Met sms berichten of gemiste oproepen werkt het goed,maar bijvoorbeeld met ebuddy,hyves....Ik gebruik iPhone3,1_5.0_9A5288d_Restore. Bij instellingen van push staat veders ook zoals het hoort te staan. Wel heb ik een jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een dev account bij apple. Ik stop met mijn activiteiten, wie weet hoe ik het account kan opheffen?
|
|
|||
|
|||
geen idee, maar is het niet zonde? Tenminste, neem aan dat je bijna 100 euro betaald hebt voor zo'n account
|
|||
|
|||
Volgens de "geruchten" zou vandaag beta 6 moeten komen, ben benieuwd...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of het zonde is van je geld kan ik niet beoordelen, jij doet met je geld wat je wilt, daar bemoei ik mij niet mee. Ik ben geen dominee Maar, het account opzeggen en pro rata geld terugkrijgen gaat niet werken, het contract is voor één (1) jaar. |
|
||||
|
||||
Sinds vandaag loopt me batterij ineens leeg heb iOS 5 beta 5 zou het met de update vandaag te maken kunnen hebben ???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Al moet ik wel zeggen dat mijn iPhone zichzelf vanochtend ineens resette, dat heb ik al in geen tijden meegemaakt. (met resette bedoel ik dat ie uitging en weer aan, geen softwarmatige dingen verder) |
|
||||
|
||||
Hij is ook ineens vaak warm en super traag ? Gister nog niets aan de hand en in de tussentijd heb ik hem alleen opgeladen vannacht? Vreemd ??
|
|
||||
|
||||
Nou waarblijft die update zoals voorspeld was..
|
|
||||
|
||||
na het syncen deed me telefoon weer normaal ? vaag maar hopen dat het niet in de definitieve versie zit.
en @ debaron tis nog geen 12 uur. |
|
|||
|
|||
Jaaaaa beta 6 is uit.
|
|
||||
|
||||
Hmpf ik krijg zodat ik over the air ios beta 5 naar 6 update een de bekende stekker te zien !
|
|
||||
|
||||
Sinds de OTA (weer) alleen de foto's van de Filmrol, de andere foto's (mappen) zijn niet meer zichtbaar. Had ik 2 bèta's geleden ook al.
|
|||
|
|||
|
Labels |
features, ios5, nieuwe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync | DarkMessiah | iTunes | 16 | 19-10-11 16:18 |
Facebook crashed op iOS5 | markvwijnen | iPhone algemeen | 6 | 08-06-11 12:21 |
vastlopen instellingen algemeen | leon-10e | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 16:39 |
menu algemeen | Itoon | iPhone algemeen | 0 | 15-08-10 21:36 |
istart weergave Algemeen | hildakatharina | iPhone Apps | 8 | 18-06-09 19:36 |
|
|